Transporter T6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Transporter T6
Zdravim,
ma niekto skusenosti s T6 2.0 TDI EU6? Idealne 110 KW, 75 KW na to auto asi nebude dost...Zvazujem kupu tohto auta. Eventualne renault Trafic bud starsi 2.0 alebo novy 1.6/ Peugeot Expert 2.0. Zaujima ma poruchovost/spotreba/jazdne vlasnosti.
Dakujem za reakcie.
ma niekto skusenosti s T6 2.0 TDI EU6? Idealne 110 KW, 75 KW na to auto asi nebude dost...Zvazujem kupu tohto auta. Eventualne renault Trafic bud starsi 2.0 alebo novy 1.6/ Peugeot Expert 2.0. Zaujima ma poruchovost/spotreba/jazdne vlasnosti.
Dakujem za reakcie.
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a skor Transporter alebo Trafic/Expert 2.0 .....ked sa pytam ludi okolo tak su velmi zmiesane reakcie.....otazka znie stoji transporter za to? je tam vysia spolahlivost/zivotnost atd. oproti francuzom ? Znami ma 2 mercedesi a teraz kupil peugeot...vsetko nove...na peugeot neda dopustit.
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
Asi tak....
https://ulozto.cz/!wa1l7Ws8A5aV/t-jpg
https://ulozto.cz/!wa1l7Ws8A5aV/t-jpg
Všechny dnešní křápy jsou spotřebák
Soused vedle měl Vito od funglovky, za poslední rok do toho protekl cca za 200TKč. Jo, nájezd cca 150Tkm, srala se na tom i stahovačka na okně
Transportér od koupě první T5 do teď (za verzi trochu vylepšený plecháč) zdražil o 200TKč.
Ten s tím Vitem má teď před barákem nový "malorážkový" Tranzit... za Transportéra dát ty prachy navíc nechtěl... tak uvidíme.
Jinak k tomu obrázku atd. I T5 ve verzi 2,5TDI je OK, pokud se dělá viodní pumpa. Poloosy jsou také vyřešené...

Soused vedle měl Vito od funglovky, za poslední rok do toho protekl cca za 200TKč. Jo, nájezd cca 150Tkm, srala se na tom i stahovačka na okně

Transportér od koupě první T5 do teď (za verzi trochu vylepšený plecháč) zdražil o 200TKč.
Ten s tím Vitem má teď před barákem nový "malorážkový" Tranzit... za Transportéra dát ty prachy navíc nechtěl... tak uvidíme.
Jinak k tomu obrázku atd. I T5 ve verzi 2,5TDI je OK, pokud se dělá viodní pumpa. Poloosy jsou také vyřešené...
GIV Variant TDi ???kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme.
Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jenže ta elektrika je pěkně zákeřná, m§žeš na tom trávit dny k ničemu, a motor tam musí sedět řidíčHonzaXM píše: Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
kokot skurví převodovku, nebo do motoru bude tankovat cokoliv aby si přividělal

mi na tom novějším pežotu sedí řidič, nesmí se pujčovat a denně jezdí