Transporter T6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adu
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 13 črc 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Transporter T6

Příspěvek od adu »

Zdravim,
ma niekto skusenosti s T6 2.0 TDI EU6? Idealne 110 KW, 75 KW na to auto asi nebude dost...Zvazujem kupu tohto auta. Eventualne renault Trafic bud starsi 2.0 alebo novy 1.6/ Peugeot Expert 2.0. Zaujima ma poruchovost/spotreba/jazdne vlasnosti.
Dakujem za reakcie.
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kup nové
adu
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 13 črc 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od adu »

a skor Transporter alebo Trafic/Expert 2.0 .....ked sa pytam ludi okolo tak su velmi zmiesane reakcie.....otazka znie stoji transporter za to? je tam vysia spolahlivost/zivotnost atd. oproti francuzom ? Znami ma 2 mercedesi a teraz kupil peugeot...vsetko nove...na peugeot neda dopustit.
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1419
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

(rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Všechny dnešní křápy jsou spotřebák 8)
Soused vedle měl Vito od funglovky, za poslední rok do toho protekl cca za 200TKč. Jo, nájezd cca 150Tkm, srala se na tom i stahovačka na okně :(
Transportér od koupě první T5 do teď (za verzi trochu vylepšený plecháč) zdražil o 200TKč.
Ten s tím Vitem má teď před barákem nový "malorážkový" Tranzit... za Transportéra dát ty prachy navíc nechtěl... tak uvidíme.

Jinak k tomu obrázku atd. I T5 ve verzi 2,5TDI je OK, pokud se dělá viodní pumpa. Poloosy jsou také vyřešené...
GIV Variant TDi ???kW
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1419
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

T5 2.5 ?
si delas srandu ne ?
To je snad to nejhorsi po 2.5 V6 rotacka
Mazani hornich kol rozvodu, turbo z bloku mazany....
Jenom to cele nastavit, podlozky diamantovy na vacku atd...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

..a ještě to završuje ten nicasil nee ? (rofl)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1419
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jo na svody jsem zapomel, ale to je to posledni.
Pamrd motor od A do Z.
Zapomel jsem jste na ojnice, ktere se mirne
prohnou a motor bezi dobre.Taky papacka
dobra.
Jo niklas vrvtva na valcich to posledni
adu
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 13 črc 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od adu »

ten obrazok je velavravny :D.....tak ale co potom kupit dodavkoveho typu...zalovit v starsich autach kde uz budu opoptrebavane veci a auto ma kto vie kolko km.....alebo kupit nove co najlacnejsie teda asi francuza a ked to vydrzi zo 8 rokov co uz.
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Slavkov"Jo, nájezd cca 150Tkm, srala se na tom i stahovačka na okně :(
taky mám ten pocit, velký nájezd dokáže jen PAN řidič, ale ti už se v přírodě nevyskytujou, vymřeli, :(
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

jojo, u nás na školení řidičů jeden dispečer pravil, řidičů je dost, ale těch použitelných je veeeelmi máálo
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Tak dostavej 15000 v PPL s rozvážkou 100 adres denně a starej se o jízdní styl . To si zkus at víš domku a spol.. a budeš pravit něco jinýho .
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme. :( Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

HonzaXM píše: Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
jenže ta elektrika je pěkně zákeřná, m§žeš na tom trávit dny k ničemu, a motor tam musí sedět řidíč
kokot skurví převodovku, nebo do motoru bude tankovat cokoliv aby si přividělal :(
mi na tom novějším pežotu sedí řidič, nesmí se pujčovat a denně jezdí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“