Transporter T6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adu
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 13 črc 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od adu »

ok...takze my vychadza ze do Transportera sa neoplati ist. Motoricky Peugeot expert 2.0. Alternativa by mohla byt Trafic 1.6 len neviem ci to utiahne pripadne to twin turbo co povie casom.
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Jo, u Transporteru jsem zapomněl ještě na převodovky (je jedno jestli pěti nebo šestikvalt), všechny jednou padnou. Twin turba bych se bál, aspoň tedy u VW je to strašný žrout oleje. Máme 1-2 litry na 1000 km. U jedné 132 kW minulý týden (cca 1800 km) 5 litrů! Už je na výměně motoru. Najeto 127000. (wallbash) Vem 2,0 s jedním turbem, spotřeba skoro stejná jako 1,6 a problémů minimum.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
adu
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 13 črc 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od adu »

mne sa skor paci ten trafic priestorovo len ta 1.6 ma odradza :D Teda skor by som isiel do transportera ale ked vravite ze je to srot
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
adu
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 13 črc 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od adu »

Inak ako vychadza u tychto aut spotreba REALNA...tym papierovym 6.0 sa asi neda velmi verit :D
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Dlouhodobě u 75 kW kolem 7,5-8 litru při váze cca 2500 kg. Polovina tras město a meziměsto a polovina dálky. U 132 kW se dá na pohodu jet kolem 9 litrů při plné zátěži, když jede ostře, tak přes 13 litrů při plné zátěži. Ale to fakt jedou naplno.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
adu
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 13 črc 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od adu »

Stretol som par ludi co maju alebo mali VW T5,T6, Trafic, peugeot, mercedes vito ...novsie auta...vstci co sa tyka skusenosti by to uz nekupovali...takze my vychadza ze ci nebude najlepsia volba kupit nieco starsie a dat do poriadku pripadne dvozaprah konov koc a ide sa :D
octavia, 81 KW, rv 2001, tdi
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

(rofl)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adu píše:Stretol som par ludi co maju alebo mali VW T5,T6, Trafic, peugeot, mercedes vito ...novsie auta...vstci co sa tyka skusenosti by to uz nekupovali...takze my vychadza ze ci nebude najlepsia volba kupit nieco starsie a dat do poriadku pripadne dvozaprah konov koc a ide sa :D

ok kup si šrot a pak se z toho pojebeš (LOL)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

nebo si kup novej šrot a pojebeš se taky, jen to bude stát dvojnásobnou palici (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Domecek píše:nebo si kup novej šrot a pojebeš se taky, jen to bude stát dvojnásobnou palici (LOL)
taky tě to už nebaví co ?
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

T6 mame vo fleete okolo 30 (110 kw), najazd do 100 tkm a bez poruch. Olej medzi vymenami nie je potrebne dolievat.
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme. :( Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Rayx píše:
HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme. :( Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?
Ano, DPF, silné ještě s močovinou, kterou taky dost žerou. Olej 5W-30 měním pravidelně po 15 tisících od novoty, i během záruky - jedna výměna já, jedna výměna autorizák kvůli záruce. A teď stejně neuznali ani kulanci na totálku motoru ve 127 tisících, i když ví, že spodek motoru stojí za hovno (v Německu mění i po záruce zadarmo nebo většinu hradí). Kdysi jsem nadával na 2,5 TDI, ale tohle je ještě o level výš.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“