Transporter T6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, u Transporteru jsem zapomněl ještě na převodovky (je jedno jestli pěti nebo šestikvalt), všechny jednou padnou. Twin turba bych se bál, aspoň tedy u VW je to strašný žrout oleje. Máme 1-2 litry na 1000 km. U jedné 132 kW minulý týden (cca 1800 km) 5 litrů! Už je na výměně motoru. Najeto 127000.
Vem 2,0 s jedním turbem, spotřeba skoro stejná jako 1,6 a problémů minimum.

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Dlouhodobě u 75 kW kolem 7,5-8 litru při váze cca 2500 kg. Polovina tras město a meziměsto a polovina dálky. U 132 kW se dá na pohodu jet kolem 9 litrů při plné zátěži, když jede ostře, tak přes 13 litrů při plné zátěži. Ale to fakt jedou naplno.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
adu píše:Stretol som par ludi co maju alebo mali VW T5,T6, Trafic, peugeot, mercedes vito ...novsie auta...vstci co sa tyka skusenosti by to uz nekupovali...takze my vychadza ze ci nebude najlepsia volba kupit nieco starsie a dat do poriadku pripadne dvozaprah konov koc a ide sa
ok kup si šrot a pak se z toho pojebeš

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme.Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Ano, DPF, silné ještě s močovinou, kterou taky dost žerou. Olej 5W-30 měním pravidelně po 15 tisících od novoty, i během záruky - jedna výměna já, jedna výměna autorizák kvůli záruce. A teď stejně neuznali ani kulanci na totálku motoru ve 127 tisících, i když ví, že spodek motoru stojí za hovno (v Německu mění i po záruce zadarmo nebo většinu hradí). Kdysi jsem nadával na 2,5 TDI, ale tohle je ještě o level výš.Rayx píše:Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme.Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...