Octavie 2 motor BSE automat - nestartuje něco blokuje start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jako první jsem šel po volicí páce normálně v měřených hodnotách ukazuje co je navoleno, pak jsem šel po brzdě ten je taky v pohodě , paměť závad prázdná, pak jsem šel na relé jestli spíná , tam jsem jistil že ne, takže schéma a konrola bloků centrální jednotky, ta ho ovládá a narazil jsem na blok 63 a tady končím. A podle informace po canu je start povolen, takže vše co podle mě kecá po canu, tak se startem nemá problém a hardware bude spínačka .
skus zopnut rele ručne...či tá svorka 50 (FB) neskočí ZAP...moze to byt FB = feedback
podla schemy to vyzera, ze to rele ma feedback pin
pre istotu zmeraj pin 11, konektor A na centralnej,červeno čierny..či na vystupne z centralnej mas 12V proti kostre pri štarte...
podla schemy to vyzera, ze to rele ma feedback pin
pre istotu zmeraj pin 11, konektor A na centralnej,červeno čierny..či na vystupne z centralnej mas 12V proti kostre pri štarte...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Má 2010, pin 11 platil do listopadu 2008 ... pak je to pin 29 na bílej svorkovnici T52ab centrální elektriky BCM.
Relé J682/645 je až do května 2010 pod pozicí 4, pak pod 3 ... Objednací číslo 4H0951253A. Myslím, že když vytáhneš relé, tak spínací napětí od centrální ECU odměříš snadněji, do 5/2010 pin 4/86, od 6/2010 pin1/86. Je bez feedbacku ... Jinak to bude BCM ECU nebo něco před ní.
Jestli jsem napsal něco blbě, prosím nekamenovat
Tady řešil taky, ale už se nepochlubil ...
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st70177374
Relé J682/645 je až do května 2010 pod pozicí 4, pak pod 3 ... Objednací číslo 4H0951253A. Myslím, že když vytáhneš relé, tak spínací napětí od centrální ECU odměříš snadněji, do 5/2010 pin 4/86, od 6/2010 pin1/86. Je bez feedbacku ... Jinak to bude BCM ECU nebo něco před ní.
Jestli jsem napsal něco blbě, prosím nekamenovat

Tady řešil taky, ale už se nepochlubil ...
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st70177374
Dík za konzultaci, ale můžu vás ujistit že to relé ani kabeláž k němu není vše proměřeno. I ten výstup 29 s jednotky. Prostě jsem zůstal viset , buď je to jednotka a nebo nevím, proto jsem se ptal jestli někdo zde neví ty kanály.Jediné co mi příjde divné že to prostě občas kopne se startérem a objeví se tam "ZAP". A to se mi nechce věřit že by to byla jednotka. Asi to pošlu do škodovky na VASila mají podporu , tak to zvládnou.
no tak to je velmi dolezita informacia...ze obcas to kopne starterom!!!!petr petr píše:Dík za konzultaci, ale můžu vás ujistit že to relé ani kabeláž k němu není vše proměřeno. I ten výstup 29 s jednotky. Prostě jsem zůstal viset , buď je to jednotka a nebo nevím, proto jsem se ptal jestli někdo zde neví ty kanály.Jediné co mi příjde divné že to prostě občas kopne se startérem a objeví se tam "ZAP". A to se mi nechce věřit že by to byla jednotka. Asi to pošlu do škodovky na VASila mají podporu , tak to zvládnou.
Kedy? ako?
ti vravim ze FB = FEEDBACK...tj ked sa objaví 12V na relátku, skočí ti "ZAP".
over si to...prepoj rele ručne a uvidiš tam ZAP podla mna..
pardon za tie schemy, ano pozeral som do 2008.
v skodovke sa z toho poseru..vymenia ti BCM za miliardu.
ak budeme predpokladat ze všetky premenné sú v poriadku a povolujú štart, v tom pripade BCM von....vystopovať ten pin 29..hladat studenaky, prepajkovat, prefukat...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice