2.0 TFSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
olejove čerpadlo
Zdravím, prosím vás viete mi povedať aky je rozdiel medzi týmito čerpadlami jedna sa o 2.0 TFSI motor.




Mne to robilo občas na 1.4 TSi po výmene rozvodov. Test prestavovania prebehol tiež ok. Nakoniec sa objednala iná sada na fixáciu vačiek, nakoľko tá čo sme mali sa nám nepozdávala. No a nová sada tam nezapadla na 100%. Takže zase rozobrať, nastavilo sa to znova a odvtedy pokoj. Bol tam len maličký posun, musí to byť nastavené veľmi presne. Chybu mi to vyhadzovalo ako aj tebe. Určite tam nesedí časovanie vačky s kľukou.jirka.p píše:jop bylo to na 91. vecer jsem brouzdal po googlu a nasel...a dnes rano na diag a reguluje pekne...i na test ok. tak ted babo rad :/ jinak chyba vyskoci tak jednou za cca 3tis km.ADKO13 píše:Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
Ale samozrejme nemusí to byť tvoj prípad, je to len moja skúsenosť s 1.4 TSi (CAXA).
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Teď jsi napsal velkou pravdu, já měl udělané přípravky na vačky /ne na koncern/, údajně dle originálu a pak jsem je půjčil na netu a fňukající přispěvatel mě vykouřil a nechal si je..Dodatečně mu děkuji, vše špatné je k něčemu dobré, dnes nejenže vím, že člověk nemá být moc vstřícný, ale pořád jsem bádal, proč se motor chová takhle, když je seřízen přípravky, hodinkami a kde je vlastně problém..Pak jsem si půjčil v nové sadě /ještě nepoužité/ OCELOVÉ a ne hliníkové, které jsem měl a problém byl vyřešen.... 

nepropadat panice...