2.0 TFSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Ale na 91 kan. Ukazuje odchylku
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

jo ajo :/ tak zase nic...jinak me napadlo...co kdyby to zacvakani mohli udelat hydrostely ? uz nebyli nejlepsi tak aby pak nezlobily
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

ADKO13 píše:Ale na 91 kan. Ukazuje odchylku
to sice jo,ale aktuální. V basic settings to testuje funkci regulace
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 28 čer 2014, 21:52
Odpovědi: 0

olejove čerpadlo

Příspěvek od Kamco93 »

Zdravím, prosím vás viete mi povedať aky je rozdiel medzi týmito čerpadlami jedna sa o 2.0 TFSI motor.
ObrázekObrázek
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v tom velkom su podla mna vyvazovacie hriadele.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 28 čer 2014, 21:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kamco93 »

ale princíp čerpadiel je asi rovnaký však?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

...ano, oba tlačia olej....to je princip
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

jirka.p píše:
ADKO13 píše:Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
jop bylo to na 91. vecer jsem brouzdal po googlu a nasel...a dnes rano na diag a reguluje pekne...i na test ok. tak ted babo rad :/ jinak chyba vyskoci tak jednou za cca 3tis km.
Mne to robilo občas na 1.4 TSi po výmene rozvodov. Test prestavovania prebehol tiež ok. Nakoniec sa objednala iná sada na fixáciu vačiek, nakoľko tá čo sme mali sa nám nepozdávala. No a nová sada tam nezapadla na 100%. Takže zase rozobrať, nastavilo sa to znova a odvtedy pokoj. Bol tam len maličký posun, musí to byť nastavené veľmi presne. Chybu mi to vyhadzovalo ako aj tebe. Určite tam nesedí časovanie vačky s kľukou.
Ale samozrejme nemusí to byť tvoj prípad, je to len moja skúsenosť s 1.4 TSi (CAXA).
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teď jsi napsal velkou pravdu, já měl udělané přípravky na vačky /ne na koncern/, údajně dle originálu a pak jsem je půjčil na netu a fňukající přispěvatel mě vykouřil a nechal si je..Dodatečně mu děkuji, vše špatné je k něčemu dobré, dnes nejenže vím, že člověk nemá být moc vstřícný, ale pořád jsem bádal, proč se motor chová takhle, když je seřízen přípravky, hodinkami a kde je vlastně problém..Pak jsem si půjčil v nové sadě /ještě nepoužité/ OCELOVÉ a ne hliníkové, které jsem měl a problém byl vyřešen.... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“