Motor golf plus 1,4 16V 55kw BCA

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tak 30km už je dost na to, aby se readiness provedl sám, možná že ne, u mě to error hodilo po těch cca 100... Takže před jízdou smazány ty adaptace, smazány chyby a po najetí 30km je to bez chyb ale readiness nevytvořeno, je tak?

No, ještě úvaha, pokud ten předchozí hlavní kat byl ucpaný, jak vypadal ten předkat pod svody, kontroloval se taky? Přeci jenom, pokud byl ten hlavní ucpanej, no tak se musel ucpat tím, co přošlo i přes ten předkat ... Na svíčky jsi potom už nekoukl, jak vypadaly?

Uvidíš, jestli se majitel objeví znovu nebo ne, možná po emisích ...
Tady je label, co by použils ve VCDS, kontrola starnutí přední lambda sondy sk.34, zadní sk.43, katiku sk.46 pod základním nastavením.

Kód: Vybrat vše

https://ulozto.cz/!HVEVTbx3eOwl/036-906-032-axp-cz-lbl

Kód: Vybrat vše

https://ulozto.cz/!0HYDlnStNtwi/036-906-032-axp-en-lbl
A vidíš, těch testů je tam daleko víc, holt EOBD auta bevaj víc vrtošivý než SME stanice, skrz který to projde, ale autí bude stále nespokojený ...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No já s tím najel taky 150 km než prázdný kat rozsvítil kontrolku. A jak se rozsvítila tak readiness samé nuly.
Předkat byl ok. Bez odporu,z vrchu čistý. Rozřezaný jsem ho neměl. Svíčky byly čisté, po montáži katu už jsem se nedíval.
On se určitě objeví. Otázka s jakou. Já mu dělám auta pro půl rodiny. Ale spíš jen tak servisy a podvozky. Ono taky Fabie s 1,4 8V motory nic jiného nechcou. Toto si koupil jako konečně auto ale protože jezdí tak max 10 tis km za rok tak v benzínu. Má to dva roky a toto je první problém. Jinak ok.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak to budeš moct jistě ještě prověřit, jestli mu to jako konečné autí opravdu zůstane ... No jen se mi ale nezdá ta vzájemná souvislost, svítící kontrolka a přitom readiness s nulami, nebo naopak zapsaná chyba ohledně účinosti katu a přitom nesvítící kotrolka, to si prostě odporuje.

Jestli to tedy budeš časem řešit, písni další postřehy, tohle mě zajímá ;)
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Neodporuje, pokud neni readiness hotový tak se kontrolka rozsvítí myslím po 3 neuspěšných testech. Pokud je readiness hotový a vznikne chyba tak se kontrolka rozsvítí hned
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Aha, tak to potom jo. Já měl za to, že chyba emisně závažná při jejím zapsání taky zruší přislušnou část v readiness, který není kontinuální=online, ale testuje se v nějakých intervalech.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“