Turbo 1.9 tdi arl, kde koupit.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo 1.9 tdi arl, kde koupit.
Zdarec, prosím kdo, kde máte nejlepší zkušenost s koupí turbiny na 1.9 tdi ARL 110kw, všude stojí GT1749VB cca kolem 7K. Nevím od koho koupit. Děkuji Vám.
Re: Turbo 1.9 tdi arl, kde koupit.
za 7 to ale urcite nebude nový turbo.....Nebstr píše:Zdarec, prosím kdo, kde máte nejlepší zkušenost s koupí turbiny na 1.9 tdi ARL 110kw, všude stojí GT1749VB cca kolem 7K. Nevím od koho koupit. Děkuji Vám.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 28 zář 2013, 07:36
- Bydliště: Most
Přemýšlím nad https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... golf-leon/
koukáš na cenu ale nééé na kvalitu....Nebstr píše:Přemýšlím nad https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... golf-leon/

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4283
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Mýtus GT1749VB z TDi PD 110KW ARL
Velké množství zákazníků požaduje za každou cenu repasované dmychadlo GT1749VB, protože soused povídal... aniž by tušili, že získají málo muziky za hodně peněz. Totiž rozdíl mezi GT1749VA a VB není příliš znatelný a v praxi nemá velký přínos a navíc je velice vzácné. Protože jím disponují pouze motory instalované příčně, tak pro podélnou zástavbu se tato dmychadla nevyskytují. Hybridní dmychadlo GT1752V je mnohem výkonnější než GT1749VB a přitom pořád za přijatelnou cenu.

Velké množství zákazníků požaduje za každou cenu repasované dmychadlo GT1749VB, protože soused povídal... aniž by tušili, že získají málo muziky za hodně peněz. Totiž rozdíl mezi GT1749VA a VB není příliš znatelný a v praxi nemá velký přínos a navíc je velice vzácné. Protože jím disponují pouze motory instalované příčně, tak pro podélnou zástavbu se tato dmychadla nevyskytují. Hybridní dmychadlo GT1752V je mnohem výkonnější než GT1749VB a přitom pořád za přijatelnou cenu.


Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Jak koukám tak nemá cenu se zde vůbec ptát, protože se člověk normální odpovědi nedočte. Ne nekoukám na cenu ale 16K za nové sériové turbo nedám. A proč myslíš že zde píšu ? Protože asi nevím jaká firma turba repasuje kvalitně, od toho je to fórum a od toho se sem píšou příspěvky a dotazy. A proto abych se dozvěděl jakou kdo má zkušenost s koupí repasu za přijatelnou cenu, životností a ne s koukanim na cenu.
Mám arl tak tam chci dát, to co tam je . Nad hybridem js přemýšlel ale pro mě je toto zbytečné když nebudu zvyšovat výkon.Jarda S. píše:Mýtus GT1749VB z TDi PD 110KW ARL
Velké množství zákazníků požaduje za každou cenu repasované dmychadlo GT1749VB, protože soused povídal... aniž by tušili, že získají málo muziky za hodně peněz. Totiž rozdíl mezi GT1749VA a VB není příliš znatelný a v praxi nemá velký přínos a navíc je velice vzácné. Protože jím disponují pouze motory instalované příčně, tak pro podélnou zástavbu se tato dmychadla nevyskytují. Hybridní dmychadlo GT1752V je mnohem výkonnější než GT1749VB a přitom pořád za přijatelnou cenu.
![]()