zvýšení vw golf IV 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvýšení vw golf IV 4x4
zdravím, chtěl bych zvednout svoje auto, nejen že všude štrejchám spodkem na různých zalomeních cest, ale už jsem někde takto urazil přední spoiler kryt motora upadl na dálnici a olejová vana už je taky dost pošramocená.
Vím že tady to téma už bylo, ale tam jsem přidal dotaz a nikdo mi neodpověděl tak zakládám nové téma.
tak tedy je třeba dát jiné tlumiče a pružiny k těm podložkám, jak ty podložky vypadají pro 4x4 a jak je to se zadkem?
btw ten přední spoiler byl když tam ještě byl tak 7-8 cm nad zemí... asi budu potřebovat vyměnit tlumiče a pružiny ale jestli jsou potřeba nějaké jiné tak abych je rovnou koupil.
díky za rady
Vím že tady to téma už bylo, ale tam jsem přidal dotaz a nikdo mi neodpověděl tak zakládám nové téma.
tak tedy je třeba dát jiné tlumiče a pružiny k těm podložkám, jak ty podložky vypadají pro 4x4 a jak je to se zadkem?
btw ten přední spoiler byl když tam ještě byl tak 7-8 cm nad zemí... asi budu potřebovat vyměnit tlumiče a pružiny ale jestli jsou potřeba nějaké jiné tak abych je rovnou koupil.
díky za rady
VW golf 2002 1.9 tdi 96kw 4x4
Ahoj, jestli chceš, tak mám originál VW podložky (paket na špatné cesty). jsou vymontované z auta. je to hliník a tuším že nové stály 600Kč. Je to teda jen na předek na dvoukolku, ale to by mělo být stejné.
Dá se to mezi péro a tlumič. a je to pak asi o 2 cm, zvedlé.
Dá se to mezi péro a tlumič. a je to pak asi o 2 cm, zvedlé.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
buď máš nějaký snížený podvozek, nebo tlumiče a pružiny po smrti
Takže vůbec nemusíš řešit podložky na zvýšení, jen dát nové tlumiče + pružiny. Normální světlá výška je tak 120-150mm...

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
nad tím jak je to dimenzované jsem taky přemýšlel, ale asi to nebude tak tragické jak popisuješ, protože vw a škoda řeší paket pro špatné cesty tudíž zvednutí jen přidáním těchto podložek, akorát za to chcou nehorázné prachy ten tlumič je jinak stejně dlouhý, navíc kolikrát se ti stane během jízdy, aby se ti auto zvedlo tak, že by píst mlátil o hlavu
VW golf 2002 1.9 tdi 96kw 4x4
Mel jsem asi 5 let a vse ok. Dopredu jsem Sr nechal udelat 3 cm podle podlozky z paketu, nec nemlati tlumice drzely, horsi je zadek hodne blbe se to dela neskutecne spatne se stahuje pruzina, podlozka 2.5 cm zvedne auto o 5 cm takze na to pozor, nechaval jsem delat ze silonu ale planek uz nemam!! Jde tam i guma co je pod zadnim perem u nejakeho pasika cca ma 2 cm a uprostred hribek
Zvedal jsem taky. Předek je od výroby zvedlý u 4x4 o 2cm, dal jsem 3cm. Dozadu jsem dal 25mm podložky tady od člena určené dolů s tím, že jsem nahoře obě původní vyhodil a vrazil tam tady tu jednu. Po odečtení a sečtení se auto vzadu zvedlo o 3cm vzadu a vypadá to a funguje super. Tlumiče ok i při velkém vyvvěšení
Výměna jedna strana 40min bez stahováku. Auto na zvedák či špalky, shodit kolo a podběh, odmontovat stabík s tlumičem z ramena, vyháknout kabel snímače abs z kastle na dvou spodních úchytech, podložit heverem podélné rameno, odmontovat z karoserie a pomalu spustit. Vyhodí se péro, podloží dle libosti, zpátky opačně. Kdo nevěří trubkám, může odpojit na rameni, vymění si aspoň brzdovku. Snad jsem nic nezapomněl. Rozhodí se sice geometrie, ale nová za pár stovek neuškodí. Dělal jsem dvakrát, podruhé s podavačem vercajku za hodinku obě strany.
Výměna jedna strana 40min bez stahováku. Auto na zvedák či špalky, shodit kolo a podběh, odmontovat stabík s tlumičem z ramena, vyháknout kabel snímače abs z kastle na dvou spodních úchytech, podložit heverem podélné rameno, odmontovat z karoserie a pomalu spustit. Vyhodí se péro, podloží dle libosti, zpátky opačně. Kdo nevěří trubkám, může odpojit na rameni, vymění si aspoň brzdovku. Snad jsem nic nezapomněl. Rozhodí se sice geometrie, ale nová za pár stovek neuškodí. Dělal jsem dvakrát, podruhé s podavačem vercajku za hodinku obě strany.
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004