Audi A4 B7 125kW BRD, trhanie auta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jaabra
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 říj 2017, 20:14
Odpovědi: 0

Audi A4 B7 125kW BRD, trhanie auta

Příspěvek od jaabra »

Ahojte, prosím Vás o radu
Autom po prejdení z kopca na rýchlosti , a následne miernom zošliapnutí plynu začne cukať/trhať...vačšinou ráno cestou do práce - nerobí to stále ale z 80% áno .. Ručička otáčok kolíše a nechce ísť do otáčok .. Auto je do 2000ot/min totálne lenivé - menil som EGR chladič OE nový , hadicu od IC do turba , ventil na reguláciu tlaku turba + na ovládanie EGR a chladiča EGR ... Nesignalizuje žiadnu kontrolku , predtým to bolo blikajúce žhavenie a nedosiahnuty plniaci tlak .. P0299 - kvôli deravej hadici
Už som totálne v koncoch , nikdo nevie príst nato čo tomu je..
Za každú radu som vdačný ..
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Skus odpojit chcipaciu klapku ci bude daka zmena,Palivova sustava je v akom stave,filter paliva ,korekcie vstrekov.Skusit spravit základne nastavenie Egr,kvalita nafty atď.
jaabra
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 říj 2017, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaabra »

Vstreky majú hodnotu od +0. do -0. .. tankujem len omv maxx motion.. váha vzduchu taktiež dáva normálne hodnoty , turbo tlači 2,6 baru ... Všetko logovane pri zaradení 3 od 1000 do 4000 otáčok ..
Filtre + olej menené pred možno 400km .. Egr bolo cistene a za cca 4 mesiace bolo znova dosť zanesené .. turbo že ma trošku vôľu , že bolo od oleja celkom špinavé ... Ale keby variabilita nechodí tak to robí stále , lebo keď naskocilo tak som mohol prejsť 250 km a nič
Trawn
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 kvě 2017, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Trawn »

Tak to jsem sám zvědav, mám stejný problém.

Ale u mě už to může být hromada věcí, protože už vícero servisů měnilo všechno možné. Byla prasklá hlava a turbo. Pak to sice jezdilo, ale špatně (do 2500ot mrtvé) a v poslední fázi to začalo takhle škubat, tak jsem to odstavil a nechal vyčistit vstřiky, DPF, vyčistit a seřídit turbo. EGR je taky po měsíci zasrané půl centimetrem dehtu. Dneska to bude kamarád dávat dohromady, tak dám vědět, zda to nějak pomohlo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A pořád máš ještě chuť do motoru investovat? Je to jako na běžícím pásu, majitelé koncernu patrně patří do bohatší části občanů, kterou nějaká ta investice nezabije... :o
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Problém asi bude spíše v mechnikovi , nemyslíš ? ;)
jaabra
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 říj 2017, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaabra »

Už som zvážil možnosť zmeniť mechanika ,aj to urobím .. ale stále hľadám pomoc kade tade ... Ovšem nikoho neťahá k prasknutej hlave a pod. .. proste spraví to , spaliny dosť smrdia - bohužiaľ to neviem opísať .. občas biely dym - to bolo tým že turbo spalovalo olej keďže IC bolo plné oleja - deravá hadica .. žiadny čierny dym
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“