Nikde jsem tu nenašel přímo odpověď na tuto otázku, proto zakládám nové téma. Jestliže tu je, tak se předem omlouvám.
A teď k mému "problému". Vlastním VW Passat B7 2.0TDI CR CFFB DSG, r.v. 07/2014 (MR2015). Auto je po prvním majiteli dovezené z DE, najeto 146tis. km. Jednalo se o individuální dovoz, ale na vůz mám záruku pár měsíců.
Vše funguje jak nové, auto jezdí krásně (ikdyž po městě a okolí cca za 8 litrů, ale to beru jako normální na 1,6tuny). Ale přišel jsem při zkoumání Odisem na to, že vstřikovače mají následující korekce:
1. válec -0,14mg
2. válec 1,17mg
3. výlec -0,64mg
4. válec -0,38mg
Měřeno za tepla na volnoběh. Při přidávání plynu se hodnoty přibližují k nule, avšak na 2. válci je hodnota minimálně 0,60mg.
Je to v pořádku, nebo to mám řešit? Jak jsem psal. Auto jede krásně, motor běží v pořádku, vše je ok. Jen když zkontroluji ještě otáčky, tak to lítá +-15ot/min. Nevím, na jaké hodnotě jsou vstřikovače CR už "zralé na výměnu", takže bych to potřeboval vědět, abych mohl případně na záruku u auta nechat vstřiky vyměnit.
Díky za odpověďi
2.0TDI CR CFFB korekce vstřikovačů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDI CR CFFB korekce vstřikovačů
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
neexistuje vseobecna odpoved
zalezi na stave ostatnych CR komponentov...
Druhy vstrekovač pojde ako prvý, to je jasné.
Ak si chceš auto ešte dlho dlho nechať, vyber vstreky, CR cerpadlo..pošli na repas, vyčisti nadrž, trubky, rail, (poctivo).
zloz naspat, men filter kazdy rok a vydrží to.
Ak chceš auto casom predat, nerieš.

Druhy vstrekovač pojde ako prvý, to je jasné.
Ak si chceš auto ešte dlho dlho nechať, vyber vstreky, CR cerpadlo..pošli na repas, vyčisti nadrž, trubky, rail, (poctivo).
zloz naspat, men filter kazdy rok a vydrží to.
Ak chceš auto casom predat, nerieš.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No předpokládám, že vše ostatní je v pohodě, když auto nevykazuje žádné vady chodu motoru, nebo jízdy.
Dnes jsem ještě zjistil, že auto na volnoběh má spotřebu bez zapnuté klimy 0,7l/h a s klimou 1,1l/h, je to taky normální? Nebo by to mohlo ukazovat právě na vstřiky? U bývalé Octavie byla spotřeba na volnoběh 0,5l/h a s klimou 0,8l/h.
Dnes jsem ještě zjistil, že auto na volnoběh má spotřebu bez zapnuté klimy 0,7l/h a s klimou 1,1l/h, je to taky normální? Nebo by to mohlo ukazovat právě na vstřiky? U bývalé Octavie byla spotřeba na volnoběh 0,5l/h a s klimou 0,8l/h.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.