2.0TDI CR CFFB korekce vstřikovačů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

2.0TDI CR CFFB korekce vstřikovačů

Příspěvek od Lummar »

Nikde jsem tu nenašel přímo odpověď na tuto otázku, proto zakládám nové téma. Jestliže tu je, tak se předem omlouvám.

A teď k mému "problému". Vlastním VW Passat B7 2.0TDI CR CFFB DSG, r.v. 07/2014 (MR2015). Auto je po prvním majiteli dovezené z DE, najeto 146tis. km. Jednalo se o individuální dovoz, ale na vůz mám záruku pár měsíců.

Vše funguje jak nové, auto jezdí krásně (ikdyž po městě a okolí cca za 8 litrů, ale to beru jako normální na 1,6tuny). Ale přišel jsem při zkoumání Odisem na to, že vstřikovače mají následující korekce:

1. válec -0,14mg
2. válec 1,17mg
3. výlec -0,64mg
4. válec -0,38mg

Měřeno za tepla na volnoběh. Při přidávání plynu se hodnoty přibližují k nule, avšak na 2. válci je hodnota minimálně 0,60mg.

Je to v pořádku, nebo to mám řešit? Jak jsem psal. Auto jede krásně, motor běží v pořádku, vše je ok. Jen když zkontroluji ještě otáčky, tak to lítá +-15ot/min. Nevím, na jaké hodnotě jsou vstřikovače CR už "zralé na výměnu", takže bych to potřeboval vědět, abych mohl případně na záruku u auta nechat vstřiky vyměnit.

Díky za odpověďi
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

neexistuje vseobecna odpoved ;) zalezi na stave ostatnych CR komponentov...

Druhy vstrekovač pojde ako prvý, to je jasné.

Ak si chceš auto ešte dlho dlho nechať, vyber vstreky, CR cerpadlo..pošli na repas, vyčisti nadrž, trubky, rail, (poctivo).

zloz naspat, men filter kazdy rok a vydrží to.

Ak chceš auto casom predat, nerieš.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

No předpokládám, že vše ostatní je v pohodě, když auto nevykazuje žádné vady chodu motoru, nebo jízdy.

Dnes jsem ještě zjistil, že auto na volnoběh má spotřebu bez zapnuté klimy 0,7l/h a s klimou 1,1l/h, je to taky normální? Nebo by to mohlo ukazovat právě na vstřiky? U bývalé Octavie byla spotřeba na volnoběh 0,5l/h a s klimou 0,8l/h.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Tak jsem dnes jeste zjistil, ze za studena (17 C) ma auto na volnobeh spotrebu 1,4l bez zapnute klimy, takze asi zacnu vstriky resit.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“