problem s regeneraciou DPF filtra VW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

problem s regeneraciou DPF filtra VW

Příspěvek od rudiger99 »

Dobry den
Mam problem s VW Passat 2.0TDi r.v 2006 kód motora BMP
po generálke motora kde bolo poškodene tesnenie pod hlavou bola urobena generálka motora komplet no a tu sa začal problem s DPF-kom
auto prestalo regenerovat a filter sa zanášal keďže tam bol filter od výroby a bol už zaneseny tak ze sa mu nepomohlo ani čistením ani vypaľovaním namontoval sa novy, vymenil sa EGR ventil chladič výfukových plynov,(bol prasknuty) a aj klapka sacieho potrubia bola menená,
tak isto snímače teplot pred a za turbom a aj snímač diferenčného tlaku vstreky vykazuju hodnoty v norme
po výmene filtra bol nastaveny aj vo VAGu filter ako novy a aj snímač dif.tlaku (prispôsobenie)
po výmene filtra auto išlo v pohode až kým sa po cca 300km mala spustiť regenerácia motor zvýši spotrebu a v cca 2000ot dymí a regenerácia neprebieha
pri sledovaní cez VAG som zistil ze zanesenie filtra je na 45,7 zadal som vynútenú regeneráciu a sledoval na diagnostike pri jazde ci sa filter regeneruje teplota pred turbom sa pohybovala od 280-400stupnov najviac stúpla nad 400 ak som išiel na plny plyn v rozbehu vtedy stúpla aj na cca600 stupňov no hned ako som ubral začala klesat ,teplota za DPFkom sa pohybovala tak od 280 do400 stupňov ak sa mi podarilo teplotu dostat nad 400 stupňov tak začali klesat aj percenta zanesenia no to sa hned zastavilo ked teplota klesla proste neviem sa dostat jazdou nad 400stupňou teploty spalin ,kde začne regenerácia prebiehať

Tu su hodnoty namerane cez VAG aj napriek tomu že klapka sania bola menena za novu hodnoty su rozdielne aktualna vs požadovana


19:32:45
225.0 mg/str zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
440.0 mg/str zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
819 /min Otacky motoru (G28)
0.40 l/h spotreba paliva
95.5 % poloha (pozadovano) sani klapka
0.0 % poloha (pozadovano) EGR-ovladac
00000000 EGR-ovladac prizpusobeni
4.7 % poloha (act.) sani klapka
0.0 % poloha (act.) EGR-ovladac
435.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
0.0 hmotnost karbonu casticoveho filtru
0.0 % hmotnost karbonu nauceny Hodnota

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (03G 997 021 J)

19:36:18
1.9 *ATDC pocatek vstriku (pozadovano)
8.2*KW dekla vstriku (pozadovano)
-0.49 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
0.09 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.05 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
0.33 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
819 /min Otacky motoru (G28)
430.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
11.38 g/s hmotnost vzduchu (aktualni)




Riešim tuto záležitosť už takmer rok nechcem DPFko vyradiť, viete mi poradit v com môže byt problem alebo akým postupom tomu pomoct
ďakujem za skorú reakciu a odpoveď
Rudo
Naposledy upravil(a) rudiger99 dne 30 říj 2017, 19:54, celkem upraveno 1 x.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Ak je filter náhrada môže byt problém aj v ňom.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

vačka sa náhodou nemenila pri tej generálke?
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudiger99 »

Marek001 píše:vačka sa náhodou nemenila pri tej generálke?
menila sa asi pred 6 rokmi a auto islo v pohode no kym som prisiel na tu vadu tiez ma to stalo energie a penazi auto vtedy trhalo no s DPFkom problem nebol
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudiger99 »

proxima píše:Ak je filter náhrada môže byt problém aj v ňom.
no moze len tie iste problemy sa prejavovali aj pri org.filtrom no tomu sa uz pomoct nedalo kedze mal za sebou 300000km aj ked ak by sa regeneracia spustila mozno by sa zregeneroval
neviem
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudiger99 »

rudiger99 píše:
proxima píše:Ak je filter náhrada môže byt problém aj v ňom.
no moze len tie iste problemy sa prejavovali aj pri org.filtrom no tomu sa uz pomoct nedalo kedze mal za sebou 300000km aj ked ak by sa regeneracia spustila mozno by sa zregeneroval
neviem
náhrada je od firmy dpfdirekt.de
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

regenerace se nespustí pokud bude v paměti závad nějaká závada
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Nechci rozsévat nějaká moudra, když v tom nejsem kovaný, ale prošel jsem si výměnou dpf za neoriginální a poté originální ( také BMP ).

Neoriginální filtr měl malou kapacitu a katalyzátor nedosahoval požadované teploty. Regenerace po instalaci začala při 300km a stále se opakoval až se začal i její interval zkracovat. Takže zanášení bylo jasný.

Teď je nainstalovaný použitý originální a je vše ok ( teplota při vypalování přes 700 stupňů )

Asi základ, který všichni píší, je přehrání SW, pokud se do toho nějak zasahovalo. Nebo sehnat jetý originál, namontovat, provést nucenou regeneraci, projet a pak se uvidí...
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudiger99 »

Huml píše:regenerace se nespustí pokud bude v paměti závad nějaká závada
v pamäti zavad motoru nie je žiadna zavada rad by som bol keby bola aspon by som vedel diagnostikovat zavadu
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nemohl tam opravdu ten kdo to dělal dat vačku z motoru bez DPF? dá se to relativně lehce zjistit
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudiger99 »

Huml píše:a nemohl tam opravdu ten kdo to dělal dat vačku z motoru bez DPF? dá se to relativně lehce zjistit
no ak by to bolo tak ,tak si myslim ye by tieto problemy nastali skor,po vymene vacky som urobil cca 50000km a vsetko slapalo
ak pozeram na tie merane hodnoty tak sa mi nezda otvorenie klapky sania kde pozadovana hodnota je 95,5% a pri merani len 4,7% nemoze byt upchaty intercooler?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Zatím jsem neslyšel o neorigo filtru kterej funguje.Všechny mají problém s jiným protitlakem a sním si jednotka prosté neporadí.Zadej znovu že je filtr částečně zanesenej a doufej že je aspon kat ok a nějak to bude fungovat.
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudiger99 »

geo píše:Zatím jsem neslyšel o neorigo filtru kterej funguje.Všechny mají problém s jiným protitlakem a sním si jednotka prosté neporadí.Zadej znovu že je filtr částečně zanesenej a doufej že je aspon kat ok a nějak to bude fungovat.
a ako to zadat mam VAG
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale píše, že to nedosahuje ani teplot pro regeneraci a na teplotu před turbem nemá filtr vliv, tudíž to ani nezačne regnerovat, zkusit spustit nuceně, zadat login 21295 , jet projet a kontrolovat teploty
rudiger99
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 30 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudiger99 »

Huml píše:ale píše, že to nedosahuje ani teplot pro regeneraci a na teplotu před turbem nemá filtr vliv, tudíž to ani nezačne regnerovat, zkusit spustit nuceně, zadat login 21295 , jet projet a kontrolovat teploty
ako som písal tak tie teploty boli sledovane pri vynútenej regenerácii a nevystúpili nad 400 st ani za turbom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“