Nafta Eurooil a ONO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vašek
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2006, 15:39

Příspěvek od Vašek »

Octavia 1 -420 000 km- je jedno co tam leju, jede to na všechno a spotřeba furt stejná
Octavia 2 CR- 350 000 km - z toho 150 000 téměř výhradně na ONO - žádnej problém.
Škoda Octavia Combi Rider 1,9 TDI /ALH 66 KW 2004
VW Golf Sport 2.0 TDI GTI look /BMM 1?? KW 2006
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Vsechny tyhle berou z jedne lavky na Cepru.
Pouze aditiva si spolecnosti davaji svoje.
Zaklad je stejnej.
Mozna nejaky JZD, kde serou na cisteni nadrzi,
tam muze byt problem, kdyz to stoci a bordel a voda v kalniku se
smicha.
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Přesně tak. I v družstve si myslím, že nebudou lit do techniky za 7 mil sračky. Když dam ONO s VIF, nemůže byt problém. Jednou jsem mluvil s obsluhou ONA, který má deset let PD a tankuje jedině tam a ještě bez aditiv. Říkal, nikdy jsem nezmrzl nebo neměl jediný problem
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle mě lepší ONO kde mají závozy snad každý druhý den než zastrčená Shelka kde jim to vozí jednou za měsíc..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Dle šéfa ONO je jejich nafta i benzin standartni bez dodatecnych aditiv,proto taky ta cena.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já tam tankuji diesel plus aditiv-což je ofiko název na stojanu..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tankuju jen EO naftu a optimal, pokud jedu dlouhou trasu, dálnice a napěchované auto dávám OMV prémiová paliva
vždy dávám vif a nemám problém
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Jezdim optimal od EO a bez problemu. Kdyz si vzpomenu tak tam obcas plesknu pro-tec ale jinak bez aditiv ;)
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

drive jsem mel g3 co horelo slo do nadrze kolikrat na me udivene koukaly lidi jak leju petky z lidlu oleje slunecnaku (LOL) ted mam jiz nekolik let pd a nic neresim nikdy nic nezamrzlo aditiva vetsinou nedavam a jen jezdim neres to pokavad nebydlis v nejakych mrazovych kotlinach
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20

Příspěvek od 81 »

Já jsem jezdil dlouhé roky na ONO naftu a bez problémů. Cca 5 měsíců zpět jsem si všiml vysoké pěnivosti a nápadně žluté barvy. Asi bych to neřešil, ale v tu dobu jsem si natankoval do průhledného plastového kanystru a položil v garáži (tma, chladno). Cca po 14ti dnech, když jsem ji chtěl nalit jsem si říkal, že to nějak víc zežloutlo a i konzistence se mi nějak nezdála. Při nalévání mi zalepila síto u trychtýře, proteklo to až po delší době. Zkusil jsem ji vylepšit VIFem a žádný rozdíl. Řekl bych, že se buď zvýšil podíl bioložky nebo se bioložka tak nějak zkazila. Nevím, ale raději jsem s touto naftou přestal a přesedlal na Efectu. S Efectu najedu na nádrž více km, průběh motoru se mi zdá lepší. Zajímavé ale, že někde Efecta pění víc a někde skoro vůbec.. Smutné je, že jsem si cca před týdnem v Hamburku tankoval naftu Total za 1.08 Eur při kurzu 25,80,-.
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Tak to je zajímava zkušenost a dobry poznatek. Do průhledných petek chci zkusit nafty v zimě. Co jaka bude dělat a jak se bude tvářit. Ted stejne ONO vyletělo i cenove nahoru srovnatelne s Efectou, tak ted není co moc řešit. Mam benzínu v bydlisti
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="81"] Při nalévání mi zalepila síto u trychtýře, proteklo to až po delší době. Zkusil jsem ji vylepšit VIFem a žádný rozdíl. Řekl bych, že se buď zvýšil podíl bioložky nebo se bioložka tak nějak zkazila.

příteli jezdím jen na to palivo čemu říkáš biosložka, dejme tomu 12 let, jmenuje se to MEŘO, vyrábím si ho doma,
nikdy mi to sítko v trychtýři nezalepilo, mám dokonce sud z roku 2008 ke kterému jsem se prostě nedostal a věřím že je naprosto ok
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1421
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Nojo, jenže udělej si pálenku doma a k tomu si kup půlčák v obchodě. Poznáš ten rozdíl :D
Člověk se pořád učí.
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

trochu nechapem naco chces ist do lacnejsiej nafty aby si usetril, ked potom do toho chces naliat VIF a cena je potom mozno vysia ako tej povodnej.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:Nojo, jenže udělej si pálenku doma a k tomu si kup půlčák v obchodě. Poznáš ten rozdíl :D
tak bych to úplně neviděl, problém bude asi někde jinde, kup si třeba červené LTO, petrolej a různé ropné látky, kapni do vody nebo vylej na zem když přší

uvidíš barevné skvrny, pokud do takové skvrny šlápneš tak ji dál rošlapeš po okolí,

pak si najdi po ránu když je kosa kaluž vody a prskni tam pár kapek nafty od pumpy z těch kapek se stane jakoby sádlo které plave po hladině, žádné barevné skvrny

a v ten moment ti dojde že kdo tu píše o kvalitní naftě je vlastně snílek ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“