passat 96kw avf cukání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

passat 96kw avf cukání

Příspěvek od Div3r »

Tak nějak jsem brouzdal po foru a našel jsem problém ohledně cukání auta v určitých otáčkách tak mě zajímalo jestli by to mohlo být to co řeším já když pozvolna zrychluju tak mezi 1800-2000 otáčkách to tak 2x cukne a našel jsem že by to mohl dělat EGR nebo přivřený lopatky na turbu ale řešilo se to u 2.0 BMM tak jestli může být podobný problém i u 1.9
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak ten egr odpoj to by nešlo?
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

U tejto motorizacie som to.s.egr este nezazil ale.mne.to cukanie sbosobovali vstreky teda kontakty napruzil.som a bol pokoj inak.egr.si mozes preventivne.vycistit.a.hned.aj.zaslepit.nic nepokazis ak nebol.cisteny este .
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Div3r píše:no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
Tam.neni konektor.ale.podtlakova hadicka
BMW 330 ix
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rudy5 píše:
Div3r píše:no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?
Tam.neni konektor.ale.podtlakova hadicka
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... ghA37w6fyd :?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Ja som myslel odpojit hadicku od. Egr a zaslepit.naco by odpojoval ventil.co ovlada podtlak ?
BMW 330 ix
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

rudy5 píše:U tejto motorizacie som to.s.egr este nezazil ale.mne.to cukanie sbosobovali vstreky teda kontakty napruzil.som a bol pokoj inak.egr.si mozes preventivne.vycistit.a.hned.aj.zaslepit.nic nepokazis ak nebol.cisteny este .
Mě právě přišlo divny že to dělá jen mezi 1700-2000 tak že v to mohli dělat ty kontakty myslíš ? Asi není nikde návod jak to napruzit co ? Já měl doteď rotačku a pd mi moc neříká ještě
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud si přečteš zkušenosti na foru i moje tak je lepší tu kabeláž rovnou vyměnit a nic nepružit
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

rudy5 píše:Ja som myslel odpojit hadicku od. Egr a zaslepit.naco by odpojoval ventil.co ovlada podtlak ?
Protože odpojením ventilu sundáním konektoru přestáváš ovládat podtlakem baňku EGR, takže nemusíš odpojovat hadičky. Na rychlý vyzkoušení nejsnazší cesta, ale nesmíš odpojit ventil pro regulaci turba nebo chcípací klapku ;)

Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat. ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]
Na rychlý vyzkoušení nejsnazší cesta

když vytáhneš hadičku a natočíš tam šroubek M5 tak je to časově stejné a v řj motoru se nazapíše závada obvod na regulačníí ventil přeřušen nebo zkrat na kostru
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Neříkám, že to taky není cesta, ale tady odpojení EGR neomezí chod, takže chybu pak jen smažeš. No třeba při sundavaní hadičky aspoň přijdeš na to, že jsou zteřelý ;)
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

Rayx píše:
rudy5 píše: Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat. ;)
a který skupiny mám nalogovat jestli to stačí teda že bych to pak upnul a někdo se tady na to podíval? diag mám jinak žádna chyba tam neni
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

3, 10, 11, na 3jku nebo 4řku, od 1500ot aspoň do 3500ot bez přeřazení s plným sešlápnutím plynu i s tím pozvolným, klidně se povoz dýl, aspoň bude více info ;)

Pozoruješ to tedy jen při pozvolným zrychlování, při zrychlování naplno nebo naopak na volnoběh běží OK? Co korekce na volnoběh, jak vypadají, skupina 13?
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

Ok naloguju to a hodím to sem ještě dneska
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“