passat 96kw avf cukání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
passat 96kw avf cukání
Tak nějak jsem brouzdal po foru a našel jsem problém ohledně cukání auta v určitých otáčkách tak mě zajímalo jestli by to mohlo být to co řeším já když pozvolna zrychluju tak mezi 1800-2000 otáčkách to tak 2x cukne a našel jsem že by to mohl dělat EGR nebo přivřený lopatky na turbu ale řešilo se to u 2.0 BMM tak jestli může být podobný problém i u 1.9
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... ghA37w6fydrudy5 píše:Tam.neni konektor.ale.podtlakova hadickaDiv3r píše:no stačí odpojit konektor od ventilu co ho ovládá nebo tam musím dát přímo záslepku ?

Mě právě přišlo divny že to dělá jen mezi 1700-2000 tak že v to mohli dělat ty kontakty myslíš ? Asi není nikde návod jak to napruzit co ? Já měl doteď rotačku a pd mi moc neříká ještěrudy5 píše:U tejto motorizacie som to.s.egr este nezazil ale.mne.to cukanie sbosobovali vstreky teda kontakty napruzil.som a bol pokoj inak.egr.si mozes preventivne.vycistit.a.hned.aj.zaslepit.nic nepokazis ak nebol.cisteny este .
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Protože odpojením ventilu sundáním konektoru přestáváš ovládat podtlakem baňku EGR, takže nemusíš odpojovat hadičky. Na rychlý vyzkoušení nejsnazší cesta, ale nesmíš odpojit ventil pro regulaci turba nebo chcípací klapkurudy5 píše:Ja som myslel odpojit hadicku od. Egr a zaslepit.naco by odpojoval ventil.co ovlada podtlak ?

Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Rayx píše:a který skupiny mám nalogovat jestli to stačí teda že bych to pak upnul a někdo se tady na to podíval? diag mám jinak žádna chyba tam nenirudy5 píše: Osobně si myslím, že problém konektoru/ů na vstřikovačích by se ukázal v sk.18 a diag by to zapsal. Prostě cukání jen v takhle omezeným rozsahu a jinak vše OK, to nebude tenhle problém. Najdi někoho s diagem a nech si načíst a nalogovat.
3, 10, 11, na 3jku nebo 4řku, od 1500ot aspoň do 3500ot bez přeřazení s plným sešlápnutím plynu i s tím pozvolným, klidně se povoz dýl, aspoň bude více info
Pozoruješ to tedy jen při pozvolným zrychlování, při zrychlování naplno nebo naopak na volnoběh běží OK? Co korekce na volnoběh, jak vypadají, skupina 13?

Pozoruješ to tedy jen při pozvolným zrychlování, při zrychlování naplno nebo naopak na volnoběh běží OK? Co korekce na volnoběh, jak vypadají, skupina 13?