
Opotrebenie vacky Tdi PD 96kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Opotrebenie vacky Tdi PD 96kw
Zdravim, mam otazku, mozu zdvihatka z foto v prilohe, ktore maju len nepatrne opotrebenie z vrchu len akoby malinke skrabanceky, sposobit opotrebenie vacky z povodnej hodnoty 61,8 na hodnotu 60,9. Mam podozrenie ze pan dotycny mi vratil inu vacku a nie moju. Zaujimalo by ma ako vyzera zdvihatko ktore zoderie z vacky 0,9mm skuste porovnat s mojimi. Dakujem.

VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Pokud by vačka byla nějaká levná druhovýroba z nekvalitního materiálu a hydra ze super odolného tak snad.
Spíš jestli ti nedal nový hydra ke staré vačce. Záleží jak dlouho po údajné výměně si ty hydra demontoval, zda se se třeba jen nestihli poškodit. Já měl totiž smetenou vačku hladkou jako zrcadlo, žádný hrubý povrch který by mohl viditelně škodit. Jen byly ostré hrany.
Až se dostanu k výměně své stávající vačky, ta ti sem klidně hodím foto, ale netuším kdy to bude.
Spíš jestli ti nedal nový hydra ke staré vačce. Záleží jak dlouho po údajné výměně si ty hydra demontoval, zda se se třeba jen nestihli poškodit. Já měl totiž smetenou vačku hladkou jako zrcadlo, žádný hrubý povrch který by mohl viditelně škodit. Jen byly ostré hrany.
Až se dostanu k výměně své stávající vačky, ta ti sem klidně hodím foto, ale netuším kdy to bude.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
favo píše:Pokud by vačka byla nějaká levná druhovýroba z nekvalitního materiálu a hydra ze super odolného tak snad.
Spíš jestli ti nedal nový hydra ke staré vačce. Záleží jak dlouho po údajné výměně si ty hydra demontoval, zda se se třeba jen nestihli poškodit. Já měl totiž smetenou vačku hladkou jako zrcadlo, žádný hrubý povrch který by mohl viditelně škodit. Jen byly ostré hrany.
Až se dostanu k výměně své stávající vačky, ta ti sem klidně hodím foto, ale netuším kdy to bude.
Vacka original vw zrejme povodna. Auto ma naj. zrejme poctive 170000km. Zarazilo ma ze zdvihatka su len akoby skriabnute a va cka ma 1mm dole na 3valci.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
a preto su PD co jazdia longlife a vacke nic nieje?
alebo auta ktore maju 600tisc nikto v zivote nanich nemenil hydra a vacka vyzera jak nova?
potom su tu ludia ako ja co menia olej po 10tis a ajtak sa to melie
je to kktska konstrukcia motora
tym co sa to neserie maju podla mna slabsie pruziny na ventiloch, alebo lepsie mazanie
alebo auta ktore maju 600tisc nikto v zivote nanich nemenil hydra a vacka vyzera jak nova?
potom su tu ludia ako ja co menia olej po 10tis a ajtak sa to melie
je to kktska konstrukcia motora
tym co sa to neserie maju podla mna slabsie pruziny na ventiloch, alebo lepsie mazanie
To kdyby se přesně vědělo, v čem to opravdu je, tak by to bylo na "hodinky s věnováním"..Ale máš pravdu, že tento motor byl slepá ulička, zbytečně monstrozní, složitý a poruchový..Ale to se stává i v lepších rodinách..Jsou to často paradoxy, lempl, který nemění olej, motor honí jak nadmutou kozu, problém nemá a majitel, plníci přesně pokyny výrobce, olepšené o častější výměny oleje /samozřejmě špičkového/ , který motor šetří pořád jen opravuje a platí a platí... 
P.S. kolikrát si říkám, proč asi tankový dieselový motor 4xOHC měl před startováním ještě jednu polohu a to bylo PŘEDMAZÁNÍ..Takže před startem se motor nejdříve namazal a až poté spustil..Že by to bylo proto, aby steklé - suché vačky se nejdříve polily olejem, než se pustily do zdvihátek?Že by ti naši předci nebyli více osvícení, než generace po nich?

P.S. kolikrát si říkám, proč asi tankový dieselový motor 4xOHC měl před startováním ještě jednu polohu a to bylo PŘEDMAZÁNÍ..Takže před startem se motor nejdříve namazal a až poté spustil..Že by to bylo proto, aby steklé - suché vačky se nejdříve polily olejem, než se pustily do zdvihátek?Že by ti naši předci nebyli více osvícení, než generace po nich?
nepropadat panice...
To máš těžký, jsem druhý majitel, ten původní se moc nestaral podle toho co jsem vypustil po koupi z motoru. Začal jsem olej měnit po 10 000 km a po dvou letech přešel na 12000 km. Vyměnil jsem vačku a vše kolem, pořídil bufika kvůli zimním startům, takže motor skoro nezná co je to studený start. Dokud se motor nezahřeje na provozní teplotu tak mu nešlapu na krk. A přesto po 90000 km řeším vačku znovu. Během této doby jsem ale přešel při výměně oleje i na proplach motoru před vypuštěním staré náplně a i když to tu spoustu lidí považuje za blbost, tak za sebe mohu říci že mi zmizelo otravné klapání zdvihátek pár vteřin po startu. Takže jsem přesvědčený že starý olej co se nejspíš dlouho neměnil se zpekl a ucpal některý mazací kanál a motor měl v hlavě málo oleje spíš tedy nízký tlak a možná proto mi žere vačky. Čert ví co bylo špatně, každopádně klapání je pryč a jen čas ukáže zda další vačka už vydrží nebo ne.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi