Ted po nedeli se na to švagr dostane. Bude to kuchatváha píše:A číslo motoru je jaké?
Vw Tiguan TSI Problém(2010)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
A ověřují tedy i značení původního vráceného motoru? Jak postupují v případě, že vyražené značení nejsou, spoléhají jen na fotky nebo řeší metalografii atd? Teorii rozvádět můžu, přeci neříkám, že to tak je, ale souhlasím s názorem, že tam kde dělají lidé, se nechá dost věcí obejít a bez prověření jistotu mít nebudeš. Mít kámoše s tím samým motorem a problémem ale bohužel už neřešitelný přes záruku, pomůžeš mu když se vyskytne zrovna v servisu ten samý, co půjde na záruku? Asi tak nějak, to není systémovej problém ale konkrétního jedince ...uiqjirka píše:Tak to se opravdu stat nemohlo, to se si při garancich jak importer tak výrobce pekne hlida i vraceni starého motoru.Opravdu nam tu nepis takove nesmyslne scifi.Jinak casem byly pisty zesileny, pak uz tento problém se neopakuje.
Kod a číslo motoru se razí na blok, většinou na plošku poblíž montáže převodovky k motoru, ale není to pravidlo. Kde konkrétně to má tato 1.4 nevím, víš kod motoru? Každopádně měněný motor musí mít taky nový štítek lepený na rozvody, pokud je to repas dodaný jako nový, tak tam není skutečný kod motoru ale místo něj např RR4 apod.
pokud na to majitel má tak právníka a tahat se ale jednoznačně bude problém v kapajícím nebo tekoucím vstřiku
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ano, overuje se puvodni číslo vraceneho motoru a to i pod kontrolou oblastního technika a nasledne kontroluje zpetne vyrobce.Manipulace opravdu nejdou a to ani pro nejlepšího kamaráda.Rayx píše:A ověřují tedy i značení původního vráceného motoru? Jak postupují v případě, že vyražené značení nejsou, spoléhají jen na fotky nebo řeší metalografii atd? Teorii rozvádět můžu, přeci neříkám, že to tak je, ale souhlasím s názorem, že tam kde dělají lidé, se nechá dost věcí obejít a bez prověření jistotu mít nebudeš. Mít kámoše s tím samým motorem a problémem ale bohužel už neřešitelný přes záruku, pomůžeš mu když se vyskytne zrovna v servisu ten samý, co půjde na záruku? Asi tak nějak, to není systémovej problém ale konkrétního jedince ...uiqjirka píše:Tak to se opravdu stat nemohlo, to se si při garancich jak importer tak výrobce pekne hlida i vraceni starého motoru.Opravdu nam tu nepis takove nesmyslne scifi.Jinak casem byly pisty zesileny, pak uz tento problém se neopakuje.
Kod a číslo motoru se razí na blok, většinou na plošku poblíž montáže převodovky k motoru, ale není to pravidlo. Kde konkrétně to má tato 1.4 nevím, víš kod motoru? Každopádně měněný motor musí mít taky nový štítek lepený na rozvody, pokud je to repas dodaný jako nový, tak tam není skutečný kod motoru ale místo něj např RR4 apod.
Ano přesně tak. Udělal to kapající vstřik,ale po výměně se dušoval technik,že problém vyřešen,že to už neudělá. Udělalo a dávají od toho ruce pryč my nic!Ladas píše:pokud na to majitel má tak právníka a tahat se ale jednoznačně bude problém v kapajícím nebo tekoucím vstřiku

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Proč by to někdo vytahoval???
Už jenom kvuli tomu,že ty motory nejsou a dá se s tím dobře kšeftovat.......

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Dokáže mě někdo říct zda do toho pujde zastavět jiný motor? Např 1.8 TSI nebo nějaký jiný TSI,které se v té době dělalo? Zda bude pasovat do převodovky, držáky apod. Nebo novější 1,4 TSI 2012 a vějš. Programovaní ŘJ samozřejmostí.





VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39