Audi A4 2.0 16V BRD Stále přibývá nafta v oleji

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Audi A4 2.0 16V BRD Stále přibývá nafta v oleji

Příspěvek od Tunningkiller »

Zdar chlapi mám tu problém s A4kou, byla přidřená na klice a šálech kuli naředění oleje naftou. Motor jsem dal dohromady, kliku jsem vyměnil vyměnil uložení kliky, přegumičkoval vstřikovače, vyměnil těsnení na tandemu a dnes opět víc na měrce. Co tam může ještě bejt, tandem, nebo prasklá hlava? Zákazník se asi za chvili posere a já taky.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

má DPF? asi ne že když je to 16v
Trawn
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 kvě 2017, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Trawn »

Vici píše:má DPF? asi ne že když je to 16v
BRDčko DPF má, bohužel. Je to 125kw PPD a kvůli těm vysokotlakým vstřikům Siemens tam je.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo tak 125kW.
tak pak bych hledal i tím směrem.. třeba u BMM s DPF je přibývání oleje klasika.. krátké trasy, nebo prasklý dpf..
PD a nebo ještě lépe PPD + DPF = kombinace na sebevraždu
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nezlob. Po 434000 na ppd s dpf resim jen DPF a to ne ucpany sazemi ale popilkem takze myslim ze na sebevrazdu to neni.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

Jasně že nafta pribývá to je jasné, jenže tady takovým způsobem že po 20km je na měrce místo mezi ryskama , je olej na maximu takže hodně pribývá. Na DPF jsem se zaměřil taky a dopadlo to tak že po regeneraci motor kouří a jde zřejmě na 3 válce. Budu dál informovat co se podělalo. Každopadně filtr a regenerace slapou parádně. Než jsem dělal regeneraci tak vstřiky a všechny hodnoty v normálu, teď je to v řiti
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli takhle rychle tak ten tandem
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

MirekX píše:jestli takhle rychle tak ten tandem
tojo ale co ten kouř, už jsem olej měnil 3krat, kdyby to valil tandem tak to beru ale kouřilo to i hned po vymene, ted to jede bez válce po regeneraci a vcera to při jízdě lehce cukalo nad 3200 otáček v zátahu uvidím co se tam stalo koukal jsem pod víko a nic vidět není, vytáhnu zas vstřiky a uvidí se.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“