Elektrická zadní brzda VW Passat B7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Elektrická zadní brzda VW Passat B7
Po výměně zadních kotoučů a destiček jsou disky po jízdě na rozdíl od předních přímo horké. Není rozhodující zda ručně odbrzdím a vypnu AutoHold nebo ne. Nadzvednutá kola jdou lehce protočit. Teplá jsou obě kola. Válečky obou kol pod prachovkami nejeví ani náznakem nějakou oxidaci na povrchu. Otevření brzd a následné nastavení provedeno přes diag. Mé někdo nějakou zkušenost??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Mě to na B6 dělalo jedno kolo a byl vadný brzdič..
Řešilo se to na VW fóru
Řešilo se to na VW fóru

Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
No, jako blbost mě to nepřipadá. Odpoledne jsem přijel domů (cesta zhruba 50km) a dal se do mytí auta, když se dostala voda na kotouče, docela to zasyčelo, tudíž teplota kotoučů dost přes 100st. Přední kotouče sotva vlažné, čili žádné intezivní brzdění se nekonalo. Po zvednutí kol je lehce protočím. Peru se s tím od výměny kotoučů a destiček. Kotouče jsem měnil na popud technika STK, protože byly na třecích plochách orezlé, což se mu nějak nelíbilo. Jinak na brzdě byly OK. Problém je u obou zadních kolslovacek.milos píše:pokud dou kola lehce protáčet tak asi řešíš nějakou blbost

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jodr píše:kotouče mají běžně po dojezdu 60 stupnů, měřím lejzrem,slovacek.milos píše: Problém je u obou zadních kol
pokud ti de kolo lehce protáčet jak píšeš, tak se bude asi těžko hřát? co myslíš
kdo by ho zahříval? jedině matroš co se neumí chladit,
pokud zatláčís pístek u výměny tak musí jít pomalu lehce a do konce,
vodítka nesmí být zadřené, víc tam toho nevymyslíš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak tohle mě ani nepřipomínej. Měl jsem od roku 2003 VW Passat B5. Nic netušíc jsem v D na dálnici při jízdě ve štrůdlu a dešti musel brzdit. Šlápnu ne brzdu a ono NIC! Ještě že jsem měl dostatečný odstup za autem přede mnou. Auto jsem měl od nova, proto desky orig z montáže. V servisu VW se tomu hrózně divili. Problém zmizel až po výměně destiček. Podobnou zkušenost udělal kolega se Supem. Ten chtěl brzdit před přechodem pro chodce. Naštěstí se chodcům stačil vyhnout, auto začalo brzdit až za přechodem!proxima píše:B7 Maju aktivovaný tzv. suchy stierač ktory pri prejdený vody na pár sekund jemne pribrzdi kolesá aby sa brzdy vysušili
Jinak u nynějšího B7, pokud jedu delší dobu v dešti, pociťuju po brzdě nepatrné prodlení, takže "suchý stěrač"? No nevím, nevím...
-> Miloš.Slováček Kotouče jsem měnil někdy v dubnu. Zkusím se na značku podívat v papírech od dodávky. Snad je najdu.
No nic jiného to snad dělat nemůže. Kotouče běží, pravý ve dvou stovkách, levý téměř v nule na tisícinové hodinky.Jirka. píše:Dost jsme s tím s klukama laborovali a dělají to neorigo destičky.
Naposledy upravil(a) Jodr dne 07 pro 2017, 21:16, celkem upraveno 1 x.