Elektrická zadní brzda VW Passat B7

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Elektrická zadní brzda VW Passat B7

Příspěvek od Jodr »

Po výměně zadních kotoučů a destiček jsou disky po jízdě na rozdíl od předních přímo horké. Není rozhodující zda ručně odbrzdím a vypnu AutoHold nebo ne. Nadzvednutá kola jdou lehce protočit. Teplá jsou obě kola. Válečky obou kol pod prachovkami nejeví ani náznakem nějakou oxidaci na povrchu. Otevření brzd a následné nastavení provedeno přes diag. Mé někdo nějakou zkušenost??
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud dou kola lehce protáčet tak asi řešíš nějakou blbost ;)
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Mě to na B6 dělalo jedno kolo a byl vadný brzdič..
Řešilo se to na VW fóru ;-)
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

slovacek.milos píše:pokud dou kola lehce protáčet tak asi řešíš nějakou blbost ;)
No, jako blbost mě to nepřipadá. Odpoledne jsem přijel domů (cesta zhruba 50km) a dal se do mytí auta, když se dostala voda na kotouče, docela to zasyčelo, tudíž teplota kotoučů dost přes 100st. Přední kotouče sotva vlažné, čili žádné intezivní brzdění se nekonalo. Po zvednutí kol je lehce protočím. Peru se s tím od výměny kotoučů a destiček. Kotouče jsem měnil na popud technika STK, protože byly na třecích plochách orezlé, což se mu nějak nelíbilo. Jinak na brzdě byly OK. Problém je u obou zadních kol :(
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1265
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

a nezadáva sa tam hodnota hrúbky brzdového obloženia pri výmene platničiek vzadu? na 3c sa to robilo urcite, neviem nemám tu b7
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 948
Registrován: 03 lis 2007, 08:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od sathol »

tlouštka desek už se nedava davala se jen na audi a to kolem roku 05=06
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No a když se vypne ESP, tak problém přetrvává? Jestli to je teda problém...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jodr píše:
slovacek.milos píše: Problém je u obou zadních kol :(
kotouče mají běžně po dojezdu 60 stupnů, měřím lejzrem,

pokud ti de kolo lehce protáčet jak píšeš, tak se bude asi těžko hřát? co myslíš

kdo by ho zahříval? jedině matroš co se neumí chladit,

pokud zatláčís pístek u výměny tak musí jít pomalu lehce a do konce,

vodítka nesmí být zadřené, víc tam toho nevymyslíš ;)
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

Prasátka jdou zatlačit, vodítka jsem prověřoval, destičky jsou v třmenech pohyblivé a tím pádem mě došly nápady, proto jsem dal dotaz, zda se s tím někdo nepotkal. Problém vzniknul stopro s výměnou desek a kotoučů... :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jodr píše:Prasátka jdou zatlačit, vodítka jsem prověřoval, destičky jsou v třmenech pohyblivé a tím pádem mě došly nápady, proto jsem dal dotaz, zda se s tím někdo nepotkal. Problém vzniknul stopro s výměnou desek a kotoučů... :?
značka kotoučů a desek?
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

B7 Maju aktivovaný tzv. suchy stierač ktory pri prejdený vody na pár sekund jemne pribrzdi kolesá aby sa brzdy vysušili :)
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Dost jsme s tím s klukama laborovali a dělají to neorigo destičky.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

teda pokud je to na obou kolech stejně, pokud přibržduje jen jedno tak je brzdič v háji
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

proxima píše:B7 Maju aktivovaný tzv. suchy stierač ktory pri prejdený vody na pár sekund jemne pribrzdi kolesá aby sa brzdy vysušili :)
Tak tohle mě ani nepřipomínej. Měl jsem od roku 2003 VW Passat B5. Nic netušíc jsem v D na dálnici při jízdě ve štrůdlu a dešti musel brzdit. Šlápnu ne brzdu a ono NIC! Ještě že jsem měl dostatečný odstup za autem přede mnou. Auto jsem měl od nova, proto desky orig z montáže. V servisu VW se tomu hrózně divili. Problém zmizel až po výměně destiček. Podobnou zkušenost udělal kolega se Supem. Ten chtěl brzdit před přechodem pro chodce. Naštěstí se chodcům stačil vyhnout, auto začalo brzdit až za přechodem!
Jinak u nynějšího B7, pokud jedu delší dobu v dešti, pociťuju po brzdě nepatrné prodlení, takže "suchý stěrač"? No nevím, nevím...
-> Miloš.Slováček Kotouče jsem měnil někdy v dubnu. Zkusím se na značku podívat v papírech od dodávky. Snad je najdu.
Jirka. píše:Dost jsme s tím s klukama laborovali a dělají to neorigo destičky.
No nic jiného to snad dělat nemůže. Kotouče běží, pravý ve dvou stovkách, levý téměř v nule na tisícinové hodinky.
Naposledy upravil(a) Jodr dne 07 pro 2017, 21:16, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“