Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304 Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od Kamil-TDI » 01 úno 2014, 15:04
Chystám se taky na výměnu zadních silentbloků,nemohl by sem někdo hodit mustr toho stahováku? Jde mi hlavně o průměry těch kroužků. Vím jak vypadá,ale chcu to vytočit na soustruhu s plnýho matrošu.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304 Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od Kamil-TDI » 01 úno 2014, 15:16
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556 Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0
Příspěvek
od alni » 01 úno 2014, 15:39
v zadu radšej z FRS: lahký zadok+vlečná náprava=takže nič extra tvrdé
aj ja ich mám s jednotrubkovýmy tlmičmy, tvrdé tak akurát a drží aj na nerovnostiach v zákrutách
a keď vlezeš pod auto tak by si mal vedieť odmerať veľkosti čo máš vysústružiť
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304 Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od Kamil-TDI » 01 úno 2014, 16:11
alni píše:
v zadu radšej z FRS: lahký zadok+vlečná náprava=takže nič extra tvrdé
aj ja ich mám s jednotrubkovýmy tlmičmy, tvrdé tak akurát a drží aj na nerovnostiach v zákrutách
a keď vlezeš pod auto tak by si mal vedieť odmerať veľkosti čo máš vysústružiť
Nad těmi s fabie RS taky uvažuju!
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304 Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od Kamil-TDI » 02 úno 2014, 20:45
Chlapy je tohle správná poloha těch silenbloků z FRS??? Chystám se je dělat a nevím zprávnou polohu!
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556 Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0
Příspěvek
od alni » 02 úno 2014, 20:59
už sa nepamätám, ale pozry sa ako sú tie pôvodné orienvované
z nových ten plastový kryt dáš dole(stiahneš rukou) a dozvieš sa kde sú dutiny
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556 Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0
Příspěvek
od alni » 02 úno 2014, 21:04
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304 Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od Kamil-TDI » 03 úno 2014, 04:38
alni píše:
Dík
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556 Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0
Příspěvek
od alni » 03 úno 2014, 10:59
ešte jedne vec, dotiahni šrób až keď bude stáť na kolesách
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269 Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Příspěvek
od techi » 08 pro 2017, 08:49
maiello píše: Nikomu to nenutim, ale:
koupil jsem na O1 puky na předek.
Po obvodu jsem udělal 6 direk vrtákem 4mm.
je to podstatně měkčí a nemuže se to utrhnout, neboť hmoty je tam stále dost.
dám časem echo co to vydrží, ovšem cesty které jezdim jsou spíše na offroad, tak uvidíme
Tohle mne zajímá. Jak bys ohodnotil tvrdost před s origo a s vrtanýma TT ? Jsou pořád tvrdší ale je to o hodně lepší jak s nevrtanýma ?