Kontrolka opotřebení brzdových desek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Longlife nejezdim, servis se rozsvici normal po 15 a resetuju ho vzdy jen pres budiky. Bublina s napovedou mi myslim vyskocila ale v Anglictine. Navic s kodovanim nemam zkusenosti, tak se radsi ptam zkusenejch.. Diky za vysvetleni hosi. A kdyz tam zadam 04115, bude opravdu vypnute jen to oblozeni? Hladina oleje atd. Bude normal fungovat?
ano presne tak, ale mas tam nakodovany ten servis LL, to cislo XXX?X znamená ty máš XXX1X to je "servisni interval predlžený QG1, ak máš pevný interval 15.000km tak by si tam mal mať XXX0X t.j. servisný interval pevný QG0 a správny kód by mal byť 04105, hladina oleja sa tam nekoduje, stiahni si VIS tu niekde na fore, pokial ho nemáš je je to dobra vec ked chces tieto informácie
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Já bych to trochu zkorigoval, Ty potřebuješ QG2, ne QG0, takže nakoduj 04125. Nevím, jak to přesně funguje ale to, že to resetuješ růčo na budíkách i při nakodovaným LL/QG1 nastaví interval jako pro fix, takže ve výsledku to samý.
Jinak to hlídání obložení, bude to jen zalomený kablík nebo konektor, a nebo levný destičky s problémem od výrobce?
Tohle je plus mínus autobus to co potřebuješ k budíkům
C00,panel pristroju (J285) kodovani
C01,??xxx: vybava
C02,+01 = varovani brzdovych desticek
C03,+02 = varovani zapnuti pasu aktivni
C04,+04 = varovani hladiny ostrikovacu aktivni
C05,+16 = sekundarni displej (Radio/Navigace) aktivni
C06,xx?xx: zeme
C07,0 = Nemecko | 1 = Evropa | 2 = USA
C08,3 = Kanada/Mexiko/Latinsky Amerika | 4 = England
C09,5 = Japonsko | 6 = Saudska Arabie | 7 = Australie
C10,xxx?x: servisni intervaly
C11,0 = pevny servisni interval bez hladina oleje & Teplota snimac (PR-QG0)
C12,1 = promenlivy servisni interval s hladina oleje & Teplota snimac (PR-QG1)
C13,2 = pevny servisni interval s hladina oleje & Teplota snimac (PR-QG2)
C14,3 = servisni interval pripominac neaktivni (USA/Kanada)
C15,xxxx?: impuls vzdalenosti (K-hodnota)
C16,1 = signal rychlosti pres CAN (23400)
C17,3 = 6-valec svetlo Armored vozidlo (4134)
C18,5 = VSE ostatni motor varianty (4182)
C19,6 = 8-valec (W8 - 4128)
Jinak to hlídání obložení, bude to jen zalomený kablík nebo konektor, a nebo levný destičky s problémem od výrobce?
Tohle je plus mínus autobus to co potřebuješ k budíkům
C00,panel pristroju (J285) kodovani
C01,??xxx: vybava
C02,+01 = varovani brzdovych desticek
C03,+02 = varovani zapnuti pasu aktivni
C04,+04 = varovani hladiny ostrikovacu aktivni
C05,+16 = sekundarni displej (Radio/Navigace) aktivni
C06,xx?xx: zeme
C07,0 = Nemecko | 1 = Evropa | 2 = USA
C08,3 = Kanada/Mexiko/Latinsky Amerika | 4 = England
C09,5 = Japonsko | 6 = Saudska Arabie | 7 = Australie
C10,xxx?x: servisni intervaly
C11,0 = pevny servisni interval bez hladina oleje & Teplota snimac (PR-QG0)
C12,1 = promenlivy servisni interval s hladina oleje & Teplota snimac (PR-QG1)
C13,2 = pevny servisni interval s hladina oleje & Teplota snimac (PR-QG2)
C14,3 = servisni interval pripominac neaktivni (USA/Kanada)
C15,xxxx?: impuls vzdalenosti (K-hodnota)
C16,1 = signal rychlosti pres CAN (23400)
C17,3 = 6-valec svetlo Armored vozidlo (4134)
C18,5 = VSE ostatni motor varianty (4182)
C19,6 = 8-valec (W8 - 4128)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Takže tam dám 04125, díkes
A když změním ted kodovaní toho intervalu, nevyresetuju ho tim? Jde mi o to aby mi to nešlo od nuly a nepřetáhl jsem olej
Jenom upřesním, po kablíkách a konektorech jsem koukal, Brzdy nové TEXTAR, okolo auta se motám často, takže na signalizaci stejně nespoléhám a proto, než se s tim budu srát a hledat kde a kterej kabel je narušenej, tak to radši vypnu 



Naposledy upravil(a) Tomáš Čermák dne 11 pro 2017, 19:58, celkem upraveno 1 x.
Ok dík zítra na to mrknu kdyžtak pisnuRayx píše:To je nejpodrobnější, co vímTak vážně, ve VCDS otevřeš budíky, vlezeš do kodování, otevřeš LCode a odškrtneš políčko v Byte1, Bit0
jestli je víc variant nevím, tohle beru podle FL z 2010.
Máš nějakej log s číslem labelu a kodem, že bych se na to kouknul?
No tak toto není facelift, že? Nebo ses sekl a mělo být jen 007101? Pokud ano, tak bez destiček by mělo být takto 007001, ale nemáš tedy ani hlídání ostřikovačů nebo MFA. A je tam divně kodovaný čidlo rychloměru - distance impulse number. Dotažene z D, že?
A ten label, nebo aspoň číslo jednotky sis nenapsal? Ono VCDS ve většině případů hodí nápovědu, tak se v tom jen vyznat. Krištálovou kouli nepoužívám
A ten label, nebo aspoň číslo jednotky sis nenapsal? Ono VCDS ve většině případů hodí nápovědu, tak se v tom jen vyznat. Krištálovou kouli nepoužívám
