Passat b6 1.9 tdi 77kw dlouhe starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13
Odpovědi: 0

Passat b6 1.9 tdi 77kw dlouhe starty

Příspěvek od Jenik 328 »

Zdravim mam problem s 1.9 tdi 77kw obcas se stane ze auto dlouho toci dela to za tepla a bouzel jen nekdy.nekdy najezdi treba 300km a a pak s niceho nic toci a az to vypada ze uz to nenastartuju tak naskoci.v pameti nejsou zadne chyby,korekce vstrikovacu taky ok.pro jistotu sem vymenil i gumicky na vstrikach.nekdo nejaky napad jak na zavadu prijit?
!!!SLÁVEK!!!
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od !!!SLÁVEK!!! »

Odpoj PD a změř startovací otáčky..
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Baterka nebo starter,
upravuji soft a napořád je pokoj,stačí když mu ukážeš klíček a už běží 😂
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jenik 328 »

To jeste muzu zkusit,ale nekdo uz mi prave rikal ze tyhle motory uz ten problem se startovacimi otackami nemely,je to BLS
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jenik 328 »

Jeste sem si vsiml ze se to nekdy na volnobech docela dost trepe jako by vynechaval jeden valec bouzel zas to dela jen nekdy tak si myslim ze to nebude problem v baterce ani ve starteru.je jeste nejaky zpusob jak poznat vadny vstrik krome tech korekci??kdyz je donesu nekde do diesel servisu tak mi udajne reknou ze sou na 100% spatne.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Jestli to není automat,tak tam je také problém se startovacimi otáčkami..
To co píšeš,třepání na volnoběh,může být vačka,hydra,podfukujici vstrik,vadný vstrik,třeba říznutý gumičky při montáži,je tam hodně věcí.
S tímto jsem se setkal na jednom autě a vstrik šel povolit rukou....
Když je pošleš na zkoušku,tak jsou 100% vadný vsechny😀
Řeším to tak že kamarád vozí auta z GB ,projedu se,napichnu,kouknu korekce a pak až si je vyndavám a to je jistota.
reher64
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 30 črc 2012, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od reher64 »

Jak tu již píšou, nízké startovací otáčky. Není problém upravit sw a je napořád klid. Dělám po domluvě na počkání.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jelikož je soft daný, úpravou softu se eliminují mechanické nedostatky motoru, nebo se pletu?Takže po opravě motoru/GO/ bude třeba soft zase vrátit? Je to obdoba toho, jako když u mech. čerpadla přidám naftu a zvednu fora..Samozřejmě je to řešení, ale pro perfekcionisty je to ojeb..Je to prostě známka, že motor už má opravdu něco za sebou.... takže jako dědek potřebuje hůl, tak motor potřebuje upravit soft :)
nepropadat panice...
reher64
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 30 črc 2012, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od reher64 »

I kdyby se dělalo cokoli s motorem SW není třeba vracet. Pokud se bavíme pouze o úpravě teplého startu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale snad se shodneme, že původní soft je optimální a výrobce moc dobře ví, proč to tak dělá..A kdo pamatuje tento motor když byl nový, tak chytal na otočení, nekompromisně držel volnoběh a nehulil . A dokonce měl i příjemný zvuk.. :)
nepropadat panice...
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jenik 328 »

Tak sem si sehnal vstriky na odzkouseni bohuzel sem sehnal jen ag a v aute mam cs.stane se neco kdyz je na chvili prehodim?
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

To teple startovanie je blbosť. V skratke tam máš mapu ktorá riadi aká bude vstrekovacia dávka od závislosti otáčok a teploty.
Ak sa pozrieš do stĺpčeka s 0°C
tak uvidíš od najnižších otáčok plnú dávku nafty
ale ak sa pozrieš do stĺpčeka 70°C
tak všade je 0mg, až pri 280ot môže vstrekovať
Je to blbosť ten SW nech hovori kto chce čo chce
navyše je tam druha mapa presne taka ista akurat nema tam 0mg pri teplom motore, ale normalne dava palivo pri niźších otáčkach (ta mapa sa vlastne prekopiruje do tej prvej v tom spočíva úprava)
možno sa používa v nejaokom špecifickom prípade to neviem (porucha, chyba snimaca apod.)
__
EDIT: tou druhou nemyslim mapu pre automat, ale pre rovnake kodovanie, je tam 2x raz ako napr. v tom automate a raz ta chujovina co nestartuje
Naposledy upravil(a) stanomx dne 20 pro 2017, 13:25, celkem upraveno 1 x.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

[quote="jericho-3"]Ale snad se shodneme, že původní soft je optimální a výrobce moc dobře ví, proč to tak dělá..A kdo pamatuje tento motor když byl nový, tak chytal na otočení, nekompromisně držel volnoběh a nehulil . A dokonce měl i příjemný zvuk.. :)[/quote

Když upravíš pouze teplý start,tak nic jiného v softu neřešíš,tudiš volnoběh a huleni se samozřejme nezmění.
Automat tuto chybu nemá,myslím že je tam vytvořená záměrně,možná kvůli emisim,možná kvůli nutnému servisu,těžko říct,každopádně když ji odstraniš,jak se převali starter,motor běží 😀
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

stanomx píše:To teple startovanie je blbosť. V skratke tam máš mapu ktorá riadi aká bude vstrekovacia dávka od závislosti otáčok a teploty.
Ak sa pozrieš do stĺpčeka s 0°C
tak uvidíš od najnižších otáčok plnú dávku nafty
ale ak sa pozrieš do stĺpčeka 70°C
tak všade je 0mg, až pri 280ot môže vstrekovať
Je to blbosť ten SW nech hovori kto chce čo chce
navyše je tam druha mapa presne taka ista akurat nema tam 0mg pri teplom motore, ale normalne dava palivo pri niźších otáčkach (ta mapa sa vlastne prekopiruje do tej prvej v tom spočíva úprava)
možno sa používa v nejaokom špecifickom prípade to neviem (porucha, chyba snimaca apod.)
__

EDIT: tou druhou nemyslim mapu pre automat, ale pre rovnake kodovanie, je tam 2x raz ako napr. v tom automate a raz ta chujovina co nestartuje
Teorii máš zmáknutou,já to tedy nekopiruji ale upravuji podle sebe.
Vyděl jsi někdy výsledek před a po,že mu radíš toto???
reher64
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 30 črc 2012, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od reher64 »

Nezbývá než souhlasit, ale zbytečné to někomu vysvětlovat proč SW úpravu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“