Passat b6 1.9 tdi 77kw dlouhe starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat b6 1.9 tdi 77kw dlouhe starty
Zdravim mam problem s 1.9 tdi 77kw obcas se stane ze auto dlouho toci dela to za tepla a bouzel jen nekdy.nekdy najezdi treba 300km a a pak s niceho nic toci a az to vypada ze uz to nenastartuju tak naskoci.v pameti nejsou zadne chyby,korekce vstrikovacu taky ok.pro jistotu sem vymenil i gumicky na vstrikach.nekdo nejaky napad jak na zavadu prijit?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Jeste sem si vsiml ze se to nekdy na volnobech docela dost trepe jako by vynechaval jeden valec bouzel zas to dela jen nekdy tak si myslim ze to nebude problem v baterce ani ve starteru.je jeste nejaky zpusob jak poznat vadny vstrik krome tech korekci??kdyz je donesu nekde do diesel servisu tak mi udajne reknou ze sou na 100% spatne.
Jestli to není automat,tak tam je také problém se startovacimi otáčkami..
To co píšeš,třepání na volnoběh,může být vačka,hydra,podfukujici vstrik,vadný vstrik,třeba říznutý gumičky při montáži,je tam hodně věcí.
S tímto jsem se setkal na jednom autě a vstrik šel povolit rukou....
Když je pošleš na zkoušku,tak jsou 100% vadný vsechny😀
Řeším to tak že kamarád vozí auta z GB ,projedu se,napichnu,kouknu korekce a pak až si je vyndavám a to je jistota.
To co píšeš,třepání na volnoběh,může být vačka,hydra,podfukujici vstrik,vadný vstrik,třeba říznutý gumičky při montáži,je tam hodně věcí.
S tímto jsem se setkal na jednom autě a vstrik šel povolit rukou....
Když je pošleš na zkoušku,tak jsou 100% vadný vsechny😀
Řeším to tak že kamarád vozí auta z GB ,projedu se,napichnu,kouknu korekce a pak až si je vyndavám a to je jistota.
Jelikož je soft daný, úpravou softu se eliminují mechanické nedostatky motoru, nebo se pletu?Takže po opravě motoru/GO/ bude třeba soft zase vrátit? Je to obdoba toho, jako když u mech. čerpadla přidám naftu a zvednu fora..Samozřejmě je to řešení, ale pro perfekcionisty je to ojeb..Je to prostě známka, že motor už má opravdu něco za sebou.... takže jako dědek potřebuje hůl, tak motor potřebuje upravit soft 

nepropadat panice...
To teple startovanie je blbosť. V skratke tam máš mapu ktorá riadi aká bude vstrekovacia dávka od závislosti otáčok a teploty.
Ak sa pozrieš do stĺpčeka s 0°C
tak uvidíš od najnižších otáčok plnú dávku nafty
ale ak sa pozrieš do stĺpčeka 70°C
tak všade je 0mg, až pri 280ot môže vstrekovať
Je to blbosť ten SW nech hovori kto chce čo chce
navyše je tam druha mapa presne taka ista akurat nema tam 0mg pri teplom motore, ale normalne dava palivo pri niźších otáčkach (ta mapa sa vlastne prekopiruje do tej prvej v tom spočíva úprava)
možno sa používa v nejaokom špecifickom prípade to neviem (porucha, chyba snimaca apod.)
__
EDIT: tou druhou nemyslim mapu pre automat, ale pre rovnake kodovanie, je tam 2x raz ako napr. v tom automate a raz ta chujovina co nestartuje
Ak sa pozrieš do stĺpčeka s 0°C
tak uvidíš od najnižších otáčok plnú dávku nafty
ale ak sa pozrieš do stĺpčeka 70°C
tak všade je 0mg, až pri 280ot môže vstrekovať
Je to blbosť ten SW nech hovori kto chce čo chce
navyše je tam druha mapa presne taka ista akurat nema tam 0mg pri teplom motore, ale normalne dava palivo pri niźších otáčkach (ta mapa sa vlastne prekopiruje do tej prvej v tom spočíva úprava)
možno sa používa v nejaokom špecifickom prípade to neviem (porucha, chyba snimaca apod.)
__
EDIT: tou druhou nemyslim mapu pre automat, ale pre rovnake kodovanie, je tam 2x raz ako napr. v tom automate a raz ta chujovina co nestartuje
Naposledy upravil(a) stanomx dne 20 pro 2017, 13:25, celkem upraveno 1 x.
[quote="jericho-3"]Ale snad se shodneme, že původní soft je optimální a výrobce moc dobře ví, proč to tak dělá..A kdo pamatuje tento motor když byl nový, tak chytal na otočení, nekompromisně držel volnoběh a nehulil . A dokonce měl i příjemný zvuk..
[/quote
Když upravíš pouze teplý start,tak nic jiného v softu neřešíš,tudiš volnoběh a huleni se samozřejme nezmění.
Automat tuto chybu nemá,myslím že je tam vytvořená záměrně,možná kvůli emisim,možná kvůli nutnému servisu,těžko říct,každopádně když ji odstraniš,jak se převali starter,motor běží 😀

Když upravíš pouze teplý start,tak nic jiného v softu neřešíš,tudiš volnoběh a huleni se samozřejme nezmění.
Automat tuto chybu nemá,myslím že je tam vytvořená záměrně,možná kvůli emisim,možná kvůli nutnému servisu,těžko říct,každopádně když ji odstraniš,jak se převali starter,motor běží 😀
Teorii máš zmáknutou,já to tedy nekopiruji ale upravuji podle sebe.stanomx píše:To teple startovanie je blbosť. V skratke tam máš mapu ktorá riadi aká bude vstrekovacia dávka od závislosti otáčok a teploty.
Ak sa pozrieš do stĺpčeka s 0°C
tak uvidíš od najnižších otáčok plnú dávku nafty
ale ak sa pozrieš do stĺpčeka 70°C
tak všade je 0mg, až pri 280ot môže vstrekovať
Je to blbosť ten SW nech hovori kto chce čo chce
navyše je tam druha mapa presne taka ista akurat nema tam 0mg pri teplom motore, ale normalne dava palivo pri niźších otáčkach (ta mapa sa vlastne prekopiruje do tej prvej v tom spočíva úprava)
možno sa používa v nejaokom špecifickom prípade to neviem (porucha, chyba snimaca apod.)
__
EDIT: tou druhou nemyslim mapu pre automat, ale pre rovnake kodovanie, je tam 2x raz ako napr. v tom automate a raz ta chujovina co nestartuje
Vyděl jsi někdy výsledek před a po,že mu radíš toto???