do n75 ide len 6,5V

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

to je urcite pravda ale na takom istom galaxy je v konektore 12v a ja mam 6,5v. Pre upresnenie merane na vytiahnutom konektore z ventilu pri zapnutom kluci resp.motore
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a zkoušel jsi proměřit kabeláž k jednotce? nemůžeš to padnutí do nouzáku nalogovat?
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

kable su ok dokonca viem ktory pin z rj patri k tomu konektoru len neviem ci tych 6,5v ide uz z rj alebo je tam este nejaka sucastka na napajanie
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

znami tvrdi ze je asi vadna rj ale chcem sa este uistit ze ma pravdu ci to neni len nejaka blbost
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

je tam rj 0281001737
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

vag vypisuje chybu s plniacim tlakom cize si myslim ze to suvisi s tym ventilom
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Nevím sice jak Galaxy, ale TDI obecně mají N75, N18, váhu a asi i další věci napojeny na stejnou pojistku. Tj. na jednom drátu k N75 je stále +12V - druhý drát jde do řj - ta si ho "ukostřuje". Huml má pravdu v tom, že napětí na těchto dvou drátech mezi sebou obyčejným voltmetrem nezměříš - je to střída - lepší měřáky střídu umí. Osciloskop je 100%.
Můžeš změřit napětí na drátu z pojistky proti kostře; pokud tam není 12V zkus ventil od AGR - zapojen obdobně. Jestli máš na ventilech skutečně 12V a vedení OK je řj asi KO. Myslím že by to tady někdo uměl spravit.
Čau
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

dakujem za info ale este otazka to mam odmerat konektor ku agr ci ma 12v a ked nebude mat ta je problem v kabelazi . Kedze rj si to ukostruje.
ospravedlnujem sa za blbe otazky ale nie som elektrikar
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

este by ma zaujimalo kedze ja som meral len na konektore (multimetrom)ktory ide do n75 preco je v nom len 6,5V ked v inom galaxy je v tom konektore 12v
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

a este ma nieco napadlo co znamena ked som meral a na konektor od n75 som dal plus a priamo na bateriu som dal minus a stale 6,5v
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

AGR i N75 mají napájecí napětí 12V společné pojistka tuším 10A a před ní je samozřejmě relé, které si ovládá přímo řídící jednotka sama. Konektor má 2 piny - na jednom je trvale 12V (pokud je relé sepnuto a pojistka OK) a druhý vede přímo do řj. Pokud nemáš plných 12V (proti kostře, ne proti druhému pinu téhož konektoru) na jednom pinu na ani jednom konektoru, tak hledej chybu v pojistce, relé nebo přívodním vedení. Pokud ano, je buďto chyba na druhé straně vedení od ventilu do řj. nebo je řj. vadná.
Zdar
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

diky za super info to som prave potreboval vedet ale nevies este ake je cislo toho rele resp.nemas nejaku elek.schemu alebo niekto kto to citate
dakujem
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

a este jedna vec nemoze to tiez suvisiet s vahou vzduchu kedze urcite bola prerabana zo starej na novu. nejake blbe zapojenie ale to by asi vypisoval vag chybu vahy?
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

schema mám jen na Octavku a to v papírové podobě :(
Octa má relé řj pod plastem nad koleny řidiče ale u Galaxy nevím
Váha a padání do nouzáku - snad jen pokud by řj vyhodnotila její signál jako nevěrohodný (snad nad 1200 - ale přesně to nevím). VAGem to zjistíš hned.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

rele je po rj len neviem ktore riadi tie ventily neviete niekto ale bodla by aj ta schema na oct mozes ho kludne zaslat na mail hrnko@abcomshop.sk
ak je to mozne dik
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“