to je urcite pravda ale na takom istom galaxy je v konektore 12v a ja mam 6,5v. Pre upresnenie merane na vytiahnutom konektore z ventilu pri zapnutom kluci resp.motore
Nevím sice jak Galaxy, ale TDI obecně mají N75, N18, váhu a asi i další věci napojeny na stejnou pojistku. Tj. na jednom drátu k N75 je stále +12V - druhý drát jde do řj - ta si ho "ukostřuje". Huml má pravdu v tom, že napětí na těchto dvou drátech mezi sebou obyčejným voltmetrem nezměříš - je to střída - lepší měřáky střídu umí. Osciloskop je 100%.
Můžeš změřit napětí na drátu z pojistky proti kostře; pokud tam není 12V zkus ventil od AGR - zapojen obdobně. Jestli máš na ventilech skutečně 12V a vedení OK je řj asi KO. Myslím že by to tady někdo uměl spravit.
Čau
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
dakujem za info ale este otazka to mam odmerat konektor ku agr ci ma 12v a ked nebude mat ta je problem v kabelazi . Kedze rj si to ukostruje.
ospravedlnujem sa za blbe otazky ale nie som elektrikar
este by ma zaujimalo kedze ja som meral len na konektore (multimetrom)ktory ide do n75 preco je v nom len 6,5V ked v inom galaxy je v tom konektore 12v
AGR i N75 mají napájecí napětí 12V společné pojistka tuším 10A a před ní je samozřejmě relé, které si ovládá přímo řídící jednotka sama. Konektor má 2 piny - na jednom je trvale 12V (pokud je relé sepnuto a pojistka OK) a druhý vede přímo do řj. Pokud nemáš plných 12V (proti kostře, ne proti druhému pinu téhož konektoru) na jednom pinu na ani jednom konektoru, tak hledej chybu v pojistce, relé nebo přívodním vedení. Pokud ano, je buďto chyba na druhé straně vedení od ventilu do řj. nebo je řj. vadná.
Zdar
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
diky za super info to som prave potreboval vedet ale nevies este ake je cislo toho rele resp.nemas nejaku elek.schemu alebo niekto kto to citate
dakujem
a este jedna vec nemoze to tiez suvisiet s vahou vzduchu kedze urcite bola prerabana zo starej na novu. nejake blbe zapojenie ale to by asi vypisoval vag chybu vahy?
schema mám jen na Octavku a to v papírové podobě
Octa má relé řj pod plastem nad koleny řidiče ale u Galaxy nevím
Váha a padání do nouzáku - snad jen pokud by řj vyhodnotila její signál jako nevěrohodný (snad nad 1200 - ale přesně to nevím). VAGem to zjistíš hned.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
rele je po rj len neviem ktore riadi tie ventily neviete niekto ale bodla by aj ta schema na oct mozes ho kludne zaslat na mail hrnko@abcomshop.sk
ak je to mozne dik