do n75 ide len 6,5V

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj to je pravda, neuvědomil jsem si to, ale ty ventily jsou ovládaný kostrou, tzn., že proti hmotě auta by jsi tam měl naměřit opravdu 12V, bral jsem to tak, že jsi to měřil v tý zásuvce, jak píše jini, zkus proti kostře změřit i to napájení pro ventil co ovládá EGR, pokud bude 6,5V i tam je problém s napájením, může to být kabel nebo napálená pojistka
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

super hned ste ma potesili lebo konektor na n75 som meral aj s bateriou a bolo tam 6,5 takze pri egr to bude asi to iste. a este jedna vec menil som tiez ventil na ovladanie egr ale mal som len s inym konektorom a keby mi ho tam zapojili opacne plus minus bola by to tiez chyba lebo konektor som zatial nemenil mam to spravene len provizorne s kablami
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přepólování by chyby byla
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

a co konkretne by to mohlo sposobit lebo ja som z toho lavy
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

samozrejme chyba sa prejavovala uz pred vymenou (nudzak) ventil(na egr) bol nefunkcny uplne tak som ho vymenil
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nezkoušel jsem to přepólovat, možná to mít vliv na nic nebude, asi jsem se unáhlil, jelikož vevnitř bude ektromagnet a tomu je jedno jakou má polarizaci, vtahuje kotvu do cívky, problém by mohl být kdyby to byl magnet, pak by to vliv mělo
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

nahodou cislo alebo nejake oznacenie toho rele co riadi tie ventily nahodou nemate?

dik
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nevím jak u Sharana, ale u Octy to žádný relé neovládá, těch 12V jde přímo z pojistky, druhej drát jde přímo do jednotky
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

ok asi to bude rovnake a este jedna blba otazka
vo vag tiez zobrazuje 65535 chyba v pamati
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

tipoval bych to na vyhraty kabel dost to zlobi v tom boxu nad baterii tam se to často vyhreje :o
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
mouse
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 říj 2007, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mouse »

neviete nikto cenu rj 0281001737 a kde by som ju mohol zohnat
dakujem
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Než uděláš závěrm tak to změř ještě jednou a odpoj to tvoje propojení na tom EGR, ať vyloučíš svojí chybu v provizorním zapojení, mmj. to EGR je tam stejně na 2 věci.
ŘJ ti tam bude pasovat i z GIII atd, max. bude malej rozdíl v sw. ale pojede to.
Ještě k tomu od kud tam jde těch 12V, u těchto aut máš tu strašnou pojistkovku s integrovanými relé pod palubkou, tam něco hledat, to je za trest.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mouse píše:takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v
no, ale to se vracíme k tomu, že díky ovladací střídě ventilu tam těch 6,5V být může, jestli jsi naměřil na jednom drátu 12V, to bude ok, teoreticky tam můžeš naměřit třeba jen 4V vše opravdu záleží jak to zrovna reguluje, objektivní by to bylo pouze osciloskopem
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v
Chlape pořád přesně nějak nevím co měříš...
Naposledy upravil(a) jini dne 27 říj 2007, 16:49, celkem upraveno 2 x.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“