do n75 ide len 6,5V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jj to je pravda, neuvědomil jsem si to, ale ty ventily jsou ovládaný kostrou, tzn., že proti hmotě auta by jsi tam měl naměřit opravdu 12V, bral jsem to tak, že jsi to měřil v tý zásuvce, jak píše jini, zkus proti kostře změřit i to napájení pro ventil co ovládá EGR, pokud bude 6,5V i tam je problém s napájením, může to být kabel nebo napálená pojistka
super hned ste ma potesili lebo konektor na n75 som meral aj s bateriou a bolo tam 6,5 takze pri egr to bude asi to iste. a este jedna vec menil som tiez ventil na ovladanie egr ale mal som len s inym konektorom a keby mi ho tam zapojili opacne plus minus bola by to tiez chyba lebo konektor som zatial nemenil mam to spravene len provizorne s kablami
GALAXY 1,9TDI 66KW AHU
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Než uděláš závěrm tak to změř ještě jednou a odpoj to tvoje propojení na tom EGR, ať vyloučíš svojí chybu v provizorním zapojení, mmj. to EGR je tam stejně na 2 věci.
ŘJ ti tam bude pasovat i z GIII atd, max. bude malej rozdíl v sw. ale pojede to.
Ještě k tomu od kud tam jde těch 12V, u těchto aut máš tu strašnou pojistkovku s integrovanými relé pod palubkou, tam něco hledat, to je za trest.
ŘJ ti tam bude pasovat i z GIII atd, max. bude malej rozdíl v sw. ale pojede to.
Ještě k tomu od kud tam jde těch 12V, u těchto aut máš tu strašnou pojistkovku s integrovanými relé pod palubkou, tam něco hledat, to je za trest.
no, ale to se vracíme k tomu, že díky ovladací střídě ventilu tam těch 6,5V být může, jestli jsi naměřil na jednom drátu 12V, to bude ok, teoreticky tam můžeš naměřit třeba jen 4V vše opravdu záleží jak to zrovna reguluje, objektivní by to bylo pouze osciloskopemmouse píše:takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v
Chlape pořád přesně nějak nevím co měříš...takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v
Naposledy upravil(a) jini dne 27 říj 2007, 16:49, celkem upraveno 2 x.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj