Audi A4 2.0 tdi BRD kouří do víka ventilů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rami
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

jak jsi dopadnul ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Trawn
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 kvě 2017, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Trawn »

rami píše:jak jsi dopadnul ?
No auto jsem včera viděl po 2měsících a začíná svítat naděje, ale nechci to zakřiknout.

Od posledního příspěvku v tomto tematu už mi došla trpělivost a auto dal prohlédnout přímo do dieselpoweru. Tam mi řekli, že je to špatně zregulované turbo. Tak jsem jim ho poslal, oni ho vyčistili seřídili a poslali zpět. Po montáži chcalo olej na všechny strany (výfuk, sání i spoji středu turba ven pod auto). Tak reklamace a prý turbo znovu vyčištěno, ale že je v pořádku. Tak jsme to dali na auto a výsledek (Sledovat se ztlumeným zvukem :D ) :

https://www.youtube.com/watch?v=luWZnSyDuXE
https://www.youtube.com/watch?v=sgyQBW-7vgg
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli z něj takhle valí, tak je snad někde ucpaný oddech z motoru
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, ucpanej oddech motoru, kruhy v pytli, řešil jsem to několikrát na PD s filtrem částic
Trawn
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 kvě 2017, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Trawn »

Odvětrání je nové (celé víko ventilů, ve kterém je ten oddech) a z něj vede jen ta platová trubička do hadice sání - ta ucpaná není. A kroužky taky nové. Leda že by je tam ten Kelly servis nedal (podezříval jsem je z toho i u těsnění na vstřiky, které byly pak znovu venku kvůli čištění) ale tak snad by si to nedovolili toto, když si to naúčtovali.

Auto mám dneska zpátky. Nechal jsem turbo prohlédnout v specialturbo a prý mělo vůle. Tak mi ho přetěsnili. Už je na autě a nikde nic neteče. Otázka pak tedy je, zda opravdu bylo prostě špatně turbo, nebo je ještě něco zle a bude se to opakovat. Zainvestoval jsem výměnu snad všeho, tak nezbývá než se dát na modlení.
Trawn
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 kvě 2017, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Trawn »

Mimochodem takhle vypadal oddech na původním víku. Docela chuťka. Jen mi vrtá hlavou, zda tohle mohlo být způsobeno tím, že předchozí majitel měnil pozdě olej (spekulace) nebo zda to mohla udělat prasklá hlava (prasklá byla).

Obrázek
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

aj, aj
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“