Audi A4 2.0 tdi BRD kouří do víka ventilů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No auto jsem včera viděl po 2měsících a začíná svítat naděje, ale nechci to zakřiknout.rami píše:jak jsi dopadnul ?
Od posledního příspěvku v tomto tematu už mi došla trpělivost a auto dal prohlédnout přímo do dieselpoweru. Tam mi řekli, že je to špatně zregulované turbo. Tak jsem jim ho poslal, oni ho vyčistili seřídili a poslali zpět. Po montáži chcalo olej na všechny strany (výfuk, sání i spoji středu turba ven pod auto). Tak reklamace a prý turbo znovu vyčištěno, ale že je v pořádku. Tak jsme to dali na auto a výsledek (Sledovat se ztlumeným zvukem
https://www.youtube.com/watch?v=luWZnSyDuXE
https://www.youtube.com/watch?v=sgyQBW-7vgg
jestli z něj takhle valí, tak je snad někde ucpaný oddech z motoru
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Odvětrání je nové (celé víko ventilů, ve kterém je ten oddech) a z něj vede jen ta platová trubička do hadice sání - ta ucpaná není. A kroužky taky nové. Leda že by je tam ten Kelly servis nedal (podezříval jsem je z toho i u těsnění na vstřiky, které byly pak znovu venku kvůli čištění) ale tak snad by si to nedovolili toto, když si to naúčtovali.
Auto mám dneska zpátky. Nechal jsem turbo prohlédnout v specialturbo a prý mělo vůle. Tak mi ho přetěsnili. Už je na autě a nikde nic neteče. Otázka pak tedy je, zda opravdu bylo prostě špatně turbo, nebo je ještě něco zle a bude se to opakovat. Zainvestoval jsem výměnu snad všeho, tak nezbývá než se dát na modlení.
Auto mám dneska zpátky. Nechal jsem turbo prohlédnout v specialturbo a prý mělo vůle. Tak mi ho přetěsnili. Už je na autě a nikde nic neteče. Otázka pak tedy je, zda opravdu bylo prostě špatně turbo, nebo je ještě něco zle a bude se to opakovat. Zainvestoval jsem výměnu snad všeho, tak nezbývá než se dát na modlení.
