Auto som kupil z bazaru kde nejaky čas stálo ale jazdilo v poriadku. jediny problem čo som zistil keď auto dlhšie stálo ako keby spadala nafta horšie štartovalo za studena, netočilo dlho ale nebol to pekný štart taky nepravidelny. najskôr som vymenil palivový filter nalial aditiv na vstreky miller oils do nadrže pojazdil som a potom po dlhšej trase asi 150km auto začalo triasť išlo nepekne tak na 3 valce, potom to zas išlo normalne a potom zas zblblo a treti valec mal velke odchylky vstrekovania čiže asi blbla tryska na aute som už potom nejazdil a ked som šiel do dielne štart bol horší ale auto potom išlo uplne normalne na 4 valce ako ma a prešiel som asi 5km zacuval do dvora auto bežalo ešte 2 minuty normalne a potom zas začal vynehavať ten jeden vstrek a chcel som ešte pridať či sa nechyti a už auto ostalo také tupé na plyn a pomaly a potichu zdochlo ako ked dojde nafta.
odvtedy nejde naštartovať točí nasucho bez nafty ked vyberiem žhaviče je tam sucho aj keď točím bez žhavičou žiadna nafta neprska.
podávačka ide tlačí dosť nafty do tandemu
filter je plny nafty
diagnostika je bez závad
trisky majú každá svoj ohmicky odpor rovnaký okolo 2ohmov a ked som meral napatie do trysky pri štartovani tak mi na meraku skakalo tak 0-2V
tandemovku som vymenil za druhú a nepomohlo
auto točí naprázdno ako keby vobec nemalo naftu a do tandemu nafta ide a tandem som už skúšal meniť
diagnostika nič nevypíše ani ked sú trysky odpojené
vačka vyzerá dobre, rozvod tiež
motor mi nebežal ani na sprej ale mal snahu problem bol skôr v tom myslim že to bol brzdový čistič a bolo ho moc nebol dobre rozprašeny
skontroloval som aj turbo má v poriadku lopatky z oboch strán,,
keď auto jazdilo ešte bol jeden zvukovy problem že ked som prudko pridal bolo počuť pišťanie ako keby bola niekde prasknuta hadica od turba ale hadice boli v poriadku, bolo to počuť aj keď hadica bola odpojená, išlo to z miesta kde je aj tandemovka ale ked som odpojil snimač a hodilo mi nudzak auto išlo bez turba vtedy som mohol pridavať kolko som chcel a žiadne piskanie nebolo počuť takže tandemovku som vylučil
skúšal som zaslepiť aj egr ventil, nepomohlo...
už ma nenapadá nič, diagnostika nič nepíše, motor točí a nedostáva sa mu nafty ale do tandemu ide a tandem je aj vymenený už.
už ostava problem len niekde medzi tandemom a tryskami? je možné že by odišli naraz všetky trysky a nedavali žiadnu naftu?
a je možné že diag nič nevypíše aj keď sú odpojené? že by nejaka elektrická vada?

a teraz babo raď


diky
