Rapid Tdi 400tkm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rapid Tdi 400tkm
Ma zmysel kupit rapid 1.6 s 400 tkm za dobru cenu?
Nove komplet vstreky, egr, intercooler, pravidelny servis, jazdilo to na longlife.
Nove komplet vstreky, egr, intercooler, pravidelny servis, jazdilo to na longlife.
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Re: Rapid Tdi 400tkm
Lépe 400 čistých od obchoďáka, který jezdí na servis, než 150 od soc.uživatele, který má jen na naftupitukes píše:Ma zmysel kupit rapid 1.6 s 400 tkm za dobru cenu?
Nove komplet vstreky, egr, intercooler, pravidelny servis, jazdilo to na longlife.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
400000km je nářez, který autu moc neodpářeš, ať vyměníš, co chceš. Cena by musela být veelmi výhodná...Samozřejmě vliv má i to, v jakém režimu bylo tolik km najeto..Svezl bych se z majitelem a sledoval , jak jede/pokud to jde/ a pokud to bude rychlořadič nebo milovník úsporných režimů jízdy utekl bych pryč..Nejlepší auta jsou od jezdců jezdících většinou po dálnici..A long life je už varování, ať si každý říká co chce, a příběh o milionu km na 5 litrů oleje je stejný jako celý život kouřil a chlastal a v 90. letech ještě běžel maraton... 

nepropadat panice...
Tomas6 píše:Každý má strach z auta které má najeto 400 tis a pak si v áčkách nebo jiném zaručeném bazaru koupí auto se 120 tis na tachometru. S historií a jasným původem. A tím vznikají pravdy o tom jak vlastně ty auta nic nevydrží když při 150 tis se to začne srat.
Tak dobře čti, co se tady věčně řeší pořád dokola. Koncern je pro servisy zlaté vejce, a řeči o tom, že někdo najel půl mega a klidně by jezdil dál, ale už ho auto nebaví, známe ..Vždy je třeba říci, co vše za tu dobu vyměnil. Jakmile to přejde přes 200000-250000 km, tak se to rozjede, a že někdo kvedlá dál, dokud to jede , je to jeho věc..Já dnes dělal vykopávku která má 400000km , motor ještě nikdo neotevřel, jenom se měnil olej, a naftové filtry,rozvody mají kola/kolik asi majitel ušetřil na debilních rozvodech ?/kastle se klube na povrchu ale čerpadlo Bosch ala TDI ještě nebylo venku o vstřicích nemluvě, to je držák..Koncern požírá ND díly na běžícím pásu, když jsem prodával A4 s 350000km, tak mi spadl kámen ze srdce...Samozřejmě to ale bylo PD..Já bych do toho nešel, to je auto pro automechanika...Ale samozřejmě ta cena je rozhodující..
nepropadat panice...
Je rozdíl jestli to má 400 a 3 roky nebo 250 a 10 let. Ja bych radši bral variantu jedna. Co jsem měl čest tak to nikdy není poznat.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI