OT scenic dti-jsem u konce s rozumem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

octaviask píše:tak to nalad na drzo bez vstkeho...

pri 1.9tdi v najlepsom bode to najlepsie startuje...

polad..povoz sa...trafis to.

čo na diag live vidis? aka to je hodnota.
Naladit na drží to nemůžu. Nemám na nastavení predvstriku ten bazmek bez kterého nepovolím kolo aby šlo natocit. Bez toho se dal nehnu.
Někde jsem četl že Renault nemá statickej predvstrik vidět na diagnostice. Musí se nastavit manuálně.
Hele jak se dá odzkoušet ten přesuvnik jestli není zadrenej? Pak by to nastavování nemělo smysl..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

KTS ho na scenikách zobrazoval.Byla na to tam funkce kontrola předvstřiku.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

geo píše:KTS ho na scenikách zobrazoval.Byla na to tam funkce kontrola předvstřiku.
Jj je to tam. Ale ukazuje to dynamyckej predvstrik. Ten statickej (zakladni) to neukáže. Ten se musí nastavit na hodinky. Když jsem měl v autě to první čerpadlo tak to kts ukázala a byl dobrej,ale auto nastartoval a nejelo. Pak se Asi udělalo nastavení predvstriku a rozhejbal se přesuvnik a auto chytalo a ozilo.
Potřebuji zkontrolovat než seženu ten přípravek na nastavení jestli není zadreny ten přesuvnik. Nevíš jak se to dělá?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

mal som DTI v lagune a nastavoval som predvstrek hlucho bez prípravkov a hodiniek. Len aby to čo najlepšie štartovalo a nebol žiadny problém. Auto chodilo ako malo. Pametám si že na remenici čerpadla je taký bazmek ktorý povolíš a pootáčaš. Bolo to už dávno, nepametám si to presne :)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ano da sa to aj tak ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

patrik.kloucek píše:
geo píše:KTS ho na scenikách zobrazoval.Byla na to tam funkce kontrola předvstřiku.
Jj je to tam. Ale ukazuje to dynamyckej predvstrik. Ten statickej (zakladni) to neukáže. Ten se musí nastavit na hodinky. Když jsem měl v autě to první čerpadlo tak to kts ukázala a byl dobrej,ale auto nastartoval a nejelo. Pak se Asi udělalo nastavení predvstriku a rozhejbal se přesuvnik a auto chytalo a ozilo.
Potřebuji zkontrolovat než seženu ten přípravek na nastavení jestli není zadreny ten přesuvnik. Nevíš jak se to dělá?
Nevím zda to umí clip ale skopem by to šlo. Nahrát snímač ot a snímač zdvihu jehly.Nahrát při startu jak bude posunovat předvstřik než si udělá vnitřní tlak v čerpadle a pak v zátěži.A nebo poslat čerpadlo na stolici.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Jo to by taky šlo, ale musíš si uvědomit že hodnota auta je zadarmo drahý a jen otestování čerpadla začíná na 5000kc. Musím to poresit sám a stolice je variantaj na kterou asi nedojde.
Naposledy upravil(a) patrik.kloucek dne 23 led 2018, 17:54, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="patrik.kloucek"] jen otestování čerpadla začíná na 5000kc.


a to do kterého zlatnictví čerpadlo posíláš???
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím, já bych pokud čerpadlo dává naftu a protlačí vstřiky a jede jako když táhnu Tatru, tak i když jsou rozvody o.k. dal čerpadlo u zub dopředu a zkusíl co to udělá...I když je čerpadlo vadné, na základní předvstřik , pokud z nej jde nafta by mělo běžet..A když to bude ostré a motor bude chrastit, budu vědět, že jej mám /předtím/postavené správně a vrátím to zpět a dám čerpadlo opravit..popřípadě seženu jiné...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

slovacek.milos píše:
patrik.kloucek píše: jen otestování čerpadla začíná na 5000kc.


a to do kterého zlatnictví čerpadlo posíláš???
auto Flegr Pardubice ... v dosahu nic jineho neni nebo o tom nevím
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Zkus pusunout cerpadlo o zub.
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teď jsem si vzpomněl, že kdysi tohle auto přijelo na výměnu řemene , a já byl pak zaskočen, když mi to pořád neštymovalo, a nakonec jsem zjistil, že nový řemen byl o zub kratší,/nebo naopak-to už si nepamatuji/, byl to přelomový rok, jak jsem byl informován..., spočítal jsem zuby podle starého a řemen zajel vyměnit a motor byl spokojen...Pokud je tohle takový věšák, musí se začít od podstaty, a to už proto, když to nepřijede, ale když to přitáhnou..Lidská tvořivost a pravdomluvnost je velmi pofiderní pojem.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

kratsí remen?No to je hezky. Jenze jak sakra mam vedet kolik zubu je spravne. Navic je to rok 2002 a to uz par let z linky padaly.
Hele kluci neni zub nejak moc??? Me to prijde jako nnesmysl kdyz uvazim ze u koncernu predvstrik steluju max v desetinach. Tohle by bylo vic nez centimetr. :roll: (crazy) . Starty jsou naprd jen rano po delsim stani .Dlouhy toceni a bílej kouř .Druhej start na drc.

Jinak takova otazka. Jak se projevuje ohnuta ojnice? Jde to nejak poznat/potvrdit a nebo vyvratit/ aniz by se musel rozebrat motor?
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tlaky jsi měřil? Jaký má motor zvuk nejde moc měkce? Dal bych max předvstřik co to jde a vyzkoušel ranní start.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Normalne daj cerpadlo o zub. Nic sa nestane a budes vediet na com si. Moc nad tym spekulujes :)

A zmeral by som tlaky, bohvie ako je to vyhonene (crazy)

Minule riesil kamarat nieco podobne na bore AJM. Tiez rano zle startovala a na druhy krat ok. Boli to 3 puknute piesty. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“