Náhrada za O1

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

toby66kw píše:Jak máš starou tu starou rotacku , a do jakého věku auta chceš jezdit s tou ( novou ) :roll:
Píše na začátku 19 let, takže soudím ročník 1999 :)
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

turbo kamna power píše:
Golf mk7 variant 1.4TSI 92kw, při svižné jízdě 160km/h po dálnici spotřeba 7l. Dlouhodobá spotřeba lehce přes 6l... Oproti OII 1.9 PD skoro stejná spotřeba, max o půl litru vyšší. Komfort jízdy ale nesrovnatelný (hluk i dynamika).

Ve firmě teď nový auta řeším jedině operativním leasingem (právě těmi Golfy mk7 TSI), kupovat něco mi přijde už jako risk. Před tím jsme měli dvojkový ofce s PDčkama a akorát jsem si na PD vypěstoval alergii :D osobně jezdím OII 1.6TDI a oproti PDčku je to paráda (hlavně rozdíl v hluku i spotřebě) :)
https://www.youtube.com/watch?v=ve8jX9PEFTk

Ukaž mi jak TSi jede USTÁLENOU (nevím proč píšeš svižnou, 160 je 160) rychlostí 160km/h za 7l. Nové benzíny fakt žerou o dost méně než ty z přelomu tisíciletí, ale hlavně když toho po nich moc nechceš. To si jedou na chudou směs a bájo. Jenže jak se trochu jede, chudou směs nahradí normální a spotřeba je v háji. Na dálnici pořád jedině diesl.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

cože? :) nevím, co po mě chceš, nějaká imaginární spotřeba na palubáku mě nezajímá, už vůbec ne nějaká ustálená rychlost. Jezdím po reálné dálnici a tam se dá ustálených 160 jet možná v neděli ráno, ale jinak je to neustálé zrychlování a zpomalování. Navíc na videu je fábie 1.2 a já píšu o Golfu 1.4 :)
Reálná dlouhodobá spotřeba dle tankování cca 6,3l/100km, z 90% dálnice. PDčková ofce jezdila za cca 5,8l, takže asi o půl litru méně, ale zas byla hlučná a oproti TSI to byl lenoch.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Jestli jezdíš za 6,3 litrů 90% dálnice tak potom chápu že ti tsi vyhovuje. (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Ano vyhovuje :) Diesel se prostě nevyplatí, protože by stál měsíčně minimálně o 1500kč víc (na operativním leasingu), zatímco úspora paliva při nájezdu 4000km měsíčně by byla maximálně 1300kč :) tu spotřebu mají na svědomí naši obchoďáci, já se v tom vozím jen občas, sám jezdím se "starou" OII 1.6TDI v průměru za 5,4l/100km dlouhodobě (cca 80% dálnice) :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

turbo kamna power píše:moderní auto je současné auto - byla to reakce na tebe, ať zkusíš nějaký moderní benzín, protože už dááávno neplatí, že by měl benzín 2x větší spotřebu, jak diesel :) USB je pro tebe problém, jo? Že si můžeš pouštět hudbu z flashky? :D
1) moderní benzín žere, to že do toho teď cpou jen přeplňované nevyzkoušené motory je věc sice hezká a pro firemní flotilu zajimavé. Ale po skončení 3letého odpisu a nebo operativného lesingu ti zbyde hromádka šrotu kdy generální oprava motoru převyšuje hodnotu vozidla. Navíc jsou tyto agregáty nevyzkoušené a dávno bylo potvrzeno že nižší obsahy nemají nižší emise a stejně je dál vyrábějí. Serou totiž na zákazníky.
2) Ano je pro mě USB problém, protože takové auto zbytečně stojí moc, neadekvátně moc a já ti na tyhle serepatičky seru. Radši bych měl auto s duší a dobrým podvozkem přesným jak břitva než kymácející se loď od obrubníku k obrubník naprosto odpojen od vozovky. Prakticky dnes na trhu chybí auto s velkým A, bez pičovin zaměřené na jízdu. Všechno to jsou MQB šablony typu cirkus a hele franto bež pro peníze já podržím zeď.
Z) a právě proto že blbečci ve flotilách kupují každý hovno co škodovka vyprodukuje jde tohle cele odvětví do hajzlu, protože manažeři ve škodovce zase nemaji zpětnou vazbu : "takhle hoši ne!" a ti dál budou vymýšlet pičoviny a vzdalovat se od auta někam k mimodimenzionální sféře cestování.
turbo kamna power píše: Nevím jakej kompresor myslíš, ale co s tím autem bude v 250t. km je mi upřímně jedno, smlouvu na operák máme na 2 roky a 100.000km :)
No to je taky vizitka VW, jednou TSI je turbokompresor podruhé zas ne.
Právě že tobě při operativním leasingu ti to je jedno a to je ten důvod proč to dělají. Ale vesměs když jsi to auto jednou zaplatil mohl jsi ho ještě dál prodat? Teď? Teď jen caluj a caluj. Simply clever... ja cvalen bitte. Ale nakonec ti nezbyde v ruce vůbec nic.
A podle mě to je chyba. Auto by se mělo vyplatit firmě po celou dobu životnosti. Takže když jej koupíš, zaplatíš tak ti může sloužit třeba do 300-400tkm. Hlavně ty co lítají po dálnici. Jenže blbečci manažeři kupují nová a nová auta ačkoliv by to firmu trápilo. Dřív platilo že auto musí vydržet 200.000km a ty mi tady píšeš něco o 100.000km. Zítra budete kupovat auta na 50.000km? Právě že flotily si mají dupnout a chtít delší záruku, jenomže to by museli mít manažeři a né vychcaní zmrdi.
turbo kamna power píše: při 130km/h točí na 5q OII 1.9TDI kolem 2800ot. a je to fakt hlučný. Při těch tvých 160ti nějakých 3300-3400 - jestli je to pro tebe pomaluběžné tak ok ;)
Jde vidět jak vprdeli ty vozidla jsou, lital jsem s tím běžne 160kmh ale už si nepamatuju kolik byly otáčky, ale těch tvých 3300-3400 se mi zdá nadhodnocených. Při 130 by měl točit 1950ot/min. Tudíž máte možná krátkou převodovku do města. Já se na 160 se sočasnou škodovkou nedostanu, ale při 130 točím u benzína nějakých 3800 na vrcholu točivého momentu a hučí to jak přeplněnj vysavač, zlatej diesel.
turbo kamna power píše: vždyť říkám, že jezdím CR 1.6TDI, takže ???
No to právě nechápu, prezentuješ tady jak je benzín super a sám si jezdíš v naftě, kážeš vodu piješ víno?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

WOB píše:přeplňované nevyzkoušené motory
přeplňované benzíny se vyrábí celkem běžně už cca 40 let. Jestli je to pro tebe nevyzkoušené, tak se divím, že nejezdíš na parní pohon.
WOB píše: Radši bych měl auto s duší a dobrým podvozkem přesným jak břitva než kymácející se loď od obrubníku k obrubník naprosto odpojen od vozovky. Prakticky dnes na trhu chybí auto s velkým A, bez pičovin zaměřené na jízdu.
Proto jezdíš Roomsterem. Fuck logic.
WOB píše: No to je taky vizitka VW, jednou TSI je turbokompresor podruhé zas ne.
turbokompresor od VW byl jen jeden a je to cca 13 let starý motor. To, že jsi se probudil až teď, nebo to, že jsi nevzdělaný, to je tvůj problém.
WOB píše: Právě že tobě při operativním leasingu ti to je jedno a to je ten důvod proč to dělají. Ale vesměs když jsi to auto jednou zaplatil mohl jsi ho ještě dál prodat? Teď? Teď jen caluj a caluj. Simply clever... ja cvalen bitte. Ale nakonec ti nezbyde v ruce vůbec nic.
A co bys chtěl za ty peníze? Golf 3 stál v roce 1992 kolem 300.000kč, kdy byl plat plácnu 3000kč, dneska Golf 7 stojí skoro stejně ale běžný plat je víc jak 7x vyšší, takže to auto je 7x levnější. Chtít za tuhle láci auto, který vydrží věčně je naivní až hloupé.
WOB píše: Jde vidět jak vprdeli ty vozidla jsou, lital jsem s tím běžne 160kmh ale už si nepamatuju kolik byly otáčky, ale těch tvých 3300-3400 se mi zdá nadhodnocených. Při 130 by měl točit 1950ot/min. Tudíž máte možná krátkou převodovku do města. Já se na 160 se sočasnou škodovkou nedostanu, ale při 130 točím u benzína nějakých 3800 na vrcholu točivého momentu a hučí to jak přeplněnj vysavač, zlatej diesel.
S čím jsi jezdil, prosím tě? Většina starých TDIček s 5q točí ve 130km/h nějakých 2500-3000ot. Konkrétně ta Octavie II 1.9TDI 77kw má diferák s poměrem 3,389 a pětku s poměrem 0,744, gumy 205/55 R16, takže ve 130km/h točí 2867ot. a ve 160km/h točí dokonce 3529ot. ;)

Oháníš se, že 160 je běžná cestovní rychlost, ale nakonec z tebe vypadne, že ta tvoje mrdka tolik ani nejede (LOL)
WOB píše: No to právě nechápu, prezentuješ tady jak je benzín super a sám si jezdíš v naftě, kážeš vodu piješ víno?

na rozdíl od tebe nemám omezené černobílé myšlení a dokážu si spočítat, co je výhodné a co není. Mám rád jak benzín, tak diesel. Jen jsem chtěl poukázat na hloupost tvého výroku, že všechny diesely jsou super a všechny benzíny nahovno :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

bla bla bla, jednou točíš při 130 3500 podruhé 2850... to nemá cenu ty jsi král a čau.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Dnes som pozeral na mojom vw 1.9pd a pri 140 toci 2800 aj nejake drobne na sestku a huci to viacej ako benzin co toci 3300 na 5 .
BMW 330 ix
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

zas nesrovnávej starou 1.9PD, v té době se prostě dělaly převodovky aby to jelo max rychlostí na nejvyšší stupeň. Dneska je to jinak. 2.0TDI i 1.6 TDI maj převodovky dlouhý jak tejden, ať už s DSG nebo bez. Nechmě 160, i při těch 140tacho prostě vezmou o litr méně než sebelepší TSI a narozdíl od nich je i předpoklad že to chvíli vydrží. Kdo viděl rozdělané TSI vs TDI, určitě pochopí. (LOL)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Ked budem kupovat auto nove tak si urcite nekupim uz naftu len pre to aby to pri 160km zralo o liter menej je tam dalsich x dovodov pre benzin.uz to neni ako 15r spat kde bol velky rozdiel ako vo vykone tak v spotrebe .
BMW 330 ix
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

Tak 150 litrů je prostě málo má zánovní auto s nízkým nájezdem....
Uživatelský avatar
alex.333
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 23 dub 2009, 08:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od alex.333 »

Asi tady budu za kacíře, ale před nynější Octou ALH jsem měl Kiu Ceed 1,6 CRDi a bylo to vynikající auto po všech stránkách. Bohužel jsem ho na podzim rozstřelil o divočáka a protože potřebuji peníze jinde, šel jsem do něčeho levně-spolehlivého. Do rotačky v octu.

Před pěti léty jsem Kii vybral z důvodu - nemá DPF, nemá dvouhmotu a rozvody má trvanlivým řetězem. Navíc to jelo jako z praku a jízdní vlastnosti i ovládání parádní. Byl to r.v.2010
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“