Přítlačák SAC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Fulltank píše:Chtel bych se zeptat.

Dneska jsem montoval do O2 1.9 77kw komplet spojku LUK vcetne setrvacniku. Byl tam pouzity pritlacak SAC. Je to potreba montovat pomoci toho pripravku? Nebo se to srovna po seslapnuti spojky?

Jinak spojka funguje normalne, otazkou je jak dlouho :D


Diky
montoval jsem to bez nej. pritlacak,lamela a setrvak je sešroubovany k tobe . auto ma dnes prez 20 000 km a spojka krasne slape.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Já dělal od Luku dvě na 2.0 TDI a vždycky bez přípravku. U jednoho je to asi 40 tis km a spojka funguje normálně, u druhýho je to zatím chvíle, ale zabírá pěkně.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Fulltank píše:kdyz jsem na to Tome koukal, tak ty pruziny jsou u noveho uplne stlaceny, takze po seslapnuti by se mel odjistit a normalne fungovat.. Ale nevim proto se ptam
Co jsem si půjčoval ten připravek, tak to všechno nasadím na setrvák, začnu šroubovat, přítlačák se stlačuje a přestanu v momentě kdy to dojede na ten prstenec co je pod sluníčkem, víc to ostnaně taky nejde, utáhnu šrouby přítlačáku co ho spojují se setrvákem, vyndám přípravek a je to.
Pak sluníčko normálně vyjelo ( po povolení připravku ) cca 1,5cm nad prstenec.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

tome: takze myslis, ze to ma nejaky smysl? Nebo to je jen zase nafukovani bezny montaze aby si clovek musel koupit drahy pripravek.

MB pouziva podobny system s tema pruzinkama a tam prave pri montazi noveho pritlacaku, lamely neni potreba nic. Ale pokud by se nechaval stary pritlacak je treba ho hodit pod lis a zajistit.

Jeste nekdo ma nejakou zkusenost?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A jak ta spojka bere? Jestli odspodu nebo spíš odzhora?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

spis odspodu, takovej stred. Me to zajima taky ze zvedavosti..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3693
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Včera jsem to trochu omrknul a není na tom nic složitýho. Montáž novýho i použitýho přítlačáku lze bez problému udělat bez přípravku. Přípravek při montáži se používá jen proto, aby se nemusely dotahovat všechny šrouby postupně kolem dokola.
Pouze v kombinaci jetej přítlačák-nová(silnější) lamela je potřeba ty samostavy přesunout do původní polohy-zamáčknout ty tři pérka. Mě se osvědčil následující postup:
Založit přítlačák do setrvačníku bez lamely a stlačit "sluníčko"(jak říká Tomas.cz). Tím se samostavy uvolněj a lze je lehce přesunout proti tlaku těch třech pružinek. Podržet samostavy a uvolnit sluníčko. Takto je přítlačák připravenej na novou(silnější) lamelu.
Oct asv 2000, DieselPower
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Pája 19 píše:Včera jsem to trochu omrknul a není na tom nic složitýho. Montáž novýho i použitýho přítlačáku lze bez problému udělat bez přípravku. Přípravek při montáži se používá jen proto, aby se nemusely dotahovat všechny šrouby postupně kolem dokola.
Pouze v kombinaci jetej přítlačák-nová(silnější) lamela je potřeba ty samostavy přesunout do původní polohy-zamáčknout ty tři pérka. Mě se osvědčil následující postup:
Založit přítlačák do setrvačníku bez lamely a stlačit "sluníčko"(jak říká Tomas.cz). Tím se samostavy uvolněj a lze je lehce přesunout proti tlaku těch třech pružinek. Podržet samostavy a uvolnit sluníčko. Takto je přítlačák připravenej na novou(silnější) lamelu.
Použijí tohle tema, založil jsem pritlacak do setrvaku bez lamely,stlačil lisem sluníčko a ty tři perka nejdou stlačit.... Nějaká rada ?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3693
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Asi je ten samostav nějakej zatuhlej, dej do toho víc vzteku. :)
Pérka sou slaboučký, ne? Těma to snad nebude.
Oct asv 2000, DieselPower
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Byl tak nějak na pulce a když jsem ho stlačil posunulo se to nadoraz, ale uz to neslo prave vrátit....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Byl tak nějak na pulce a když jsem ho stlačil posunulo se to nadoraz, ale uz to neslo prave vrátit....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

zkus to s lamelou ;)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3693
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Když se samostav silou pérka sám posunul do krajní polohy, tak to znamená, žes to měl správně zmáčknutý a mělo by jít pohybovat samostavem na obě strany. Pokud ne, je v tom nějakej mechanickej problém, že se to zpátky šprajcne a nejde posunout proti pérkům.
Jednoduše řečeno postup je cajk, problém je jinde.
Oct asv 2000, DieselPower
Draxtor
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 úno 2018, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ph

Příspěvek od Draxtor »

Chci se zeptat když budu vracet pritlacak na starou lamelu která v.nem byla musím ho také resetovat?
Naposledy upravil(a) Draxtor dne 17 úno 2018, 15:21, celkem upraveno 1 x.
skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

https://www.youtube.com/watch?v=G-fJHrbvhVU
tady mate pěkné video jak to funguje a jak to nastavit i bez toho přípravku(sice polsky ale to snad nevadí)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“