montoval jsem to bez nej. pritlacak,lamela a setrvak je sešroubovany k tobe . auto ma dnes prez 20 000 km a spojka krasne slape.Fulltank píše:Chtel bych se zeptat.
Dneska jsem montoval do O2 1.9 77kw komplet spojku LUK vcetne setrvacniku. Byl tam pouzity pritlacak SAC. Je to potreba montovat pomoci toho pripravku? Nebo se to srovna po seslapnuti spojky?
Jinak spojka funguje normalne, otazkou je jak dlouho![]()
Diky
Přítlačák SAC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Já dělal od Luku dvě na 2.0 TDI a vždycky bez přípravku. U jednoho je to asi 40 tis km a spojka funguje normálně, u druhýho je to zatím chvíle, ale zabírá pěkně.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Co jsem si půjčoval ten připravek, tak to všechno nasadím na setrvák, začnu šroubovat, přítlačák se stlačuje a přestanu v momentě kdy to dojede na ten prstenec co je pod sluníčkem, víc to ostnaně taky nejde, utáhnu šrouby přítlačáku co ho spojují se setrvákem, vyndám přípravek a je to.Fulltank píše:kdyz jsem na to Tome koukal, tak ty pruziny jsou u noveho uplne stlaceny, takze po seslapnuti by se mel odjistit a normalne fungovat.. Ale nevim proto se ptam
Pak sluníčko normálně vyjelo ( po povolení připravku ) cca 1,5cm nad prstenec.
tome: takze myslis, ze to ma nejaky smysl? Nebo to je jen zase nafukovani bezny montaze aby si clovek musel koupit drahy pripravek.
MB pouziva podobny system s tema pruzinkama a tam prave pri montazi noveho pritlacaku, lamely neni potreba nic. Ale pokud by se nechaval stary pritlacak je treba ho hodit pod lis a zajistit.
Jeste nekdo ma nejakou zkusenost?
MB pouziva podobny system s tema pruzinkama a tam prave pri montazi noveho pritlacaku, lamely neni potreba nic. Ale pokud by se nechaval stary pritlacak je treba ho hodit pod lis a zajistit.
Jeste nekdo ma nejakou zkusenost?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Včera jsem to trochu omrknul a není na tom nic složitýho. Montáž novýho i použitýho přítlačáku lze bez problému udělat bez přípravku. Přípravek při montáži se používá jen proto, aby se nemusely dotahovat všechny šrouby postupně kolem dokola.
Pouze v kombinaci jetej přítlačák-nová(silnější) lamela je potřeba ty samostavy přesunout do původní polohy-zamáčknout ty tři pérka. Mě se osvědčil následující postup:
Založit přítlačák do setrvačníku bez lamely a stlačit "sluníčko"(jak říká Tomas.cz). Tím se samostavy uvolněj a lze je lehce přesunout proti tlaku těch třech pružinek. Podržet samostavy a uvolnit sluníčko. Takto je přítlačák připravenej na novou(silnější) lamelu.
Pouze v kombinaci jetej přítlačák-nová(silnější) lamela je potřeba ty samostavy přesunout do původní polohy-zamáčknout ty tři pérka. Mě se osvědčil následující postup:
Založit přítlačák do setrvačníku bez lamely a stlačit "sluníčko"(jak říká Tomas.cz). Tím se samostavy uvolněj a lze je lehce přesunout proti tlaku těch třech pružinek. Podržet samostavy a uvolnit sluníčko. Takto je přítlačák připravenej na novou(silnější) lamelu.
Oct asv 2000, DieselPower
Použijí tohle tema, založil jsem pritlacak do setrvaku bez lamely,stlačil lisem sluníčko a ty tři perka nejdou stlačit.... Nějaká rada ?Pája 19 píše:Včera jsem to trochu omrknul a není na tom nic složitýho. Montáž novýho i použitýho přítlačáku lze bez problému udělat bez přípravku. Přípravek při montáži se používá jen proto, aby se nemusely dotahovat všechny šrouby postupně kolem dokola.
Pouze v kombinaci jetej přítlačák-nová(silnější) lamela je potřeba ty samostavy přesunout do původní polohy-zamáčknout ty tři pérka. Mě se osvědčil následující postup:
Založit přítlačák do setrvačníku bez lamely a stlačit "sluníčko"(jak říká Tomas.cz). Tím se samostavy uvolněj a lze je lehce přesunout proti tlaku těch třech pružinek. Podržet samostavy a uvolnit sluníčko. Takto je přítlačák připravenej na novou(silnější) lamelu.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
Když se samostav silou pérka sám posunul do krajní polohy, tak to znamená, žes to měl správně zmáčknutý a mělo by jít pohybovat samostavem na obě strany. Pokud ne, je v tom nějakej mechanickej problém, že se to zpátky šprajcne a nejde posunout proti pérkům.
Jednoduše řečeno postup je cajk, problém je jinde.
Jednoduše řečeno postup je cajk, problém je jinde.
Oct asv 2000, DieselPower
https://www.youtube.com/watch?v=G-fJHrbvhVU
tady mate pěkné video jak to funguje a jak to nastavit i bez toho přípravku(sice polsky ale to snad nevadí)
tady mate pěkné video jak to funguje a jak to nastavit i bez toho přípravku(sice polsky ale to snad nevadí)