Vím že benzín a nafta jsou na sobě závislé při výrobě. Ale když potřebuješ víc benzínu tak potřebuješ víc ropy. Tím by měl být nafty přebytek který je otázkou jestli se zužitkuje když na to nebude mít kdo jezdit.techi píše:Čoveče to bych od tebe jako "znalce" nečekal. Snad víš že benzín a nafta jsou jen frakce ropy, takže technicky je to úplně jedno. Z ekonomického hlediska by teoreticky měla nafta zlevnit, ale ceny se řídí všelijak jen ne racionálně.
Diesely s Euro 5 mají horší výsledky jak ty s Euro 3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Pytel mám pouze pro ty flákače, které bohužel neustále potkávám, samozřejmě pohrdám už z principu těmi, kteří například jezdí v civilních autech a pak vystoupí , nandají si čepici Policie a rozdávají pokuty, hlavně třeba důchodcům, kterým skončila STK nebo dokonce stojí u supermarketu a lustrují si auta na parkovišti , pak počkají na majitele a dají mu pokutu..Tohle když dělá mladý a silný chlap , je u mě jen lidské lejno..Styděl bych se , už jen proto, že tam, kde jsou opravdu třeba, nezavítají, takže mnoho let jezdí čeští soudruzi klidně 100km/h přes vesnici, kde je 40 km/h a všem je to fuk. A není tam přechod, není tam ani radar, takže babičky a vlastně všichni přecházejí jen podle zvuku a štěstí...Možná bys mohl určit, co je u tebe nuzácká mzda, bylo by to zajímavé, protože lidé tvého typu budou vždy nespokojeni. Ono jezdit v teplém oblečení, v moderním autě s klimožkou v létě, s veškerým vybavením elektronického typu a s rentou za zády, chce jistě OPRAVDOVÉ CHLAPY..A CO SE OCHRANY TÝČE, DOBŘE JSEM SLEDOVAL OBDOBNÉ SOUDRUHY, KDYŽ MANIAK STŘÍLEL V HOSPODĚ PŘÍTOMNÉ HOSTY A NAŠE POLICIE ČEKALA PŘED HOSPODOU NEŽ DOSTŘÍLÍ A VPÁLÍ SI SÁM KULKU DO HLAVY...Pak šéf odlétl s helikoptérou , hoši odvezli arzenál zbraní s kterými by obsadili zimní palác a radili se, jak to napsat, aby nemuseli chodit kanálama..A mimochodem, vždy jsem se esenbákům a policajtům vyhýbal, za socíku to byla jen množina idiotů, ale bohužel stejné typy lidí jsou tam dodnes..Musel jsem bohužel poslouchat šéfa jedné policie u piva,a nejen jeho a bylo to velmi tristní zjištění, mnozí z této množiny snad ani nejsou normální...Těm, na které to neplatí, se omlouvám a moc dobře vím, že bez nich to nejde...A jelikož je tam jistě dost těch, kteří uvažují jako ty, potěš pánbu...fekálek píše:Mimo téma, mě se líbí, jak pořád nasazuješ na státní zaměstnance, ale věř, že všude je chleba o svou kurkách a docela bych ti přál rok služby třeba u PMJ (pčr) to by jsi viděl s kým se každej den kluci potýkaji za nuzáckou mzdu a nasazujou každej den krk aby ten tvůj byl v klidu. Tomu ale balík jako ty nikdy nemůže rozumět. Jsou samozřejmě fleky ve státnim kde žerou a otravujou lidi, ale rozhodně je nemůžeš házet do jednoho pytle. Ostatně stejné je to i ve veřejném sektoru, někdo se veze za baťoh a jinej dře jak hovado. Moc to paušalizuješ.

nepropadat panice...
No ty s tvým rudým smýšlením, bys nám ukázal, zač je toho loket..Protože hoši tvého typu byli v SNB , to nebyla státní policie, ale politická policie, která potřebovala jednoůčelové kádry, stejně jako v STB a LM ,"elita"to českého národa..Tak raději odšpuntuj flašku a kup si z tvého mizerného platu ruskou vodku a zavzpomínej na vaše zlaté časy.. 

nepropadat panice...
Protože prach a prachové částice. Tahle otázka je sice logická, ale pokud se podívám na realnou spotřebu Euro 5 benzin vs diesel, tak moc rozdilu nevidim.Biimbo píše:Mě by zajímalo jestli někdo při těch výpočtech emisí třeba zohledňuje i to, že když budou jezdit pouze benzíny se spotřebou (to berte s rezervou) cca o 30% vyšší, tak vytěžit, dopravit, zpracovat, opět dopravit o 30% procent víc ropy
taky nějaký emise vyprodukuje. Že nejsou ve městech ale městský zelený nezajímá.
A pokud se bavime o elektromobilech, tak je to stejné. Ztráta 20% při transportu eelektřiny, žádná míra.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

uz sme to riesili, na svete momentane nie su podmienky na masivny predaj a pouzivanie elektromobilov... co buducnost prinesie je otazne.
v prvom rade ine baterky...terajšia koncepcia bateriek je dost narocna na zivotne prostredie.
v prvom rade ine baterky...terajšia koncepcia bateriek je dost narocna na zivotne prostredie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
S odbytem nafty problém nebude, díky nákladní dopravě. To spíš bude problém s odbytem benzínu, protože celá Evropa si navykla jezdit na naftuBiimbo píše: Vím že benzín a nafta jsou na sobě závislé při výrobě. Ale když potřebuješ víc benzínu tak potřebuješ víc ropy. Tím by měl být nafty přebytek který je otázkou jestli se zužitkuje když na to nebude mít kdo jezdit.


Jinak trochu zase k tématu - Euro 3 byly podle mě asi nejlepší diesely vůbec - od VW rotačky ALH/ASV, PD ASZ/ARL, od mercedesu řadové čtyř/pěti/šesti válce CDI, u BMW taky výborný 3.0D, u Fiatu 1.9JTD 8v atd. atd.
Btw. sever autozive.cz je asi největší novinářskej odpad mezi českými auto weby. Teď sice odněkud zkopírovali něco zajímavého, ale ani se nenamáhali to ozdrojovat.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
100% suhlasturbo kamna power píše:Jinak trochu zase k tématu - Euro 3 byly podle mě asi nejlepší diesely vůbec - od VW rotačky ALH/ASV, PD ASZ/ARL, od mercedesu řadové čtyř/pěti/šesti válce CDI, u BMW taky výborný 3.0D, u Fiatu 1.9JTD 8v atd. atd.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
A zajímavé je, že norma Euro 4 měla odklad 2 roky a o tuto dobu bylo u nových vozů prodlouženo Euro 3, proto nebyl problém v roce 2006 koupit třeba Peugeota 1.9D-DW8B. Samozřejmě na dnešní dobu a náročné lidi nevyhovující výkon 51kw, ale zase na druhou stranu minulý týden jsem na něm měnil olej a ještě pár tisíc kilometrů a budeme stříhat metu 600 000km a motor víceméně bez investic... 

Je to tak, mám souseda, a vždy když k němu přijede jeho zeť v P 309 diesel, tak jej okukuji a musím se smát, auto dobře znám, asi před 15 lety-20 lety jsem mu jej opravoval a on jej pořád má..Paradoxně auto vypadá pořád stejně a když mu říkám , zda mu už u auta nekončí záruka, tak říká , kdepak, mě to stačí, já za opravy ušetřil tolik , /že jej pořám mám/ že bych zato měl dnes Octavii..Něco na tom bude.. 

nepropadat panice...