Passat AVF má výkon pouze s odpojenou regulací turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Passat AVF má výkon pouze s odpojenou regulací turba
Passat AVF paměť závad bez chyb i po dlouhé jízdě , auto se ke mě dostalo , s tím , že nemá výkon , dle zvuku motoru bylo jasné , že je KO vačka , vačka vyměněná , rozvody nastavené podle VAGu , cca po měsíci mi auto opět přijelo , že prý nejede na dálnici více jak 140 , auto je bez výkonu , regulace na turbu přitahuje na doraz . pří odpojení hadice podtlaku jede auto takřka tak jak má nesetkali jste se někdo s takovou anomálií ?
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
pokud je hadička regulace připojená , okamžitě po startu se přitáhne na doraz , auto nemá výkon , snad jen pokud ustálím otáčky třeba na 2 tis na 3s pak přidám plyn tak zatáhne , pokud hadičku podtlaku odpojím , auto výrazně ožije a jede v podstatě tak jak má , motor běží hladce , EGR někdo přede mnou vyměnil za nový a funguje tak jak má na táhle regulace je vidět , že s tou matkou někdo pohnul , napadá mě snad , že by to turbo někdo rozebral a blbě složil , jinak nevím
octaviask píše:ak odpojis podtlak z banky regulačnej....auto nemoze mat vykon...
ak má, znamena to že regulacia je zaseknuta.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
ked regulacia sedi nadoraze (odpojeny podtlak) turbo nenabehne....plyny obtekajú vrtulu a idú preč do výfuku (neroztáčajú vrtulku).
Takto to má byť...
ak má auto tendenciu ísť odspodu aj s odpojeným podtlakom tak regulácia vo svojej "základnej" polohe...je na píp.

Takto to má byť...
ak má auto tendenciu ísť odspodu aj s odpojeným podtlakom tak regulácia vo svojej "základnej" polohe...je na píp.
buď to, alebo sa to nejak zasekava...pointa rovnakástanomx píše:nemoze to byt brutalne posunute ta regulacia ? (zle nastaveny cervik aj tiahlo)

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
to mi nepřijde , ta regulace chodí hladce teda její viditelná část , ale její efekt je naprosto opačný , táhlo regulace jde poměrně hladce
stanomx píše:nemoze to byt brutalne posunute ta regulacia ? (zle nastaveny cervik aj tiahlo)
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
turbo vyndám a podívám se do něj
majitel má auto asi půl roku s turbem prý nikdo nic nedělal , ale to říkají lidé vždy až když se najde závada , tak si vzpomenouoctaviask píše:log nelog..ak mu auto nabieha s odpojenou regulaciou je tato regulacia proste nanic
dist01 píše:Kdo ví jesli si nekde bokem nenasrouboval nejaky pochybny repas stejně to turbo budes muset vytahnout
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
takže turbo na dorazu naštelované na max , takže při plném výkonu se vlastně lopatky prakticky zavřely , táhlo regulace zkroucené , turbína na výfukové části opálená , alopatky klasicky přidřené , že si někdo dá tu práci to takhle rozesrat 

Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Já jsem takhle měl zamotanou hlavu z BMW 116i kde jednotka vykazovala vady vyhřívání obou lambdasond, nešlo tam napětí.
Tak jsem luštil pojistky, aniž bych tomu věřil tak po zasunutí jedné "chybějící" se napětí na lambdách ukázalo.
Nakonec z majitele vypadlo, že jak se mu zkratoval cigaretový zapalovač, tak si asi půjčil pojistku odvedle...
Tak jsem luštil pojistky, aniž bych tomu věřil tak po zasunutí jedné "chybějící" se napětí na lambdách ukázalo.
Nakonec z majitele vypadlo, že jak se mu zkratoval cigaretový zapalovač, tak si asi půjčil pojistku odvedle...