záleží ako moc sa to vysere.
V oboch prípadoch trhlo retiazku na čerpadle oleja, tým pádom sa rozletel rozvod, vytrhlo vačky z domcov, ohlo ich...polámalo casovanie ventilov, ventile.
bloky, ojnice a piesty v oboch prípadoch ostávali pôvodné. Hlava šla do popradu na repas, vačky, časovanie ventilov, rozvody, tesnenia...z BMW...
ak ma pamat neklame oprava bola okolo 5000€ v oboch prípadoch...ale presný zoznam dielov ti nepoviem, tak isto sa popri tom robili aj iné veci na ktoré sa prišlo..
robota bola drahá...takéto niečo sa nedá spraviť za pol dňa s cigaretkou v ruke. A hlavne tá zodpovednosť!!!!!! BMW nie je fabia. Treba pri tom rozmýšlať, mať podklady keď človek nevie ako....... sú to také chuťovky na ktoré človek musí mať "náladu" a vyhradený čas.
a vlastne veď kto sa motáte okolo BMW .. N47 v 320d a pod... rozvod odzadu, retiazky na šalát. oprava + - podobne, akurát = motor von.
Všetko jedna háveď dokopy s mercedesom kde tie retiazky a samotná konštrukcia motora už tiež nie je čo bývala.
N57 som tu ešte nemal..ale čo viem..tak tiež nič moc

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke