
1749vb pomala regulace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rok je dlouhá doba, kolaga tady má pravdu s jízdou v zimě a tedy větším znečištěním turba za horších podmínek.
Teoreticky by mohla být unavená/prasklá pružina v baňce, to taky vede k tomu, že se lopatky nevrací do otevřené polohy tak rychle, jak maj. To bys měl poznat, pokud s tím růčo nebo přes podtlak zahýbeš.
Teoreticky by mohla být unavená/prasklá pružina v baňce, to taky vede k tomu, že se lopatky nevrací do otevřené polohy tak rychle, jak maj. To bys měl poznat, pokud s tím růčo nebo přes podtlak zahýbeš.
jestli ten přefuk je pouze když ho podržíš z nízkých a jinak to pak reguluje dobře tak bych pootevřel červíkem regulaci.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5031
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Mášli nízké otáčky motoru a dáš plný,lopatky se přivřou na max.,kde se normálně nepohybují,protože turbo není roztočený. Vyšší otáčky motoru máš už roztočený turbo a tím se lopatky nemusí tolik přitáhnout.
S červíkem si nepomůžeš,akorát to rošteluješ. Protáhni to!!!!! Řeším to každé jaro.
Nebo si s tím dělej,co chceš.
S červíkem si nepomůžeš,akorát to rošteluješ. Protáhni to!!!!! Řeším to každé jaro.
Nebo si s tím dělej,co chceš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Červíka vyšroubuj tak, aby jak dosedá ta tyčka tak aby dosedla dřív, červík aby vylezl víc k regulační tyčce. Klasická věc, turbo se nafoukne, tlak spalin je tak velký, že regulace nedokáže lopatky otevřít a turbo přefoukne. A 2 bary na VB je hodně a to bych nechtěl vidět tlak spalin v tu dobu. Je to za chvilku a nic se tím nepokazí. Zkus půl otáčky a uvidíš. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


co sem koukal ... tak 2b spicka je celkem bezna nebo v leonu co sem jel mu to foukalo taky ... jen hned odregulovalo ....skusim poradne nabrat naftu a trosku ho protahnout ....v praci sem si vzal vakuovej balonek tak to neprve pichnu na podltak a poradne rozchodim ... kdyz to nepomuze zacatkem mesice prijede znamej s pc a udelam log ... hold ted budu koukat na budik abych turbo tolik netrapil 

Naposledy upravil(a) statix12 dne 28 bře 2018, 18:10, celkem upraveno 6 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5031
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
na 2 barech to je jen půl vteřiny a né 5 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

