1749vb pomala regulace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nee, prohřát a protáhnout, pokud nepomůže, ručně rozhejbat regulaci, to ulehčí sundaná baňka. Nic víc nebude jistě potřeba ;)
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

skusim i napichnout injekci a trosku tou banku pohybat ..
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

Obrázek
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

ale jak rikam pred rokem sem menil stred turba ... turditz sem to vsechno cistil
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Rok je dlouhá doba, kolaga tady má pravdu s jízdou v zimě a tedy větším znečištěním turba za horších podmínek.

Teoreticky by mohla být unavená/prasklá pružina v baňce, to taky vede k tomu, že se lopatky nevrací do otevřené polohy tak rychle, jak maj. To bys měl poznat, pokud s tím růčo nebo přes podtlak zahýbeš.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli ten přefuk je pouze když ho podržíš z nízkých a jinak to pak reguluje dobře tak bych pootevřel červíkem regulaci.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

presne tak se to chova ... kdyz proste v nizkejch slapnu na knedlik vyleti to na dva a drzi treba tech 5 vterin pak pomalu klesne . kdyz slapnu ve vissich skoci to na 1,5b ¨... je dost mozny ze to bude tim cervikem nebo mam pocit ze me to dela od zacatku ...
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

:) skusim ho jest rozhejbat trosku kdyz to nepomuze... udelam toho cervika ... je to ten dorazovej sroubek ?a na jakou stranu s nim hybat .... smerem ven nebo dovnitr ? mel sem to rozhozeny i vim jak to funguje ale nejsem si jistej abych tam neco neskonil :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5031
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mášli nízké otáčky motoru a dáš plný,lopatky se přivřou na max.,kde se normálně nepohybují,protože turbo není roztočený. Vyšší otáčky motoru máš už roztočený turbo a tím se lopatky nemusí tolik přitáhnout.
S červíkem si nepomůžeš,akorát to rošteluješ. Protáhni to!!!!! Řeším to každé jaro.
Nebo si s tím dělej,co chceš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Červíka vyšroubuj tak, aby jak dosedá ta tyčka tak aby dosedla dřív, červík aby vylezl víc k regulační tyčce. Klasická věc, turbo se nafoukne, tlak spalin je tak velký, že regulace nedokáže lopatky otevřít a turbo přefoukne. A 2 bary na VB je hodně a to bych nechtěl vidět tlak spalin v tu dobu. Je to za chvilku a nic se tím nepokazí. Zkus půl otáčky a uvidíš. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

2 bary při přefuku jsou moc? Že mu to nepadne do nouze ani po 5sec ...
Jestli sám neví, kdy začal pozorovat problém, nechápu, že řeší zásah před diagem ... Holt někdo začíná odzadu ...
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

co sem koukal ... tak 2b spicka je celkem bezna nebo v leonu co sem jel mu to foukalo taky ... jen hned odregulovalo ....skusim poradne nabrat naftu a trosku ho protahnout ....v praci sem si vzal vakuovej balonek tak to neprve pichnu na podltak a poradne rozchodim ... kdyz to nepomuze zacatkem mesice prijede znamej s pc a udelam log ... hold ted budu koukat na budik abych turbo tolik netrapil :)
Naposledy upravil(a) statix12 dne 28 bře 2018, 18:10, celkem upraveno 6 x.
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5031
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To video je jenom klasika po zimě.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

na 2 barech to je jen půl vteřiny a né 5 :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“