jak vyčistit sáni (parohy) 1.9tdi 96kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 946
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

Jarda S. píše:jo zapálit a foukat
Obrázek
No ty voe i s egrem jo?Tak to už je frajeřina :D
Jinak taky zapálím benzín a přidávám hooodně vzduchu
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

membrana v egr podakovala isto :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4293
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

u mě už jen chcípací klapka ...
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Hydroxid sodný rozežírá hliník, takže na hliníkové svody určitě ne. Zapálit a nechat vyhořet.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

na tu chvilku? :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

hydroxid je dobrej sajrajt .... urcite bych to radeji vypalil ....videl sem ze to borcum vyzralo zavity a nedrzely v tom srouby na eger ...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

chlapi, sanie nie je čistý hliník to je vec jedna, vec druhá robil som to už viac krát a žiadny závit ani nič to nevyžralo, všetko drží tak ako má, žiadny vyžraný materiál, treba si uvedomiť, že na to aby to vyžralo hliník by to tam muselo byť oveľa, oveľa dlhšie
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Já vypaloval, bez EGRu, ale zato jsem tam zapoměl ten plastový čudl na dekl.
Tvářil se kovově, nebyl.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Chichichi (LOL) vítej do klubu (rofl)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20337
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo,to je možný ale tak nějakou průmyslovou velkou pračku...když jsem to donesl kámošovi co má malou ultra pračku na karbecy,vstriky a tak tak mě s tím vyhodil (rofl)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ultrazvukovou pračku jsem si chtěl vyrobit ale tvrdě jsem narazil.Chtěl jsem o objemu cca 50l.Vana a generátor není problém.Sehnat však měnič je problém cenovej.Chtěl jsem si vyrobit a vyvynout svoje měniče na principu magnetostrikce ale zase BIG problem.Cena magnetostrikčního jádra cívky.Chtěl jsem po jedný firmě aby mi poslala kus tyče cca 500mm dlouhé průměru 30mm z NiFe slitiny.Tyč prý váží cca 3kg a cena za 1kg je 2141,- bez dph takže za tyč s dph něco kolem 7tisíc.A to mi vzalo vítr z plachet.Co je na niklu sakra tak draheho?Je to slitina cca 50%Ni 50%Fe.Nechápu tu drzost za to chtít takovej peněz.
Takže koupim za 30k UZ pračku a nikdy si na sebe nevydělá.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“