Motor SDI z roku 1998 a 2003

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

misoVW píše:Este hosi ste zabudli na jeden motor SDI zo stajne VW. Je to 1.7SDi, kod AKU. Daval sa do VW Lupo, Polo a Seat Arosa. Vlastnim VW Lupo s tymto motorom a zatial max.spokojnost. Vyborne starty(teple aj studene), dobry tah a o spotrebe nebudem radsej pisat, aby ste nemali kompexi :) :) :)
okolo 4L ? (noteeth) (noteeth) (noteeth)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Na kratke trasy okolo 4,2. Maximalne sa mi podarilo spravit 4,8- dost svizna a agresivna jazda. Na dlhsie trasy mimo mesta 3,6 a aj menej.
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

jenže pak nekoho predjizej..........,ja mel sdi,kdyz jsem zapl klimu a jel ve trech lidech,tak porad na plnej plyn............fakt sdi nema vahu?Co je to za snimac u vzduch filtru?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Lenze Lupo je lahucke a da sa aj predbiehat. Ten ´snimac´na vzduchovom filtre moze byt zhasinacia klapka.
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Poděbrad

motor ASY

Příspěvek od radano »

A hoj chlapy mám doma fabku kombajna 1.9 sdi už jsem se o tom něco nakoukal na netu a tak různě je to opravdu motor s označením ASY. A nevyměnil bych ho za turbo ani náhodou! Vynikající spotřeba, a hlavně absolutně NENAROČNY na udržbu. Leji jen naftu a tadyuž to bylo citováno žádná váhá vzduch intercooler a další věci. Není to sice žádný švihák,ale já mám pouze auto na to aby mne odvezlo z jednoho místa do druhého a je my jedno jestli tam přijedu o deset minut déle. Samozřejmě turbo je turbo, ale atmosférák je snad nesmrtelý.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já furt nechápu, kde se bere fáma, že PD vstřiky jsou choulostivý a drahý????
Na prvních se najelo 200 tis a pak jsem koupil 4ks nových z PD 96kW (cena za všechny 8000 Kč) , jen kvůli výkonu, jinak šlapaly OK
Na nich mám už 70 tis na bionaftu, 100% Metylester a podobný patoky.
Ze svýho okolí nevím ani o jednom případu, že by odešel PD vstřik a i kdyby, seženete starší funkční do 1000 Kč a vyměníte za 1 hodinku sami v garáži bez potřeby spec. náčiní a nastavování rozvodů atd.
PD je naprosto spolehlivý systém, sežere to jakékoli palivo a proto je cena PD vstřiků na vrakáčích tak nízká (nikdo to moc nekupuje), což se o vstřikovacích čerpadlech už tak moc říct nedá.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“