okolo 4L ?misoVW píše:Este hosi ste zabudli na jeden motor SDI zo stajne VW. Je to 1.7SDi, kod AKU. Daval sa do VW Lupo, Polo a Seat Arosa. Vlastnim VW Lupo s tymto motorom a zatial max.spokojnost. Vyborne starty(teple aj studene), dobry tah a o spotrebe nebudem radsej pisat, aby ste nemali kompexi![]()
![]()
Motor SDI z roku 1998 a 2003
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor ASY
A hoj chlapy mám doma fabku kombajna 1.9 sdi už jsem se o tom něco nakoukal na netu a tak různě je to opravdu motor s označením ASY. A nevyměnil bych ho za turbo ani náhodou! Vynikající spotřeba, a hlavně absolutně NENAROČNY na udržbu. Leji jen naftu a tadyuž to bylo citováno žádná váhá vzduch intercooler a další věci. Není to sice žádný švihák,ale já mám pouze auto na to aby mne odvezlo z jednoho místa do druhého a je my jedno jestli tam přijedu o deset minut déle. Samozřejmě turbo je turbo, ale atmosférák je snad nesmrtelý.
já furt nechápu, kde se bere fáma, že PD vstřiky jsou choulostivý a drahý????
Na prvních se najelo 200 tis a pak jsem koupil 4ks nových z PD 96kW (cena za všechny 8000 Kč) , jen kvůli výkonu, jinak šlapaly OK
Na nich mám už 70 tis na bionaftu, 100% Metylester a podobný patoky.
Ze svýho okolí nevím ani o jednom případu, že by odešel PD vstřik a i kdyby, seženete starší funkční do 1000 Kč a vyměníte za 1 hodinku sami v garáži bez potřeby spec. náčiní a nastavování rozvodů atd.
PD je naprosto spolehlivý systém, sežere to jakékoli palivo a proto je cena PD vstřiků na vrakáčích tak nízká (nikdo to moc nekupuje), což se o vstřikovacích čerpadlech už tak moc říct nedá.
Na prvních se najelo 200 tis a pak jsem koupil 4ks nových z PD 96kW (cena za všechny 8000 Kč) , jen kvůli výkonu, jinak šlapaly OK
Na nich mám už 70 tis na bionaftu, 100% Metylester a podobný patoky.
Ze svýho okolí nevím ani o jednom případu, že by odešel PD vstřik a i kdyby, seženete starší funkční do 1000 Kč a vyměníte za 1 hodinku sami v garáži bez potřeby spec. náčiní a nastavování rozvodů atd.
PD je naprosto spolehlivý systém, sežere to jakékoli palivo a proto je cena PD vstřiků na vrakáčích tak nízká (nikdo to moc nekupuje), což se o vstřikovacích čerpadlech už tak moc říct nedá.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 