Auto je dovoz z Itálie (vyrobeno 18.1.2011) od září 2017 mělo najeto 65000 servisní knížka,momentálně 71500.Nic se neměnilo vše originál.Prvně jsem měnil řídící lambda sondu horní (originál japan),pak to jediné čidlo teploty G62.
Včera mi ještě poradil kluk od škodovky ať to načteme s tím spínačem větráku
"(Teplotní spínač, větrák chladiče VAG 1J0959481A)", a ať to načteme s odpojeným konektorem zda to nebude něco hlásit ale nic to nehlásí, takže to asi nemá nic společného s tím G83.
Ten G83 to nehlásí, akorát když dá projet akční členy tak to hlásí teplotu na výstupu z chladiče -48,
Hlavně to má bohatou směs,přibývání benzinu v oleji,včera když jsem s tím přijel domu a zastavil tak si to samo přidávalo a ubíralo, a když jsem to chcípnul tak jsem to nenastartoval až to zase zchladlo tak to chytlo.
Přidávám sken závady z Vagu,ale jelikož je bohatá směs tak to hlásí tu řídící lambdu.U škodovky si s tím také nevědí rady poněvadž je to nepustí do Seata.
Mnohokrát děkuji za snahu mi pomoci.
