Ahoj.
Hledám už dlouho ale nedaří se mě najít odpověď.
Octavia 2 rs tdi DSG (2012). Na volnoběhu je motor klidný, pokud zařadí (R, D, S) začne se auto lehce chvět.. Pak po puštění brzdy je slyšet plechové zacinkání.. To bude tuším vadná dvouhmota (auto má najeto 179tis.) A teď jde o to jestli to má souvislost s dalším problémem který se děje nepravidelně.. Občas lehce cukne při řazení z 3 na 4 stupeň a nebo lehce poklesne výkon 1-2vteriny před přeřazením. Pokud jedu pomalu, nestane se to, při plném plynu to taky neregistruju, pouze při "svižné" jízdě.. Poradí někdo prosím?
DSG-může souviset vadná dvouhmota s kopáním při řazení?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DSG-může souviset vadná dvouhmota s kopáním při řazení?
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Ja když mel uz trochu spatny dvouhmotak u dsg, tak kovove zacinkal na volnobeh pri přidani plynu když se otacky vratily zpet na volnobeh. + jak popisujes při pomalem rozjizdeni taky kovove zvuky.....ale po vymene kovove zvuky pří pomalem rozjizdeni zustaly. Myslim, že to muže byt 2spojka. ale zacalo to okolo 320tkm.