Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Šrouby jsou nové a určitě správně dotaženy. Sedla, říkal znalý mechanik, jsou prý v pořádku. Divné je, že je tam to cukání kolem 1500ot. na vyšším převodu. 
Filtr bude určitě starší jak rok. Nedávno (1,5měs) byl měněný EGR - fungl nový, jinak žádný servis kromě oleje a pneumatik. Auto mám 14měsíců.

Filtr bude určitě starší jak rok. Nedávno (1,5měs) byl měněný EGR - fungl nový, jinak žádný servis kromě oleje a pneumatik. Auto mám 14měsíců.
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
zkusil jsem ještě odpojit váhu vzduchu (konektor) cukání se slabě projeví jen na 5 a 6, velmi výrazně slabší...
OK, nechám u odborníka prověřit ještě jednou ten 1. válec. Netěsnost je možná jen kolem vstřiku, nebo to může být i prasklý kroužek, vadný ventil..neco dalšího ??
OK, nechám u odborníka prověřit ještě jednou ten 1. válec. Netěsnost je možná jen kolem vstřiku, nebo to může být i prasklý kroužek, vadný ventil..neco dalšího ??
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
passat 1,9 tdi 96kw motor 3b6 r-v-2001
potrebuji poradit? jaky mam momet na srouby u striku a vacky? a jak demontovat nejlip turbo a na co si mam dat pozor?
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 31 pro 2020, 14:26
- Bydliště: Praha 5
Škoda Octavia II 2.0i 16V 103kW - nastavení vůle vtřikovačů
Dobrý den, můžete mi někdo poradit???
Jak se nastavuje vůle na vtřikovačích
(nastavení vahadel - co zamačkávají vstřiky).
Jak vůbec zjistím , kdy mám natočen motor správně, kdy mám nastavovat vůli???
Motor mi dělal, že jsem jej nastartoval a šel nepravidelně, po rozjetí a ujetí několika metrů jakoby ztratil výkon a chcípnul. Pak už šel nastartovat pouze na roztažení. Koupil jsem repas turbo, vyměnil tandemové (vysokoltlaké) čerpadlo, nechal za 20t.kč v Bosch repasovat vstřiky.
Dal jsem to tam vše zpět a je to stejné. Prosím popř, radu i v tomto. Díky Ivan
Jak se nastavuje vůle na vtřikovačích
(nastavení vahadel - co zamačkávají vstřiky).
Jak vůbec zjistím , kdy mám natočen motor správně, kdy mám nastavovat vůli???
Motor mi dělal, že jsem jej nastartoval a šel nepravidelně, po rozjetí a ujetí několika metrů jakoby ztratil výkon a chcípnul. Pak už šel nastartovat pouze na roztažení. Koupil jsem repas turbo, vyměnil tandemové (vysokoltlaké) čerpadlo, nechal za 20t.kč v Bosch repasovat vstřiky.
Dal jsem to tam vše zpět a je to stejné. Prosím popř, radu i v tomto. Díky Ivan
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 lis 2013, 10:59
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia II 2.0i 16V 103kW - nastavení vůle vtřikov
Takže pokud to dobře chápu, tak jsi z křišťálové koule vyvěštil co máš vyměnit a to jsi vyměnil a zřejmě se koule trochu zamlžila a dala nepřesné informace..? .... jen mi prosím vysvětli na základě čeho jsi udělal to co jsi udělal..?Černohorský píše:Dobrý den, můžete mi někdo poradit???
Jak se nastavuje vůle na vtřikovačích
(nastavení vahadel - co zamačkávají vstřiky).
Jak vůbec zjistím , kdy mám natočen motor správně, kdy mám nastavovat vůli???
Motor mi dělal, že jsem jej nastartoval a šel nepravidelně, po rozjetí a ujetí několika metrů jakoby ztratil výkon a chcípnul. Pak už šel nastartovat pouze na roztažení. Koupil jsem repas turbo, vyměnil tandemové (vysokoltlaké) čerpadlo, nechal za 20t.kč v Bosch repasovat vstřiky.
Dal jsem to tam vše zpět a je to stejné. Prosím popř, radu i v tomto. Díky Ivan