Ano popel zůstává a saze se vypalujíarlie píše:Bude se to dávat do serie, s egr i dpf a pak zase ladit. Takže popel tam zůstává a dejde vyregenerovat? Ale saze ano?
Vymena DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Aby si to pochopil popolcek je to co vyjadruje hodnotu celkoveho zanesenia a nikdy sa nevypali ani neznizi pri beznych regeneraciach je to vypocitana hodnota na zaklade kilometrov a rezimov ako pise FUN. A potom su sadze vypocitana a merana hodnota na zaklade vypocitanej ked dosiahne aspon pri CR cca 18-20 gramov spusta alebo sa snaži spustit regeneraciu na zaklade toho ci mu to jazne podmienky dovoluju(teplota motora,otacky,a dlzka trasy)
Ak ano zacne vypalovat a hodnota sadzi sa dostava pri regeneracii blizko k 0 pri idealnej regeneracii a tento kolobeh sa toci stale dookola a stym ale zakazde aj pribuda hodnota popiku ktora vyjadruje celkove zanesenie DPF filtra a teda jeho teoreticku zivotnost !!Tato hodnota ak s kupil jazdene auto sa da kedykolvek prepisat na akekolvek cislo vhodne pre predajcu aby osalil kupujuceho a vzbudil dojem ze DPF je este ok a pritom moze mat blizko k smrti Takze prepisat sa to da preto ako pisal aj Fun ked ho vymenis za "novy " uplne novy kde je istota ze je 0 vtedy sa da 0 ak tam das pouzity a nevies kolko mal hodnotu popiku v predoslom aute tak sa nikdy nedozvies kolko ma nabehane alebo kolko este cca vydrzi. neviem ci si to pochopil a ak Ti mozem poradit takkup novy alebo pouzity ale za vyhodnu cenu ..Pri nahradach ako si pisal jedno nie je keramika a ked je tak jej tam obvykle byva menej ako pri original dieloch preto ta cena alebo teda potom najst vyrobcu ktory to robi lacnejsie a ma taku istu velku keramiku ako original diel .Na zaklade toho Ti bude aj regenerovat a aj zanasat sa.Cim menej keramiky tym castejsie regeneracie a skorsia aj smrt.Keby si neicomu nerozumel kludne napís.cus
Ak ano zacne vypalovat a hodnota sadzi sa dostava pri regeneracii blizko k 0 pri idealnej regeneracii a tento kolobeh sa toci stale dookola a stym ale zakazde aj pribuda hodnota popiku ktora vyjadruje celkove zanesenie DPF filtra a teda jeho teoreticku zivotnost !!Tato hodnota ak s kupil jazdene auto sa da kedykolvek prepisat na akekolvek cislo vhodne pre predajcu aby osalil kupujuceho a vzbudil dojem ze DPF je este ok a pritom moze mat blizko k smrti Takze prepisat sa to da preto ako pisal aj Fun ked ho vymenis za "novy " uplne novy kde je istota ze je 0 vtedy sa da 0 ak tam das pouzity a nevies kolko mal hodnotu popiku v predoslom aute tak sa nikdy nedozvies kolko ma nabehane alebo kolko este cca vydrzi. neviem ci si to pochopil a ak Ti mozem poradit takkup novy alebo pouzity ale za vyhodnu cenu ..Pri nahradach ako si pisal jedno nie je keramika a ked je tak jej tam obvykle byva menej ako pri original dieloch preto ta cena alebo teda potom najst vyrobcu ktory to robi lacnejsie a ma taku istu velku keramiku ako original diel .Na zaklade toho Ti bude aj regenerovat a aj zanasat sa.Cim menej keramiky tym castejsie regeneracie a skorsia aj smrt.Keby si neicomu nerozumel kludne napís.cus
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Napsal jsi to dobre. Pochopil jsem.
Jinak problem mam ten, ze je odstranene dpf a tak ho chci dat zpet. Koupil jsem dpf za cenu nizsi jak vykup. Mel by mit do 100tis km. Vzal jsem ho stlacenym vzduchem a neco z toho vylitalo, tak snad i nejaky popel.
Ted resim, zda vydrzi cca 200km nez dojedu do dp na aktivaci filtru.
Jinak problem mam ten, ze je odstranene dpf a tak ho chci dat zpet. Koupil jsem dpf za cenu nizsi jak vykup. Mel by mit do 100tis km. Vzal jsem ho stlacenym vzduchem a neco z toho vylitalo, tak snad i nejaky popel.
Ted resim, zda vydrzi cca 200km nez dojedu do dp na aktivaci filtru.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
este predtym treba vyskusat zmenit hodnitu celkovejo zanesenia pod limit a skusit spustit znivu servisnu regeneraciu a a ked nepomoze tak skusit hladat inu chybu.Nefunkcne regeneracie mozu byt kvoli nefunkcnemu cidlu diff tlaku ,teplotne cidlo atd atd takze treba najpr pozriet nato .Vela aut lieta nad limit a neni problem kedze je to len teoreticke cislo a nevypoveda o skutocnom stave dpf!!Ale niekedy regeneracie odstavi aj prekrocenie tejto teoretickej hodnoty a preti treba skusit zmenit pod limit ale nie na 0!!!Staci nieco pod limit ale najprv zisti ci neni problem inde kedze zmenenim celkoveho zanesenia rozhadzes cely algoritmus a vynulujes aj diff tlak a tak by si potom uz nemusel zistit chybu prave cidla diff tlaku .
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
JMJ(polske) obchadzat oblukom. Prepusta castice, pada do nudze. Montoval som na B6 2.0 BMR, este ten tyzden bol vyfuk cierny od sadzi. o tyzden nudzak pri regeneracii, maly je protitlak. Bud origo, origo economy, alebo vyrezat a dat ruru. Len potom uz iba po dvore mozes jazdit.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36