Váha vzduchu hlásí chybu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Váha vzduchu hlásí chybu
Zdravím,mám prosbu,měnil jsem váhu vzduchu na škodovce 1,9tdi,auto darebně jelo od spoda a byla dost vysoká spotřeba,ale žádnou závadu to nehlásilo.Nejdřív jsem si půjčil od kamaráda jinou novou a auto jelo perfektně. Koupil jsem teda novou,auto jede pěkně,spotřeba se snížila,ale zhruba po čtyřiceti kilometrech vyskočí závada na váze vzduchu a to "mimo rozsah měření". Auto jede pořád stejně,nestratí to výkon,prostě nic. Může být problém v tý váze nebo může být ještě někde jinde. Díky
https://uloz.to/!FtiCaVsNT8Id/log-01-003-011-xxx-csv
Přidal sem Log,snad se z toho nechá něco přečíst
Přidal sem Log,snad se z toho nechá něco přečíst
Udělej pořádný LOG:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=log+jak
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=log+jak
Na plnej celou dobu? Asi ne ...
Do LOGu přidej skupinu 8 (nebo 10, ale 8 je lepší), vyber si místo kde to můžeš protáhnout a plnej tam měj už od 1500ot. Tady to na plnej ukazuje nejdřív kolem 2800ot, kdy vyleze požadavek MAF na 850.
Co je to za kod motoru, jaký číslo váhy jsi tam koupil? Ta chyba ukazuje na nevhodný typ ... ale že by to jelo špatně, to ne.

Do LOGu přidej skupinu 8 (nebo 10, ale 8 je lepší), vyber si místo kde to můžeš protáhnout a plnej tam měj už od 1500ot. Tady to na plnej ukazuje nejdřív kolem 2800ot, kdy vyleze požadavek MAF na 850.
Co je to za kod motoru, jaký číslo váhy jsi tam koupil? Ta chyba ukazuje na nevhodný typ ... ale že by to jelo špatně, to ne.

Ono to právě nejede špatně,líp než s tou starou váhou,jen kdyby nevyskakovala ta závada,dneska vyskočila po stopadesáti kilometrechRayx píše:Na plnej celou dobu? Asi ne ...
Do LOGu přidej skupinu 8 (nebo 10, ale 8 je lepší), vyber si místo kde to můžeš protáhnout a plnej tam měj už od 1500ot. Tady to na plnej ukazuje nejdřív kolem 2800ot, kdy vyleze požadavek MAF na 850.
Co je to za kod motoru, jaký číslo váhy jsi tam koupil? Ta chyba ukazuje na nevhodný typ ... ale že by to jelo špatně, to ne.
1 Fault Found:
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 163800 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1785 /min
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 42.3°C
Absolute Pres.: 1122.0 mbar
Mass Flow: 24.18 g/s
(no units): 1.22
Temperature: 87.3°C
Readiness: 1 1 0 0 1
Tn EGR vím že je u tohohle auta průser,že tam není,ulítla trubka zpětného vedení spalin a z nouzový opravy se stali dva roky
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 163800 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1785 /min
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 42.3°C
Absolute Pres.: 1122.0 mbar
Mass Flow: 24.18 g/s
(no units): 1.22
Temperature: 87.3°C
Readiness: 1 1 0 0 1
Tn EGR vím že je u tohohle auta průser,že tam není,ulítla trubka zpětného vedení spalin a z nouzový opravy se stali dva roky
Možností spousta, jak si tu upadlou trubku od EGR vyřešil, těsní to? To bude asi ta příčina ...
https://translate.google.cz/translate?h ... 16485.html
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 101/000257
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
https://translate.google.cz/translate?h ... 16485.html
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 101/000257
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
Když čtu ty možný příčiny,nemohlo by to náhodou dělat turbo? Ono mi to totiž hrozně rychle padá z otáček,když ten motor vytočím,tak než zařadim,mám otáčky pomalu na volnoběžnejch.
Měl sem teď pujčený takřka totožný auto a to byla uplně jiná jízda,krásně se řadilo,já musím řadit jak závodník,aby mi ty otáčky nespadli,to taky nevím čím to je.
Měl sem teď pujčený takřka totožný auto a to byla uplně jiná jízda,krásně se řadilo,já musím řadit jak závodník,aby mi ty otáčky nespadli,to taky nevím čím to je.