Váha vzduchu hlásí chybu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Váha vzduchu hlásí chybu

Příspěvek od Petr K. »

Zdravím,mám prosbu,měnil jsem váhu vzduchu na škodovce 1,9tdi,auto darebně jelo od spoda a byla dost vysoká spotřeba,ale žádnou závadu to nehlásilo.Nejdřív jsem si půjčil od kamaráda jinou novou a auto jelo perfektně. Koupil jsem teda novou,auto jede pěkně,spotřeba se snížila,ale zhruba po čtyřiceti kilometrech vyskočí závada na váze vzduchu a to "mimo rozsah měření". Auto jede pořád stejně,nestratí to výkon,prostě nic. Může být problém v tý váze nebo může být ještě někde jinde. Díky
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

https://uloz.to/!FtiCaVsNT8Id/log-01-003-011-xxx-csv
Přidal sem Log,snad se z toho nechá něco přečíst
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lumirb »

Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Jak pořádný,udělal jsem ho na trojku a čtyřku plnej plyn,co mám víc udělat
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Na plnej celou dobu? Asi ne ...
Do LOGu přidej skupinu 8 (nebo 10, ale 8 je lepší), vyber si místo kde to můžeš protáhnout a plnej tam měj už od 1500ot. Tady to na plnej ukazuje nejdřív kolem 2800ot, kdy vyleze požadavek MAF na 850.

Co je to za kod motoru, jaký číslo váhy jsi tam koupil? Ta chyba ukazuje na nevhodný typ ... ale že by to jelo špatně, to ne.

Obrázek
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Jel jsem skutečně na plnej celou dobu,je to do mírnýho kopce
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Je to BLS a váha je Valeo 253703
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Zkusím zítra tedy udělat další LOG až pojedu z práce
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Rayx píše:Na plnej celou dobu? Asi ne ...
Do LOGu přidej skupinu 8 (nebo 10, ale 8 je lepší), vyber si místo kde to můžeš protáhnout a plnej tam měj už od 1500ot. Tady to na plnej ukazuje nejdřív kolem 2800ot, kdy vyleze požadavek MAF na 850.

Co je to za kod motoru, jaký číslo váhy jsi tam koupil? Ta chyba ukazuje na nevhodný typ ... ale že by to jelo špatně, to ne.

Obrázek
Ono to právě nejede špatně,líp než s tou starou váhou,jen kdyby nevyskakovala ta závada,dneska vyskočila po stopadesáti kilometrech
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Váha je správná.

Číslo té chyby máš?

Co DPF a regenerace, ty fungují? Nejsem si jist podle EGR ...
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

DPF ok,regenerace funguje,EGR ventil tam není už dva roky,tu chybu sem dám za chvilku,jen co se mi vzmátoří noťas.
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

1 Fault Found:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 163800 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 1785 /min
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 42.3°C
Absolute Pres.: 1122.0 mbar
Mass Flow: 24.18 g/s
(no units): 1.22
Temperature: 87.3°C


Readiness: 1 1 0 0 1


Tn EGR vím že je u tohohle auta průser,že tam není,ulítla trubka zpětného vedení spalin a z nouzový opravy se stali dva roky
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Možností spousta, jak si tu upadlou trubku od EGR vyřešil, těsní to? To bude asi ta příčina ...

https://translate.google.cz/translate?h ... 16485.html

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 101/000257

http://www.pc-autodiagnostika.cz/
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

jojo těsní,jsou pod tím záslepky ze čtyřky plechu s těsněním a je softwarově upravený,nedá se ani zjistit,že není funkční,to mi dělal jeden profík přímo ze škodovky.
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Když čtu ty možný příčiny,nemohlo by to náhodou dělat turbo? Ono mi to totiž hrozně rychle padá z otáček,když ten motor vytočím,tak než zařadim,mám otáčky pomalu na volnoběžnejch.
Měl sem teď pujčený takřka totožný auto a to byla uplně jiná jízda,krásně se řadilo,já musím řadit jak závodník,aby mi ty otáčky nespadli,to taky nevím čím to je.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“