Váha vzduchu hlásí chybu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No, těžkej tip, ta váha nebude zvládat zpětnej tok vzduchu ... Že by to byl problém kabeláže nebo konektoru asi nee ...
Kdo to pro Valeo dělá, viděls na tubusu nebo přímo na čidle znaky jinýho výrobce? Pořádně ji prosviť, prohlídni (bez vyndavání čidla z tubusu), třeba něco najdeš
Ten pocit, že motor je bržděnej a rychle padá z otáček jsi měl i při té půjčené váze, že? Chce to prohlídnout vše, tlakový vzduch třeba pomůže
Kdo to pro Valeo dělá, viděls na tubusu nebo přímo na čidle znaky jinýho výrobce? Pořádně ji prosviť, prohlídni (bez vyndavání čidla z tubusu), třeba něco najdeš

Ten pocit, že motor je bržděnej a rychle padá z otáček jsi měl i při té půjčené váze, že? Chce to prohlídnout vše, tlakový vzduch třeba pomůže

No právě,kdo ten snímač dělá,zkusim to nějak zjistit,jestli to pujde.
To padá z otáček co to mám.
Ale když vyndáš hadičku z baňky,tak to nedělá. Jakoby se dostával podtlak rychle zpátky do baňky a ta zavřela lopatky. Měnil jsem i N75,to se taky nezměnilo.
Proto sem se ptal na to turbo,jestli je to záměný Oktou,taj je podle čísla turbo z Okty.
Bral sem to tak,že mě ovládá N75 jen turbo ale jinde i EGR
To padá z otáček co to mám.
Ale když vyndáš hadičku z baňky,tak to nedělá. Jakoby se dostával podtlak rychle zpátky do baňky a ta zavřela lopatky. Měnil jsem i N75,to se taky nezměnilo.
Proto sem se ptal na to turbo,jestli je to záměný Oktou,taj je podle čísla turbo z Okty.
Bral sem to tak,že mě ovládá N75 jen turbo ale jinde i EGR
To asi ne, turbo i EGR maj samostatný ventily u BLS a i jinde, kde je to v celku jako ventilový blok. Máš k tomu DP?
Jde o to, jestli to turbo někdo ladil štelováním ... Že by přivřený lopatky a tedy více roztáčené turbo mělo mít takový vliv na rychlost klesání otáček motoru? To se mi nezdá. Nakonec zjistíš, že máš přicpaný výfuk/DPF ...
Přitom podle LOGu to neukazuje, že by to jelo blbě, tak to bude oříšek, zvlášť když jsi popsal, jak to bylo složené. Ono odlehčená klika asi taky umí svý ...
Jde o to, jestli to turbo někdo ladil štelováním ... Že by přivřený lopatky a tedy více roztáčené turbo mělo mít takový vliv na rychlost klesání otáček motoru? To se mi nezdá. Nakonec zjistíš, že máš přicpaný výfuk/DPF ...
Přitom podle LOGu to neukazuje, že by to jelo blbě, tak to bude oříšek, zvlášť když jsi popsal, jak to bylo složené. Ono odlehčená klika asi taky umí svý ...
Ten KAT nemůže být přicpanej,to už by dávno nejelo,a hlavně než jsem ho měnil,byl tam jinej,v kterym byla vyloženě úmyslně udělaná díra a dělalo to to samé.
S tim laděnim turba nevim,takhle ho naladili v Remě ve Strakonicích,já ho tam nemontoval,to dělal mechanik a nemyslim si že by ho nějak šteloval. Na repas šlo tenkrát právě kvůli tomu,že to otvíralo skokově a když se dalo zpátky,dělá to pořád stejně,nevim,moc dobrý recenze sem na ně neslyšel no.
S tim laděnim turba nevim,takhle ho naladili v Remě ve Strakonicích,já ho tam nemontoval,to dělal mechanik a nemyslim si že by ho nějak šteloval. Na repas šlo tenkrát právě kvůli tomu,že to otvíralo skokově a když se dalo zpátky,dělá to pořád stejně,nevim,moc dobrý recenze sem na ně neslyšel no.