Váha vzduchu hlásí chybu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Já ti rozumím,udělá to někdy po třiceti,někdy po stopadesáti kilometrech,ale vždycky když sundám nohu z plynu,toho sem si všiml
Teď jestli to dělá váha nebo něco jinýho
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, těžkej tip, ta váha nebude zvládat zpětnej tok vzduchu ... Že by to byl problém kabeláže nebo konektoru asi nee ...

Kdo to pro Valeo dělá, viděls na tubusu nebo přímo na čidle znaky jinýho výrobce? Pořádně ji prosviť, prohlídni (bez vyndavání čidla z tubusu), třeba něco najdeš ;)

Ten pocit, že motor je bržděnej a rychle padá z otáček jsi měl i při té půjčené váze, že? Chce to prohlídnout vše, tlakový vzduch třeba pomůže ;)
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

No právě,kdo ten snímač dělá,zkusim to nějak zjistit,jestli to pujde.

To padá z otáček co to mám.

Ale když vyndáš hadičku z baňky,tak to nedělá. Jakoby se dostával podtlak rychle zpátky do baňky a ta zavřela lopatky. Měnil jsem i N75,to se taky nezměnilo.

Proto sem se ptal na to turbo,jestli je to záměný Oktou,taj je podle čísla turbo z Okty.

Bral sem to tak,že mě ovládá N75 jen turbo ale jinde i EGR
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To asi ne, turbo i EGR maj samostatný ventily u BLS a i jinde, kde je to v celku jako ventilový blok. Máš k tomu DP?

Jde o to, jestli to turbo někdo ladil štelováním ... Že by přivřený lopatky a tedy více roztáčené turbo mělo mít takový vliv na rychlost klesání otáček motoru? To se mi nezdá. Nakonec zjistíš, že máš přicpaný výfuk/DPF ...

Přitom podle LOGu to neukazuje, že by to jelo blbě, tak to bude oříšek, zvlášť když jsi popsal, jak to bylo složené. Ono odlehčená klika asi taky umí svý ...
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Ten KAT nemůže být přicpanej,to už by dávno nejelo,a hlavně než jsem ho měnil,byl tam jinej,v kterym byla vyloženě úmyslně udělaná díra a dělalo to to samé.
S tim laděnim turba nevim,takhle ho naladili v Remě ve Strakonicích,já ho tam nemontoval,to dělal mechanik a nemyslim si že by ho nějak šteloval. Na repas šlo tenkrát právě kvůli tomu,že to otvíralo skokově a když se dalo zpátky,dělá to pořád stejně,nevim,moc dobrý recenze sem na ně neslyšel no.
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Že píšeš odlehčená klika,to mě napadlo,jestli je tam vůbec správnej setrvák a jestli je tam vůbec správně vysoký těsnění pod hlavou,přijde mi ten motor dost tvrdej,ale to může bejt subjektyvní pocit.
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Tak váha je vadná,šla na reklamaci a ostatní problémy dělá skutečně turbo.
Tak doufám že už bude konečně klid
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 927
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

To je tak když dá někdo do auta kde byla váha bosch valeo.jednou sme to taky řešili ale to byl zase pierburg a to auto taky nejezdilo jak mělo.dal se bosch a po problému
Petr K.
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2016, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr K. »

Když ono to s tou váhou jede dobře,nikdo neříkal že to s ní nejede
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 927
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

Tak to sem asi blbě četl když píšeš že je vadná a že šla na reklamaci.no to je jedno,hlavně že se to vyřeší
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“