Ladas píše:Jo u mě to bude pilotem nebo montáží

Láďo, dovolím si jaksi oponovat

Opravdu jezdím na pohodu , s nikým se nehoním , nesoutěžím atd. , ve svým věku to už fakt nepotřebuju

Výkon používám především na předjíždění .
Co se týká demontáže/montáže ložiska , tak za tím si docela stojím - mechanik má dostatečně dimenzovaný pneu. lis a různý přípravky na vylisování náboje a zbytku ložiska a na nalisování nového ložiska a náboje jsem mu osobně udělal , + svařence na upnutí těhlice, aby vždy byla v kolmé poloze vůči ose lisu. Takže žádné vytloukání někde na koleně .
Takže zde bych si dovolil říct, že to asi pilotem ani montáží nebude
Spíš mne napadá teorie , jestli to nemůže mít souvislost s vůlí pravděpodobně na diferáku. Převodovka (ERF) je už hodně vyběhlá a už to vrní a vibruje v tahu i s kopce s celým autem
Co myslíte klucí , je možná souvislost s těma ložiskama ?
A samozřejmně moc děkuju všem za rady a postřehy
