 dik
 dikOctavia II: Nefunkční kompresor klimatizace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
vyndáš expanzní ventil dáš místo něj redukci,jestli máš chledič kde je součástí vysoušeč tak ho odpojíš a vyhodíš(po proplachu dáš novej),spojíš k sobě potřebnejma propojkama hadice.napojiš vys.+niz. tlak a v protisměru proplachuješ.. cca 1 1/2 hod. 
pokud máš chladič kde se dá vysoušeč vyměnit tak ho vyndáš a zazátkuješ-proplachuješ chladič bez vysoušeče(vysoušeč dáš po proplach novej)
až to dáš všechno dohromady tak uděláš vakuaci aspon 30 minut... (dávám jí aspon na těch 30 někdy i na hodinu podle toho jak rychle to stíhám složit)
			
			
									
									
						pokud máš chladič kde se dá vysoušeč vyměnit tak ho vyndáš a zazátkuješ-proplachuješ chladič bez vysoušeče(vysoušeč dáš po proplach novej)
až to dáš všechno dohromady tak uděláš vakuaci aspon 30 minut... (dávám jí aspon na těch 30 někdy i na hodinu podle toho jak rychle to stíhám složit)
Octavia II: Nefunkční
ahoj, zrejme mam problem s kompresorom na OCT 2, 2008, 2,0 TDI, Ak budem fungovat s uplne vypnutov klimou taktiez aj ventilatorom na OFF rezime nic ine sa nemoze pokazit vsak? dakujem za odpoved mozno absrdna otazka no aj tak
			
			
									
									
						OII dělá jeden kluk v budějcích za 1500,- Když se mění a neproplachuje kondenzátor tak 1000,- Vzhledem k tomu že nový chladič i s vysoušečem stojí od Nissensu 1300 s daní a mít na autě ještě typ se zátkou,tak bych to na svým autě měnil radši celý..
			
			
									
									Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
						Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Zdravim, potreboval bych radu uz nevim co delat. Furt mi nejak zlobi klimatizace na OII 1.9 77kw
klimatizace je naplnena 2 dny a vymenenj i kompresor. Je pravda ze jsem nedelal proplach ale ve starym zadny spony nebyli a v podstate me delal to atejny co ted ten novej. Sledoval jsem to na vagu a tlak je kolem 4-5baru, po zapnuti se nekdy tlak zvedne treba i na 9baru a nekdy taky ne, kdyz se tlak zvedne je i studena trubka od klimy, kdyz zustane na tech 4-5 je vlazna, kdyz ten tlak stoupne tak se roztoci i sahary co jsem vypozoroval je ze pri vyssich otacka treba 3500 se klima vypne nejde do neho proud a zatizeni skoci na 0 pak kdyz klesnou tak proud zacne jit a zatizeni taky, zatizeni je kolem 1Nm pri to vyssim tlaku je vetsi kolem 3 to uz klima zacne chladit ale ne uplne z vydechu jde cca 10-12 stupnu. Jsu uz zoufalej a nevim cim by to mohlo byt muze byt spatna ridici jednotka ? Nebo cidlo tlaku g65 ? Ve vagu to nic nehlasi zadnou chybu, diky za kazdou radu podnet, nejakej napad co bych mel jeste zkontrolovat ?
			
			
									
									
						klimatizace je naplnena 2 dny a vymenenj i kompresor. Je pravda ze jsem nedelal proplach ale ve starym zadny spony nebyli a v podstate me delal to atejny co ted ten novej. Sledoval jsem to na vagu a tlak je kolem 4-5baru, po zapnuti se nekdy tlak zvedne treba i na 9baru a nekdy taky ne, kdyz se tlak zvedne je i studena trubka od klimy, kdyz zustane na tech 4-5 je vlazna, kdyz ten tlak stoupne tak se roztoci i sahary co jsem vypozoroval je ze pri vyssich otacka treba 3500 se klima vypne nejde do neho proud a zatizeni skoci na 0 pak kdyz klesnou tak proud zacne jit a zatizeni taky, zatizeni je kolem 1Nm pri to vyssim tlaku je vetsi kolem 3 to uz klima zacne chladit ale ne uplne z vydechu jde cca 10-12 stupnu. Jsu uz zoufalej a nevim cim by to mohlo byt muze byt spatna ridici jednotka ? Nebo cidlo tlaku g65 ? Ve vagu to nic nehlasi zadnou chybu, diky za kazdou radu podnet, nejakej napad co bych mel jeste zkontrolovat ?
 ale zkusime to
  ale zkusime to
