trubka k turbu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

trubka k turbu

Příspěvek od mjanulik »

nevíte někdo důvod zkracení trubky č.6 v horní časti trubky,která se napojuje do hadice č.4?Trubka mi v tom spoji kde byla po zkrácení a nalepení hrdla praskla ( zkrácení asi provedl servis nebo puvodní majitel )
Mám podle čísla stejnou novou trubku,ale ta je delší a pro to to někde někdy zkracoval.Vzhledem k tomu,že to tak fungovalo celou dobu co auto mám,tak ji asi nechám je svařit,protože jinou nemužu najít co by tam pasovalo.
Jinak všechny ostatní trubky včetně turba podle vin sedí.
Jedná se o motor 1,9 Tdi PD typ BJB,octavia II,díky za info

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

1K0145762CK - BJB, BXE, BKC
1K0145762CL - BKD, AZV

Vypadají "stejně", ale aby nebyl hlavní rozdíl v délce, jakou jsi zakoupil?
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

1K0145762P
ale podle obrázku by měly být všechny stejné dlouhé i podle vin by tam měla být
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“