alhambra AUY - mizne voda

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

alhambra AUY - mizne voda

Příspěvek od matelko22 »

Ahojte,
mam problem s alhambrou motor AUY s tym ze mi mizne voda. Dolievam cca liter na 1000km . Nikde som nenasiel ziadny unik, pozrel som vsetky hadice , radiator kurenia bol nedavno meneny. Motor sa sprava normalne, neprehrieva sa, na vykone som tiez ziadnu zmenu nezbadal, starty uplne v pohode.

Myslite ze to moze byt napr tesnenie pod hlavou ked sa jedna o taketo mnozstvo ?
Chystam sa este natlakovat chladiaci system a uvidime ci sa bude stracat tlak. Ak ano tak asi sa treba pozriet na to tesnie resp hlavu ze?

Este doplnim ze auto ma najazdenych cca 405tis km a co sa tyka hlavy alebo tesnenia nikdy s tym nikto nic nerobil.

Dakujem
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
rami
Aktivista
Příspěvky: 1663
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Jak tu radi vzdycky kluci. Zkus vyradit chladic EGRu.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5667
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Takato stara vrazda nema chladic egr spalin skorej tesnenie pod hlavou
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

:o
samozrejme že má egr chladič ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14422
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten nejslabší ANU-66kw ho neměl jinak ano, byť se jednalo tehdy o Euro 3 motory.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9155
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tisko mezi 3-4 mám tady asi 8 těhle motorů s prožranym blokem. Podívej se do válců budou čistý.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matelko22 »

Dik za rady. Pozrem to cez vikend.. len tak informacne to vymena je nejaka komplikovana ci zvaldnem to v pohode na zdvihaku?:)
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1419
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

I ja mel na svem tohle
na 3tim prohlej blok.
Tepelne namahane od turba, neni tam tepelny stit
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 22 říj 2013, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od b707 »

vedení k bufiku jsi kontroloval?? vyzkoušej to vedení u motoru zaslepit jestli nenastane změna
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matelko22 »

Prva pricina vyzera byt netedny stupel na nadobke..vymenil som nadobku a idem to sledovat dalej..ale ked bolo auto na dvihaku mal som dojem ze aj okolo toho egr chladica to bolo nejake vlhke....umyl som a budem to sledovat dalej..priebezne dam info ako sa dari..
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matelko22 »

tak... nadobka to nevyriesila. Aj ked dal som kusok handry odpodu ako je ten prepadovy kanal ci ako to nazvat a handra je ruzova takze to tade musi nejak prepustat.. otazka je preco ..

v kazdom priépade som este spozoroval ze mi bufik hlasi ze sa prehrieva.. otazka je ci je to nedostatocnou cirkulaciou vody a ma to nejaky suvis s tym ze mi mizne alebo ne.. takze analyzujem dalej ..
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

Nechci ti brat posledni nadeji ale mel jsem stejny problem a pomohlo az vymena tesneni pod makovici. Taky jsem zkousel novou nadobku a kdesi cosi ale jina moznost uz nebyla a prave az ta pomohla...Stavalo se, ze jsem dolil vodu a drzelo to treba mesic a pak najednou vsechno vyplivnuty pres prepad behem 5km
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matelko22 »

Uz som sa dohodol na vymene tesnenia pod hlavou..ale este mam jednu otazku na ktoru si neviem odpovedat.. po jazde sa voda z nadrzky strati...a ked otvorim stupel(pokial je ako tak tepla chladiaca kvapalina) tak sa mi ta voda do nadrzky vrati zhruba na uroven max...
Nejde mi to do hlavy preco sa to tak deje ved ta sustava predsa neni balon aby sa niekde nafukovala.

Ak sa s tym niekto stretol tak dik za vysvetlenie.:)
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Protože jak to dělá bubliny spalin v chladící soustavě tak ta se v tomhle stavu nikdy pořádně neodvzdušní a bubliny udělají ten balón... :) Klasika při těsnění KO ale ještě zkontroluj ty slabé hadičku do expanzky, jestli jsou průchozí. Je v ní v jednom místě takový restriktor s malou dírkou, někdy se dokáže ucpat a taky to může dělat neplechu.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matelko22 »

Ahojte,

trocha vody pretieklo a zabidol som sem napisat keby mal niekto podobny problem ako som mal ja ze vymena tesnenia pod hlavou to vyriesila :)

dakujme vsetky za rady.
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“