alhambra AUY - mizne voda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
alhambra AUY - mizne voda
Ahojte,
mam problem s alhambrou motor AUY s tym ze mi mizne voda. Dolievam cca liter na 1000km . Nikde som nenasiel ziadny unik, pozrel som vsetky hadice , radiator kurenia bol nedavno meneny. Motor sa sprava normalne, neprehrieva sa, na vykone som tiez ziadnu zmenu nezbadal, starty uplne v pohode.
Myslite ze to moze byt napr tesnenie pod hlavou ked sa jedna o taketo mnozstvo ?
Chystam sa este natlakovat chladiaci system a uvidime ci sa bude stracat tlak. Ak ano tak asi sa treba pozriet na to tesnie resp hlavu ze?
Este doplnim ze auto ma najazdenych cca 405tis km a co sa tyka hlavy alebo tesnenia nikdy s tym nikto nic nerobil.
Dakujem
mam problem s alhambrou motor AUY s tym ze mi mizne voda. Dolievam cca liter na 1000km . Nikde som nenasiel ziadny unik, pozrel som vsetky hadice , radiator kurenia bol nedavno meneny. Motor sa sprava normalne, neprehrieva sa, na vykone som tiez ziadnu zmenu nezbadal, starty uplne v pohode.
Myslite ze to moze byt napr tesnenie pod hlavou ked sa jedna o taketo mnozstvo ?
Chystam sa este natlakovat chladiaci system a uvidime ci sa bude stracat tlak. Ak ano tak asi sa treba pozriet na to tesnie resp hlavu ze?
Este doplnim ze auto ma najazdenych cca 405tis km a co sa tyka hlavy alebo tesnenia nikdy s tym nikto nic nerobil.
Dakujem
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Toyota LC100 4,7 V8
Prva pricina vyzera byt netedny stupel na nadobke..vymenil som nadobku a idem to sledovat dalej..ale ked bolo auto na dvihaku mal som dojem ze aj okolo toho egr chladica to bolo nejake vlhke....umyl som a budem to sledovat dalej..priebezne dam info ako sa dari..
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Toyota LC100 4,7 V8
tak... nadobka to nevyriesila. Aj ked dal som kusok handry odpodu ako je ten prepadovy kanal ci ako to nazvat a handra je ruzova takze to tade musi nejak prepustat.. otazka je preco ..
v kazdom priépade som este spozoroval ze mi bufik hlasi ze sa prehrieva.. otazka je ci je to nedostatocnou cirkulaciou vody a ma to nejaky suvis s tym ze mi mizne alebo ne.. takze analyzujem dalej ..
v kazdom priépade som este spozoroval ze mi bufik hlasi ze sa prehrieva.. otazka je ci je to nedostatocnou cirkulaciou vody a ma to nejaky suvis s tym ze mi mizne alebo ne.. takze analyzujem dalej ..
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Toyota LC100 4,7 V8
Nechci ti brat posledni nadeji ale mel jsem stejny problem a pomohlo az vymena tesneni pod makovici. Taky jsem zkousel novou nadobku a kdesi cosi ale jina moznost uz nebyla a prave az ta pomohla...Stavalo se, ze jsem dolil vodu a drzelo to treba mesic a pak najednou vsechno vyplivnuty pres prepad behem 5km
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

Uz som sa dohodol na vymene tesnenia pod hlavou..ale este mam jednu otazku na ktoru si neviem odpovedat.. po jazde sa voda z nadrzky strati...a ked otvorim stupel(pokial je ako tak tepla chladiaca kvapalina) tak sa mi ta voda do nadrzky vrati zhruba na uroven max...
Nejde mi to do hlavy preco sa to tak deje ved ta sustava predsa neni balon aby sa niekde nafukovala.
Ak sa s tym niekto stretol tak dik za vysvetlenie.
Nejde mi to do hlavy preco sa to tak deje ved ta sustava predsa neni balon aby sa niekde nafukovala.
Ak sa s tym niekto stretol tak dik za vysvetlenie.

SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Toyota LC100 4,7 V8
Protože jak to dělá bubliny spalin v chladící soustavě tak ta se v tomhle stavu nikdy pořádně neodvzdušní a bubliny udělají ten balón...
Klasika při těsnění KO ale ještě zkontroluj ty slabé hadičku do expanzky, jestli jsou průchozí. Je v ní v jednom místě takový restriktor s malou dírkou, někdy se dokáže ucpat a taky to může dělat neplechu.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

