O1 - Občasné padání do nouzáku - kontrola logu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahoj a pardon za pozdní reakci. Nejsem si jistý, jaký je mezi těmahle dvěma PR kódy rozdíl. Nikde na internetu jsem o tom nic kloudného nezjistil, jsou to kódy výbavy? Tady bysme mohli teoreticky narazit, protože servisní knížku k autu nemám a štítek vzadu v kufru je nečitelný. Šlo by vyčíst diagnostikou, jestli mám v autě "obyč" OBDII, nebo EOBD protokol? V tomhle dokumentu European On-Board Diagnostic píšou, že dieselová auta po roce 2003 projdou homologací jen tehdy, když budou vybavena rozhraním EOBD. Já mám ale auto z roku 2001, takže teoreticky se jedná o auto bez EOBD, což by vysvětlovalo, že je tam ta váha 986 280 202 bez tubusu BX HFM-5-4.7 - tedy PR kód 0GE.
Octavia 1U5 combi r.v. 2001.05, 1.9 TDI ALH 66 kW, rotační čerpadlo Bosch VP 30
Ahoj, tak mám dobrou zprávu, stavil jsem se v místním dealershipu, kde mi vyjeli datový výpis s PR kódy k autu. Zmínil jsem se, že ty kódy potřebuju mimo jiné i kvůli správnému typu váhy vzduchu a pán se mě ptal, jestli už tam váha byla měněná. Když se prý vymění jen samotný snímač uvnitř tubusu a ne celé těleso váhy, tak to pak měří špatně. Tedy mám rozhodně vyměnit celý díl váhy.
Mám tedy opravdu PR kód 0GE (PR-č.: 0GE, Původ: L, Rodina: AGM, Popis: Exhalační předpis EU3).
Mám tedy opravdu PR kód 0GE (PR-č.: 0GE, Původ: L, Rodina: AGM, Popis: Exhalační předpis EU3).
Octavia 1U5 combi r.v. 2001.05, 1.9 TDI ALH 66 kW, rotační čerpadlo Bosch VP 30
Aha, tak to už jsem z toho jelen. Já myslel, že tubus znamená to celé těleso váhy - tedy to, co se spojuje s deklem od airboxu a se sacím potrubím směrem k motoru. A že varianta 'bez tubusu' znamená čistě jenom vlastní senzor váhy vzduchu, kterej se dá po odšroubování dvou šroubků na boku vytáhnout a vyměnit.
Ok, tak když už mám tedy potvrzeno, že podle kódu výbavy 0GE by tam mělo jít i to číslo, co tam teď mám nainstalovaný, měl bych se pídit ještě dál, jestli tam má přijít verze s tubusem nebo bez tubusu? Jakej je mezi nima rozdíl? Že by ten typ s usměrňovacím vnitřním tubusem dával přesnější hodnoty? Je mi divný, že pro jeden kód výbavy nabízí hned několik konstrukčních variant.
Ok, tak když už mám tedy potvrzeno, že podle kódu výbavy 0GE by tam mělo jít i to číslo, co tam teď mám nainstalovaný, měl bych se pídit ještě dál, jestli tam má přijít verze s tubusem nebo bez tubusu? Jakej je mezi nima rozdíl? Že by ten typ s usměrňovacím vnitřním tubusem dával přesnější hodnoty? Je mi divný, že pro jeden kód výbavy nabízí hned několik konstrukčních variant.
Octavia 1U5 combi r.v. 2001.05, 1.9 TDI ALH 66 kW, rotační čerpadlo Bosch VP 30
Jelen být nemusíš
Přestože jsi se v místním servisu nezeptal na číslo váhy, tak podle toho, co Ti potvrdili tam patří 038906461C.
To že Bosch (a nejen on) ve svém katalogu přiřazuje tomuto číslu varianty jak bez tubusu tak s tubusem už je bordel, uznávám. Ale co vím, tak sám Bosch VAGu dodává pod číslem 038906461C díl se svým číslem 0 281 002 757, tedy s vnitřním tubusem

https://www.autokelly.cz/Product/VAG-038906461C/9149727
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0281002757/9451852
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 11508.html
no a jinde ještě za míň, jednu novou Bosch 0 281 002 757 stále mám za cca 50% ceny Kelly po registraci, případně mi písni SZ a můžeme se dohodnout

To že Bosch (a nejen on) ve svém katalogu přiřazuje tomuto číslu varianty jak bez tubusu tak s tubusem už je bordel, uznávám. Ale co vím, tak sám Bosch VAGu dodává pod číslem 038906461C díl se svým číslem 0 281 002 757, tedy s vnitřním tubusem


https://www.autokelly.cz/Product/VAG-038906461C/9149727
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0281002757/9451852
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 11508.html
no a jinde ještě za míň, jednu novou Bosch 0 281 002 757 stále mám za cca 50% ceny Kelly po registraci, případně mi písni SZ a můžeme se dohodnout

Ve středu budu mít cestu do města, tak se ještě jednou zastavím v servisu a zeptám se jich pro jistotu na přesné číslo, které tam má přijít (pokud to bude možné s odlišeným VAG a BOSCH kódem). Krom váhy teď ještě řeším zatékání vody na prahovou lištu u dveří řidiče a levých zadních dveří. Zatim mi nenateklo až na koberečky, ale nevím, jestli ta voda nezatéká někam dolů právě pod tu lištu. Takže potřebuju objednat nové vnitřní fólie na dveře, které jsem ovšem na netu nenašel (většina obchodů hlásí, že pod číslem 1u4868400 už se nevyrábí). Tak to sfouknu všechno při jednom.
Díky moc Rayx za pomoc a za info, když mi potvrdí tu 757, tak se ozvu.
Díky moc Rayx za pomoc a za info, když mi potvrdí tu 757, tak se ozvu.
Octavia 1U5 combi r.v. 2001.05, 1.9 TDI ALH 66 kW, rotační čerpadlo Bosch VP 30
V autorizáku Ti z jejich katalogu dílů ETKA řeknou jen jejich číslo, Bosch číslo Ti neověří, pokud by Ti ale díl ukázali i fyzicky, bude odpovídat poslední fotce, co jsem tady dával, tedy obě čísla budou uvedena
K tomu zatejkání, pokud to není kolem těsnících gum, tak pokud by byly potrhané igelity pod tapecem dveří, vyřešil bych nějakou solidní izolačkou třeba na parozábrany a případně Mirelon v roli
No, ETKA sice píše, že odpadly začátkem 2018, ale ceny ještě má, tak uvidíš. LP je 1U4868395F.

K tomu zatejkání, pokud to není kolem těsnících gum, tak pokud by byly potrhané igelity pod tapecem dveří, vyřešil bych nějakou solidní izolačkou třeba na parozábrany a případně Mirelon v roli

Ahoj,
po dlouhém výběru správné váhy vzduchu jsem konečně našel trochu času, abych sepsal, jak to celé dopadlo. Jsem vážně rád, že výměna váhy zabrala, hned po výměně auto jelo znatelně lépe.
Tady je ještě výsledný log: http://leteckaposta.cz/200223863 Regulace tlaku turba už vypadá mnohem víc vyrovnaně a váha vzduchu ukazuje mnohem vyšší hodnoty, než ta stará.
Děkuji moc všem, kteří mi poradili a speciálně pak Rayxovi, který pomohl s výběrem správného typu váhy.
po dlouhém výběru správné váhy vzduchu jsem konečně našel trochu času, abych sepsal, jak to celé dopadlo. Jsem vážně rád, že výměna váhy zabrala, hned po výměně auto jelo znatelně lépe.
Tady je ještě výsledný log: http://leteckaposta.cz/200223863 Regulace tlaku turba už vypadá mnohem víc vyrovnaně a váha vzduchu ukazuje mnohem vyšší hodnoty, než ta stará.
Děkuji moc všem, kteří mi poradili a speciálně pak Rayxovi, který pomohl s výběrem správného typu váhy.
Octavia 1U5 combi r.v. 2001.05, 1.9 TDI ALH 66 kW, rotační čerpadlo Bosch VP 30