Oct 3 2.0TDI 110kw mizi voda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ano ztratilo by se to za jízdy, ale pak te muže mast pokud kontrolujes vodu po ránu, tak nenatlakovane trubky pojmou více vody, čili ty přesně nevidíš kolik vody tam mas, nejdříve zahrát motor a pak kontrolovat s otevřeným vikem chladiče.
Zkontroluj ještě ICooler, ale pokud ti mizí takto voda, tak to vidím na prasklou hlavu odkud voda uniká. Bez do servisu a prohlédněte cely motor.
Zkontroluj ještě ICooler, ale pokud ti mizí takto voda, tak to vidím na prasklou hlavu odkud voda uniká. Bez do servisu a prohlédněte cely motor.
Patrik S
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
A kouři se ti bíle po zahřátí motoru?
To, ze musíš dolevat je problém. Pri regeneraci ti nesmí ubývat voda. Zkontroluj kryt rozvodoveho řemene, zda tam nechcije voda, pokud ne, tak EGR, těsnění, hlava.
Doporučuji jet do servisu natlakovat soustavu a zkontrolovat přítomnost CO2 v chladici. Pokud to bude v pořádku, tak je to EGR.
To, ze musíš dolevat je problém. Pri regeneraci ti nesmí ubývat voda. Zkontroluj kryt rozvodoveho řemene, zda tam nechcije voda, pokud ne, tak EGR, těsnění, hlava.
Doporučuji jet do servisu natlakovat soustavu a zkontrolovat přítomnost CO2 v chladici. Pokud to bude v pořádku, tak je to EGR.
Patrik S
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014