1.9TDI 77kw BLS VW Caddy vysoka spotreba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30

1.9TDI 77kw BLS VW Caddy vysoka spotreba

Příspěvek od Seven »

Zdravim vas

nedavno som si kupil z autobazaru vw caddy 1.9TDI BLS r.v 2006 77kw

Po kupe auta som musel menit vačku,hydra ked ze to uz mali za sebou...uz cestou domov sa mi zdala vyzsia spotreba ked ze auto na 100km spapalo cca 7-8L.

Teraz sa na aute vozim kazdy den,natankoval som 50L nafty,najazdil takmer 550km a coskoro uz zas rezerva,spotreba teda cez 9L (wallbash) jazdim mesto,no jazdim ako človek nie ako pretekar,mal som pred tym 1.6tdi CR a ten mi spotreboval do 6,7L tie iste trasy, a6 audi 3.0tdi 10-11l (quattro),kamaratova jetta bls v meste cca 6L no moja caddy 9L.

DPF filter som odstranil ked ze bazar to zablokoval zavady a dpf uz bolo k.o tak ze muselo von..
Auto stalo asi mesiac kym sa dalo na znacky,prvy den ked som sa vozil tak mi vyskocila zavada N18 Egr ventil auto išlo do nudzaku,cca 5sekund bez vykonu,potom znova naskocil vykon a od vtedy uz bez problemov,no mal som problem naštartovat auto za tepla,zavada snimaču vačky,zavady som premazal cez vag,pozrel po 500km a momentalne pise len zhavice na 3-4vlaci ktore planujem vymenit,no dnes znova ked auto malo 90st. tak auto troška "drsnejšie" štartovalo za tepla,ešte som to nemal na pocitaci zapojene,može spotrebu spôsobovať ten snimac vyzsiu spotrebu? (pisalo to "nezmyselny signal" )

pozeral som zatial cez vag kanal 4,policko 4te "-1,5" ak sa nemylim je to nastavenie rozvodu,vraj je to idealne nastavit na 0 no zatail som to nerobil..

vie niekto poradit na čo sa zamerat konkretne?

vykonovo sa auto sprava velmi dobre,nedymí,netrasie,na 77kw ide velmi slušne,studeny štart tiez bez problemov,len občas za tepla to štrajkuje..

Ďakujem vopred za info a pomoc :)
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

No mám prakticky stejné auto, stejný ročník najeté poctivých 160 tisíc a spotřeba se pohybuje kolem 7,5 litru, počítám že ve městě víc. Nemám palubák, takže je to jen odhad a navíc nejsem člověk co by auto dusil pod 1800 otáček. To auto je prostě krabice s hodně špatnou aerodynamikou plus zrcátka jak sloní uši. Nevím nejsem sice odborník, ale řekl bych že s tímhle autem v zimě a ještě po městě nečekej zázraky. Tím nechci říct že není něco špatně, já jen abys nečekal spotřeby pod 7 litrů ve městě :)
Názor laika vlastnící tenhle vůz.
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30

Příspěvek od Seven »

No uvidíme,lebo mal som Caddy Maxi 1.6TDI a to v meste taktiez zozralo menej a to tam bola blba prevodovka čo som musel auto vytáčať aby sa nedusilo,tento tyzden sa pustim do vymeny snimača aj nastavenia rozvodu a uvidime čo to pomoze,ale dakujem za info,som rad ze mame podobne auta :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mám tohle auto , bez DPF, najeto 320 tis (soft Dieselpower) Teď už je jako náhradní tak moc nejezdí, palubák ani teploměr to nemá , ale podle tankování se nechá jezdit kolem 6l mimo město celkem svižně (ne dálnice)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Ahojte
Touran v automate BLS mam cca 150000km, v serii s dpf tiez zere vela oproti inym 1.9 tdi 77kw.
Dialky cca 6l normalna jazda, mesto cca 8l.
Pri jazde brzda plyn dialka 8l , mesto 10-12l.
No ale je to automat....
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30

Příspěvek od Seven »

Cauko,pozri si prve nastavenie rozvodu,motorova jednotka,kanal 4 a 4 pole čo tam piše,ja som dnes odpojil konektor snimača vačky a mam zaoxidovane kontakty,idem vymeniť cely snimač ked ze uz ked oxiduju kable tak može aj on drbať do spotreby,ale samozrejme treba aj rozvod nastavit,ja mam -1.5stupna čo vraj nieje dobre a koli tomu to može žrať,dnes to idem robit tak ze napišem či to zabralo.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

-1,5 na EDC16 je uplne v pohode akk boli rozvody na prípravky postavené
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Ja som uz 2x menil rozvody, presne na pripravky , mi ukazuje na -1,5 az -2.
Aj ked som to nastavil na 0, laboroval stym ,ukazovalo a zralo to este o cca
0,5-1l viac...asi BLS na menej nepojde.
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30

Příspěvek od Seven »

Ja som si dnes našiel v konektore od snimača vačky celkom slušnu oxidaciu kontaktov,sice som to očistil a striekol kontakt sprejom,štarty su lepšie už tak netrasie z motorom,no aj tak vymenim snímač ked ze kto vie kde ešte to oxiduje a moze to robit velky odpor v elektrike a nemusi stale byt funkčný ako by mal.

Ešte k touranu sa vyjadrim,vstrekovače su ako na tom? možu liat naftu,treba pozriet davku a časovanie ako pracuju.
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9TDI 77kw BLS VW Caddy vysoka spotreba

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Seven píše:Zdravim vas

nedavno som si kupil z autobazaru vw caddy 1.9TDI BLS r.v 2006 77kw

Po kupe auta som musel menit vačku,hydra ked ze to uz mali za sebou...uz cestou domov sa mi zdala vyzsia spotreba ked ze auto na 100km spapalo cca 7-8L.

Teraz sa na aute vozim kazdy den,natankoval som 50L nafty,najazdil takmer 550km a coskoro uz zas rezerva,spotreba teda cez 9L (wallbash) jazdim mesto,no jazdim ako človek nie ako pretekar,mal som pred tym 1.6tdi CR a ten mi spotreboval do 6,7L tie iste trasy, a6 audi 3.0tdi 10-11l (quattro),kamaratova jetta bls v meste cca 6L no moja caddy 9L.

DPF filter som odstranil ked ze bazar to zablokoval zavady a dpf uz bolo k.o tak ze muselo von..
Auto stalo asi mesiac kym sa dalo na znacky,prvy den ked som sa vozil tak mi vyskocila zavada N18 Egr ventil auto išlo do nudzaku,cca 5sekund bez vykonu,potom znova naskocil vykon a od vtedy uz bez problemov,no mal som problem naštartovat auto za tepla,zavada snimaču vačky,zavady som premazal cez vag,pozrel po 500km a momentalne pise len zhavice na 3-4vlaci ktore planujem vymenit,no dnes znova ked auto malo 90st. tak auto troška "drsnejšie" štartovalo za tepla,ešte som to nemal na pocitaci zapojene,može spotrebu spôsobovať ten snimac vyzsiu spotrebu? (pisalo to "nezmyselny signal" )

pozeral som zatial cez vag kanal 4,policko 4te "-1,5" ak sa nemylim je to nastavenie rozvodu,vraj je to idealne nastavit na 0 no zatail som to nerobil..

vie niekto poradit na čo sa zamerat konkretne?

vykonovo sa auto sprava velmi dobre,nedymí,netrasie,na 77kw ide velmi slušne,studeny štart tiez bez problemov,len občas za tepla to štrajkuje..

Ďakujem vopred za info a pomoc :)
Dobrý den,

vačka je originální VW ?
Obrázek
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Re: 1.9TDI 77kw BLS VW Caddy vysoka spotreba

Příspěvek od dist01 »

DIESELPOWER office píše:
Seven píše:Zdravim vas

nedavno som si kupil z autobazaru vw caddy 1.9TDI BLS r.v 2006 77kw

Po kupe auta som musel menit vačku,hydra ked ze to uz mali za sebou...uz cestou domov sa mi zdala vyzsia spotreba ked ze auto na 100km spapalo cca 7-8L.

Teraz sa na aute vozim kazdy den,natankoval som 50L nafty,najazdil takmer 550km a coskoro uz zas rezerva,spotreba teda cez 9L (wallbash) jazdim mesto,no jazdim ako človek nie ako pretekar,mal som pred tym 1.6tdi CR a ten mi spotreboval do 6,7L tie iste trasy, a6 audi 3.0tdi 10-11l (quattro),kamaratova jetta bls v meste cca 6L no moja caddy 9L.

DPF filter som odstranil ked ze bazar to zablokoval zavady a dpf uz bolo k.o tak ze muselo von..
Auto stalo asi mesiac kym sa dalo na znacky,prvy den ked som sa vozil tak mi vyskocila zavada N18 Egr ventil auto išlo do nudzaku,cca 5sekund bez vykonu,potom znova naskocil vykon a od vtedy uz bez problemov,no mal som problem naštartovat auto za tepla,zavada snimaču vačky,zavady som premazal cez vag,pozrel po 500km a momentalne pise len zhavice na 3-4vlaci ktore planujem vymenit,no dnes znova ked auto malo 90st. tak auto troška "drsnejšie" štartovalo za tepla,ešte som to nemal na pocitaci zapojene,može spotrebu spôsobovať ten snimac vyzsiu spotrebu? (pisalo to "nezmyselny signal" )

pozeral som zatial cez vag kanal 4,policko 4te "-1,5" ak sa nemylim je to nastavenie rozvodu,vraj je to idealne nastavit na 0 no zatail som to nerobil..

vie niekto poradit na čo sa zamerat konkretne?

vykonovo sa auto sprava velmi dobre,nedymí,netrasie,na 77kw ide velmi slušne,studeny štart tiez bez problemov,len občas za tepla to štrajkuje..

Ďakujem vopred za info a pomoc :)
Dobrý den,

vačka je originální VW ?

máte zkušenosti že by neorigo met jiné palce?
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30

Příspěvek od Seven »

DIESELPOWER office

Dobrý den

Vačka sa nedavala originál ale nahrada/replika,dočítal som sa že vysoku spotrebu može robit aj replikova vačka,no ked že to auto malo vyžšiu spotrebu už po dovoze domov kde bola ešte pôvodna vačka VW ale uz bola zodrata,tak som mýslel ze tam bude ten problem so spotrebou,ale nebol..momentalne akurat cítim rozdiel po vyčisteni konektora snimača vačky,kde som našiel oxid v kablovace a motor mi zle štartoval za tepla,po očistení už to štartuje bez problemov,akurát robim meranie spotreby ked že som znova natankoval 50L nafty,tak uvidíme aka bude znova spotreba.
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30

Příspěvek od Seven »

Tak ze po vyčistení konektora snimača vačky auto startuje bez problemov a spotreba mi spadla na 7,7L a to som jazdil len mesto,kratke trasy,jazda v zapche,jazdil z obchodu do obchodu ked motor nemal ani 50st. tak ze spotreba je viac menej v norme na to ze som auto trapil len po meste,neskor jak bude čas tak vymenim preventivne snimač vačky za iny kus aby sa znova nepokazil..

ďakujem vam za pomoc :)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Já taky nedal origo vačku do AJM 85 kW ale Kolbenschmidt.Ještě jsem poladil čidlo teploty paliva a spotřebu dle palubáku mám 4,5L a přitom má motor odhadem tak o 10kW víc (rofl)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“