nedavno som si kupil z autobazaru vw caddy 1.9TDI BLS r.v 2006 77kw
Po kupe auta som musel menit vačku,hydra ked ze to uz mali za sebou...uz cestou domov sa mi zdala vyzsia spotreba ked ze auto na 100km spapalo cca 7-8L.
Teraz sa na aute vozim kazdy den,natankoval som 50L nafty,najazdil takmer 550km a coskoro uz zas rezerva,spotreba teda cez 9L

DPF filter som odstranil ked ze bazar to zablokoval zavady a dpf uz bolo k.o tak ze muselo von..
Auto stalo asi mesiac kym sa dalo na znacky,prvy den ked som sa vozil tak mi vyskocila zavada N18 Egr ventil auto išlo do nudzaku,cca 5sekund bez vykonu,potom znova naskocil vykon a od vtedy uz bez problemov,no mal som problem naštartovat auto za tepla,zavada snimaču vačky,zavady som premazal cez vag,pozrel po 500km a momentalne pise len zhavice na 3-4vlaci ktore planujem vymenit,no dnes znova ked auto malo 90st. tak auto troška "drsnejšie" štartovalo za tepla,ešte som to nemal na pocitaci zapojene,može spotrebu spôsobovať ten snimac vyzsiu spotrebu? (pisalo to "nezmyselny signal" )
pozeral som zatial cez vag kanal 4,policko 4te "-1,5" ak sa nemylim je to nastavenie rozvodu,vraj je to idealne nastavit na 0 no zatail som to nerobil..
vie niekto poradit na čo sa zamerat konkretne?
vykonovo sa auto sprava velmi dobre,nedymí,netrasie,na 77kw ide velmi slušne,studeny štart tiez bez problemov,len občas za tepla to štrajkuje..
Ďakujem vopred za info a pomoc
