Audi 4,2 tdi nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi 4,2 tdi nejde nastartovat
AUDI A8 4,2TDI 240KW BVN
stala sa mi taka vec normalne som odparkoval auto na druhy den sadnem do auta a nic nenastartuje toci toci a nic. bolo to napichnute na VCDS pise tieto chyby
Addresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 4E1 910 409 A HW: 4E1 907 409
Systém a/nebo verze: 4.2L V8TDI G000AGMŞ0070
Kódování: 0011773
Číslo dílny: WSC 01881 202 93212
VCID: 224C61C2FD51035299-8076
1 nalezena chyba:
005715 - prectete pamet zavad v ridici jednotce ABS
P1653 - 002 -
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 275862 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.11.11
Čas: 00:45:49
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 3.9 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 0.4 %
Napětí: 12.01 V
Provozní stav: 00101000
Kroutící moment: 471.9 Nm
Addresa 03: ABS brzdy Labely: User\4E0-910-517.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 4E0 910 517 B HW: 4E0 614 517 BC
Systém a/nebo verze: ESP 5.7 allrad H44 0510
Kódování: 0008557
Číslo dílny: WSC 02313 000 00000
VCID: 224C61C2FD51035299-8076
1 nalezena chyba:
01826 - snimac uhlu rizeni - napajeci napeti svorka 30 (G85)
000 - -
nemam taky pocit ze koli tejto chybe by nemalo auto nastartovat preto sa radsej pytam je to tak ze by to nechytilo ?
v meranych hodnotach ukazuje ze je na svorke 30 (11,97 V )
este jedna otazka da sa snimac uhlu kontrolovat aj ked neni auto nastartovane ? lebo co som pozeral v meranych hodnotach G85 stale je tam hodnota -2,5 ked tocim volantom
za odpoved vopred dakujem
stala sa mi taka vec normalne som odparkoval auto na druhy den sadnem do auta a nic nenastartuje toci toci a nic. bolo to napichnute na VCDS pise tieto chyby
Addresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 4E1 910 409 A HW: 4E1 907 409
Systém a/nebo verze: 4.2L V8TDI G000AGMŞ0070
Kódování: 0011773
Číslo dílny: WSC 01881 202 93212
VCID: 224C61C2FD51035299-8076
1 nalezena chyba:
005715 - prectete pamet zavad v ridici jednotce ABS
P1653 - 002 -
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 275862 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.11.11
Čas: 00:45:49
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 3.9 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 0.4 %
Napětí: 12.01 V
Provozní stav: 00101000
Kroutící moment: 471.9 Nm
Addresa 03: ABS brzdy Labely: User\4E0-910-517.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 4E0 910 517 B HW: 4E0 614 517 BC
Systém a/nebo verze: ESP 5.7 allrad H44 0510
Kódování: 0008557
Číslo dílny: WSC 02313 000 00000
VCID: 224C61C2FD51035299-8076
1 nalezena chyba:
01826 - snimac uhlu rizeni - napajeci napeti svorka 30 (G85)
000 - -
nemam taky pocit ze koli tejto chybe by nemalo auto nastartovat preto sa radsej pytam je to tak ze by to nechytilo ?
v meranych hodnotach ukazuje ze je na svorke 30 (11,97 V )
este jedna otazka da sa snimac uhlu kontrolovat aj ked neni auto nastartovane ? lebo co som pozeral v meranych hodnotach G85 stale je tam hodnota -2,5 ked tocim volantom
za odpoved vopred dakujem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak mám stejný problém, akorát že chcípla za jízdy. 4,2 TDi byla v teplé garáži najela cca 20km a poté zdechla.
Na VAGu ty samé závady, akorát v motoru byla ještě chyba snímače 012295 (G40) snímač vačky, kliky ale to jde smazat a stále nenaskočí.
Jako když tam nejde nafta, kolikrát by i chtěla ale zakucká a nic. Z filtru nafta jde. Ještě zkouknu ty tlaky na Railu. Že by některý vstřik ?
Napadá někoho něco, klidně to někam zavezu kdo umí
Na VAGu ty samé závady, akorát v motoru byla ještě chyba snímače 012295 (G40) snímač vačky, kliky ale to jde smazat a stále nenaskočí.
Jako když tam nejde nafta, kolikrát by i chtěla ale zakucká a nic. Z filtru nafta jde. Ještě zkouknu ty tlaky na Railu. Že by některý vstřik ?
Napadá někoho něco, klidně to někam zavezu kdo umí

- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Ta vyčtená chyba nemůže mít na start vliv, pokud jsem pochopil zkušenosti ostatních, kteří tuto závadu už řešili. Kalibrovali to normálně tak, že se museli autem rozjet a zatočit atd. takže nic o problémech se startem.
Kamoši měli podobný problém, ale u nižšího V6 obsahu (zkrátka to zdechlo a konec) první z nich měl vyzkratovanej 1x vstřikovač, takže chytrý systém odpojil zbylé vstřikovače, takže nedojel ani do servisu a druhému kleklo bez varování z ničeho nic vstřikovací čerpadlo. Víc netuším. Ještě mě napadá, neměnili ti palivovej filtr? Mě (sice u 1.9 z roku nebreč) takhle "mechanik" zasadil blbě palivovej filtr, strhal hadic kolik tam bylo, na hadičky dal starý sponky a vůbec asi neřešil nějaký těsnění nový atd.
A imobilizér zhasne, když zapneš zapalování ?
Kamoši měli podobný problém, ale u nižšího V6 obsahu (zkrátka to zdechlo a konec) první z nich měl vyzkratovanej 1x vstřikovač, takže chytrý systém odpojil zbylé vstřikovače, takže nedojel ani do servisu a druhému kleklo bez varování z ničeho nic vstřikovací čerpadlo. Víc netuším. Ještě mě napadá, neměnili ti palivovej filtr? Mě (sice u 1.9 z roku nebreč) takhle "mechanik" zasadil blbě palivovej filtr, strhal hadic kolik tam bylo, na hadičky dal starý sponky a vůbec asi neřešil nějaký těsnění nový atd.
A imobilizér zhasne, když zapneš zapalování ?
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

Třeba je to blbost protože nevim jak ŘJ reaguje na odpojený vstřikovač ale zkusit postupně po jednom odpojovat(elektricky)vstřikovače a startovat?
Pokud by to byl vadný vstřik a ŘJ neodpojí zbytek,tak by měl motor naskočit.
Ale nevim.Jen tak střílim od boku tak mě kdyžtak nekamenujte
Pokud by to byl vadný vstřik a ŘJ neodpojí zbytek,tak by měl motor naskočit.
Ale nevim.Jen tak střílim od boku tak mě kdyžtak nekamenujte

VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi