proti 66kw čerpadlu se lišítlakac3 píše:A jakto ze J-čkove umi dat jeste vic,kdyz ma taky 11mm hlavu a stejnou vacku 110ku jako serie cerpadlo s 10mm?V cem se jeste lisi??toefuk píše:len 11mm hlava da cca o 20% viac paliva
J-ckove cerpadlo je schopne dat o 30% viac paliva
To len tak na doplnenie...
11mm hlava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Pochopil, bylo mi jasné jak je to myšleno.hiero píše:aleee vsak som myslel ubrat naftu co je zvysit hodnotuTDI tech píše:ee, ideal je 4.0mg pri zohriatom motore a vypnutych spotrebicochhiero píše:Noo este by si mohol ubrat....hadam to pochopil no a Ja som to dal az na 5.6 mg a furt to ide ako jebnute....ako aj teple starty ok ziadne trasenie pri ubrati alebo pridani plynu atd...
Nafta patří do TDi!
Zdravím, oživím trochu tému, plánujem dať do auta 11mm hlavu, z čoho sa pokukať po 11mm hlave ? Je to na octu ASV, pozeral som po čerpadle z automatu ale je to ťažko zohnateľné. Viete poradiť z akých starích áut sa dá zohnať 11mm hlava ?
Ďakujem
Ďakujem
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
nn, ze staré cromy s mechanickým čerpadlem. Ale těch bude málo, to bude jednoduší najít čerpadlo z ALH s automatem, nebo z Renaultu 1.9 DTI.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Mám to v káře. Pohoda jahoda. K druhé hlavě z avie ( avia vrakáč ) udělej rovnou repas čerpadla, Po těch 200k km už má něco naběhané a není to naškodu to udělat ani to tolik nestojícin píše:no a mate nekdo tu 12 z Avie v aute ? Zajimalo by mne jestli to funguje stejne jak Bosch nebo Zexel
Motor jde trochu klidněji, víc nafty- větší turbo = větší sranda. Pokud máš ale malé turbo ( do těch 81kw) tak 12mm palice je zbytečná. Ta origo 10 bere někde do 130-140hp. Funguje to napohodu, ale je lepší koupit toho Zexela, protože něktěří mají problém se slazení té hlavy k motoru (chip, vstřik a dávka nafty). Konkrétně u mě to tak je, sladit to jde, ale není to ideální
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM