RS octavia TDI prosba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

RS octavia TDI prosba

Příspěvek od vilozx6 »

Zdravim. Poprosim vás mechanici. Mate niekto skusenosti s Škoda Octavia 2.0 TDi RS CR DPF 125kw  rok 2011? Docital som sa ze nad 200tis km sa treba toho zbavit. Problem so vstrekami,dpf atd. Proste velmi velke investicie. Dakujem za reakcie...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Jsou to jedny z nejspolehlivějších motorů. Vůbec bych s toho nebál.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

PD BMN 125kW bylo smrt,to CR by mohlo vydržet ☺
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Dakujem pekne.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Kámoš má fabii RS a po přetočení tachometru na 300000km se posralo téměř všechno a to byly ještě docela slušný auta, je fakt, že to auto nikdo nešetřil, ale už bych si ojetinu s 3kilama na hrbu nekoupil ani kdyby mě mučili, všechno je na konci života
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

fekálek píše:Kámoš má fabii RS a po přetočení tachometru na 300000km se posralo téměř všechno a to byly ještě docela slušný auta, je fakt, že to auto nikdo nešetřil, ale už bych si ojetinu s 3kilama na hrbu nekoupil ani kdyby mě mučili, všechno je na konci života
Moje zkušenost sice není s RS ani ničím podobným, ale ne všechno co má namotáno hodně kiláků nemusí být na konci života. Já před léty koupil Toledo 1.9SDi, bylo to bývalé tágo z Práglu a na tacháči bylo 750tis., byl jsem druhý majitel, taxikář celou dobu vedl servisní knížku a jezdil jen do autorizovaného servisu. Měl jsem to dva roky a prodal skoro s 900tis. Auto to bylo bez investic, kromě jedné hadice na vodu a jednoho silentbloku. Za mě raději auto s mraky kilákama, ale poctivejma, než s nějakými pochybnými kiláky.

Ale tím se vám samozřejmě nechci plést do diskuze o RS a ani polemizovat, že u těhle aut už je 300tis moc.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

z toho nic objektivně nevyvodíte... znal jsem zřeba O1 BFQ (koupená nová),najeto 60tkm,ale jen kolem komina a vše total kaput...
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Diky za reakcie. To auto ma poctivych 125tis. Kamos ho ma od nova. Recenzie su rozne, tak preto pomoze kazda skusenost chlapi. Dakujem
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14444
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V jedné recenzi jsem se dočetl, proč motory 2.0TDi-BKD hůře startují, je to dané opotřebením zdvihátek ventilů, kdy motor při začátku startování nemá vzduch a je potřeba počkat než turbodmychadlo nějaký natlačí do potrubí / při startovacích otáčkách /. :)

Motoru bych se nebál, zejména při takovém nájezdu.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Dakujem za info chlapi a vas cas.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nechaj si toho stareho Golfa. Usetris si kopec penazi a starosti :wink:
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to hej
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDI tech píše:Nechaj si toho stareho Golfa. Usetris si kopec penazi a starosti :wink:
Sewas. Jasnacka rotacka sa necha. Kedy si volny cez vikendy? Niekedy by som zasiel.... :)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Vici píše:to hej
:)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Fabie RS. Je PD. Úplně jiný motor. Tohle je CR. Mame ji doma a na motoru se delal jen klimakompresor jinak nic. I dvouhmota je původní. Do práce jezdej taxi passaty se stejnými motory-CBBB a má to najeto 800.000 a původní dpf. Odcházejí na tom max. blbosti jako vířivy klapky, egr, banka turba jinak nic.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“