RS octavia TDI prosba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
RS octavia TDI prosba
Zdravim. Poprosim vás mechanici. Mate niekto skusenosti s Škoda Octavia 2.0 TDi RS CR DPF 125kw rok 2011? Docital som sa ze nad 200tis km sa treba toho zbavit. Problem so vstrekami,dpf atd. Proste velmi velke investicie. Dakujem za reakcie...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Moje zkušenost sice není s RS ani ničím podobným, ale ne všechno co má namotáno hodně kiláků nemusí být na konci života. Já před léty koupil Toledo 1.9SDi, bylo to bývalé tágo z Práglu a na tacháči bylo 750tis., byl jsem druhý majitel, taxikář celou dobu vedl servisní knížku a jezdil jen do autorizovaného servisu. Měl jsem to dva roky a prodal skoro s 900tis. Auto to bylo bez investic, kromě jedné hadice na vodu a jednoho silentbloku. Za mě raději auto s mraky kilákama, ale poctivejma, než s nějakými pochybnými kiláky.fekálek píše:Kámoš má fabii RS a po přetočení tachometru na 300000km se posralo téměř všechno a to byly ještě docela slušný auta, je fakt, že to auto nikdo nešetřil, ale už bych si ojetinu s 3kilama na hrbu nekoupil ani kdyby mě mučili, všechno je na konci života
Ale tím se vám samozřejmě nechci plést do diskuze o RS a ani polemizovat, že u těhle aut už je 300tis moc.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Diky za reakcie. To auto ma poctivych 125tis. Kamos ho ma od nova. Recenzie su rozne, tak preto pomoze kazda skusenost chlapi. Dakujem
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
V jedné recenzi jsem se dočetl, proč motory 2.0TDi-BKD hůře startují, je to dané opotřebením zdvihátek ventilů, kdy motor při začátku startování nemá vzduch a je potřeba počkat než turbodmychadlo nějaký natlačí do potrubí / při startovacích otáčkách /.
Motoru bych se nebál, zejména při takovém nájezdu.

Motoru bych se nebál, zejména při takovém nájezdu.
Sewas. Jasnacka rotacka sa necha. Kedy si volny cez vikendy? Niekedy by som zasiel....TDI tech píše:Nechaj si toho stareho Golfa. Usetris si kopec penazi a starosti

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Fabie RS. Je PD. Úplně jiný motor. Tohle je CR. Mame ji doma a na motoru se delal jen klimakompresor jinak nic. I dvouhmota je původní. Do práce jezdej taxi passaty se stejnými motory-CBBB a má to najeto 800.000 a původní dpf. Odcházejí na tom max. blbosti jako vířivy klapky, egr, banka turba jinak nic.